ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

نکونام: باید مقابل پرس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

نکونام: باید مقابل پرسپولیس کم اشتباه بازی کنیم

ارتش سرخ دات کام :
نکونام: باید مقابل پرسپولیس کم اشتباه بازی کنیم
سرمربی‌ تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای کسب نتیجه و ضربه زدن به تیم پرسپولیس، باید از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم.

جواد نکونام سرمربی فولادخوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس گفت: می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. این دیدار نیز مانند همه مسابقات دشوار است بخصوص اینکه مقابل پرسپولیس است که در چندین سال گذشته قهرمان لیگ شده‌اند. می‌دانیم که تیم باکیفیتی هستند و بازیکنان تأثیرگذاری دارند که در لحظه می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. با بودن دو سه نفر از بازیکنانشان، در هر بازی و هر تیمی می‌توانند تأثیر داشته باشند و این کار ما را سخت کرده و باید خیلی کم اشتباه بازی کنیم.

وی ادامه داد: برای کسب نتیجه و ضربه زدن به تیم پرسپولیس، باید از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم. باید شرایط بازی را طوری پیش ببریم که کمترین اشتباه را داشته باشیم، با تمرکز بالا بازی کنیم و بتوانیم خواسته هایی را که در زمین داریم را خوب پیاده کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. تیم ما آماده این بازی است، تمرینات خوبی را داشته ایم. امیدوارم که بچه ها فردا با تمرکز بالا، بتوانند شرایط را خوب پیش ببرند.

سرمربی فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه اکرمی قضاوت بازی فردا را برعهده دارد که اشتباهات او در دیدار فولاد برابر نساجی باعث محرومیت این داور شده بود، گفت: آن بازی برای 2 سال پیش بود که اشتباهاتی در آن مسابقه صورت گرفت. آن دیدار تمام شد و به گذشته فکر نمی‌کنیم. قطعا داور مسابقه قصد دارد فردا بهترین عملکردش را با یک قضاوت خوب داشته باشد. تنها توقع ما نیز این است که داور عملکرد خوب و قضاوت عادلانه ای را به نمایش بگذارد تا هر دو تیم از بازی لذت ببرند.

نکونام درباره نقل و انتقالات فولاد و موفقیت در جذب بازیکنی از لیست مورد نظر او گفت: من لیست بازیکنان مورد نظر را به باشگاه ارائه کرده‌ام و تاکنون موفق به جذب هیچ بازیکنی نشده ایم ولی باشگاه در حال مذاکره است. آقای گرشاسبی و اعضای محترم هیئت مدیره تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند بازیکنان مدنظر را جذب کنند و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد چون من قبل از آمدن به فولاد صحبت هایم را با باشگاه انجام داده‌ام.

وی در ادامه نیز : در طول فصل و در این مدت نیز صحبت هایم را انجام داده‌ام که بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. مخصوصا اینکه تیم ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و نیاز داریم که نفرات باکیفیتی را جذب کنیم تا به موفقیت برسیم. نتایج تمام بازی هایی که در پیش داریم، به شرایطی بستگی دارد که در آینده برایمان رقم خواهد خورد.

او درباره درخواست فولاد برای تغییر ساعت دیدار برابر پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه بازی استقلال به تعویق افتاده، ما درخواست کردیم که ساعت بازی تغییر کند. دو نکته وجود دارد، یکی این است که ما ساعت 6 بازی می‌کنیم، ساعت 8 بازی تمام می شود و تیم ما ساعت 9 پرواز دارد. چگونه باید به فرودگاه برسیم؟ درخواست اولیه ما قبل از لغو بازی استقلال بود. نکته دوم این است، زمانیکه بازی استقلال- هوادار کلا لغو شده، دلیل برگزاری بازی در این سرمای شهر تهران و در ساعت 18 را نمی فهمم.

سرمربی فولاد گفت: چرا باید بازیکنان هر دو تیم سختی بکشند؟ ساعت 6 بعد از ظهر، دمای هوا منفی است. اصلا دمای هوا صفر درجه باشد، چرا در ساعتی بازی نکنیم که همه بازیکنان و دو تیم لذت ببرند؟ چرا دوست داریم زجر بکشیم و همدیگر را اذیت کنیم؟ اگر قرار است همدیگر را اذیت کنیم، ما نیز بگوییم بازی هایمان در اهواز را در ساعت 3 بعد از ظهر برگزار کنند تا تیم ها در گرما بازی کنند!

وی ادامه داد: همه می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. من نمی دانم سازمان لیگ بر چه اساس و چه مبنایی بازی را ساعت 18 گذاشته و آن را تغییر نمی دهد. ما هر زمانی که اعلام کردیم ساعت بازیمان را تغییر دهید هیچ وقت با ما هماهنگی انجام ندادند. این چندمین بار است که ما اعتراض می‌کنیم. متأسفانه مردم خوزستان مظلوم هستند و امسال نیز تیم فولاد را گیر آورده اند و بعد از 2 فصل با پنجره بسته که نتوانستیم یک بازیکن بگیریم، اکنون نیز هرطور که دلشان می خواهد با تیم ما رفتار می‌کنند.

او گفت: در چند بازی ما برای تغییر زمان مسابقه نامه زدیم و اصلا هیچ احترامی به ما گذاشته نمی‌شود. انگار همه چیز عادی شده و فولاد تیمی است که هر طور دلشان بخواهد می توانند با آن رفتار کنند و هر طور که دلشان بخواهد می توانند تصمیم گیری کنند. برگزاری بازی در ساعت 6 بعد از ظهر و در این سرما را متوجه نمی شوم.

وی ادامه داد: ما لیگ انگلیس آلمان یا اسپانیا نیستیم. ما ایران هستیم و خدا را شکر هیچ تیمی هم حق پخش نمی‌گیرد. در تمام دنیا اینگونه است که بازی ها را در روزها و ساعات مشخصی برگزار می‌کنند که تیم ها برحسب کیفیتشان پول بگیرند. حق پخشی که در فوتبال ایران وجود ندارد، اما اینجا هر طوری که دلشان بخواهد می توانند تصمیم گیری کنند تا بتوانند بازی‌ها را برگزار کنند.

نکونام در پایان گفت: زمانی که اعتراض می کنیم تیمی مشکل دارد و ممکن است پروازش را از دست می دهد و به جای برگزاری بازی در این سرما و در ساعت 18، آن را به 4 یا 5 بعد از ظهر تغییر دهید، اصلا انگار نه انگار. بازیکنان باید در این سرما بازی کنند، هر اتفاقی که بیفتد و سلامت بازیکنان به خطر بیفتد نیز برایشان مهم نیست. امیدوارم یک فکری بشود چون حقیقتا به فوتبال و فولاد بیشتر از همه ظلم می‌شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147043
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
hasannejadhe

0

2

2 سال پیش

کاش امروز فوتبال بازی کنی آقای نکو و دفاع لایه لایه و ضد فوتبال بازی نکنی


سعیدکرمانی

0

3

2 سال پیش

نه دیگه جوادجون ظلمی درحق پرسپولیس شددرحق هیچ تیمی نشده مگه تیم ماهمون ساعت بازی نمیکنه بهونه درنیاردیگه بی ترسیدن نداره فوقش حذف میشی دیگه فقط بااین حرفت موافقم که میگی فدراسیون به حرف کسی گوش نمیگه وهرچی بگی انگاریاسین توگوش خرمیخونی اماامسال بدترین اتفاق خداوکیلی درحق تیم ماشدکه ازآسیاحذفمون کردن وهزارتابلای دیگه سرمون آوردن


saba.perspolisi

0

1

2 سال پیش

جر تار تارم میگف ولی سوسکشون کردیم ایشالا شماهم ملخ میشید:))))


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

واقعن چرا ساعت شیش گذاشتن .اون سهیل مهدی بی سواد تو سازمان لیگ داره چه غلطی میکنه. یه مدت گیر او فتاحی گاو افتاده بودیم که الان تو تیم کیسه داره حمالی میکنه الان هم این سهیل مهدی اویزون داره خرابکاری میکنه


پویا فردی پور

0

1

2 سال پیش

پرسپولیس سرور

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال