ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

واعظی: استقلال باید 60 ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

واعظی: استقلال باید 60 میلیارد جریمه شود!

ارتش سرخ دات کام :
واعظی: استقلال باید 60 میلیارد جریمه شود!
مهدی واعظی دروازه‌بان سابق پرسپولیس معتقد است دخالت در کار وی‌ای‌آر از سوی رئیس کمیته داوران و رسیدگی نکردن به تخلفات استقلال موضوعی است که فوتیال ایران را با هرج و مرج بیبشتری مواجه ساخته و شائبه کمک به قهرمانی یک تیم خاص را بیشتر در اذهان قوت می‌بخشد.

*در رابطه با گل‌هایی که زده شد و جنجال‌های زیادی که در دربی رقم خورد چه صحبتی دارید؟
پرسپولیس بعد از تغییراتی که به وجود آورد توسط امید عالیشاه به گل رسید و در ادامه روند بازی طور دیگری رقم می‌خورد که به نظرم اگر وی‌ای‌آر هم نبود داوری بهتر می‌شد.

*اما مسئولان تیم رقیب معتقدند اگر قبلاً هم وی‌ای‌آر بود خیلی از امتیازات پرسپولیس از این هم که بود کمتر می‌شد!
من فکر می‌کنم این کارها فرار رو به جلو است چه بسا که ما در بازی مقابل ذوب‌آهن و شمس‌آذر و چند دیدار دیگر شاهد بودیم که اتفاقات داوری کاملاً به سود استقلال رقم خورد اما جدا از این حرف‌ها مشکلی که وجود دارد به این موضوع باز می‌گردد که وقتی وی‌ای‌آر می‌آید ما توقع نداریم که افشاریان در گوشی با کسی حرف بزند و به نوعی شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که کوبل داوری در دربی تحت فشار قرار گیرد. دقیقاً مشخص بود که وقتی وی‌ای‌آر طولانی می‌شود یک اتفاقی رخ می‌دهد. اصلاً چرا باید وی‌ای‌آر داشته باشیم اما داور مخصوص وی‌ای‌آر نداشته باشیم. کشیدن پیراهن شهاب پنالتی بود اما داور راحت آن صحنه را رد می‌کند یا در صحنه‌ای که داور پنالتی می‌گیرد هافبک استقلال روی نعمتی خراب می‌شود.

*عجیب است که صحبت‌ها در خصوص مسائلی که در صحنه‌های حساس رخ داده پخش نمی‌شود!
اصلاً این حرف‌ها بهانه است که صداها را ضبط نکردیم چون مگر آفلاین بوده یا مگر وی‌ای‌آر تستی بوده که راحت از نبودن صداها حرف می‌زنند. در همین رابطه حتماً باید سازمان و نهادی ورود کند و پشت پرده مسائل دربی و پنالتی که گرفته شد را مشخص سازد.

*پرسپولیس و چند باشگاه دیگر مدت‌هاست که پیگیر شکایت از تیم رقیب به کمیته انضباطی هستند!
به نظرم کمیته انضباطی منتظر است تا اختلاف امتیاز استقلال با پرسپولیس حداقل به 7-8 امتیاز برسد تا بعد حکم را بدهد. پرسپولیس یک تخلف انجام داد که مستوجب آن یک امتیاز کسر و ده میلیارد هم جریمه شد و حالا که استقلال 6 تخلف انجام داده حتماً باید 60 میلیارد و 6 امتیاز از این تیم کسر شود تا قانون رعایت شود چه بسا که قبلاً دیدیم در خصوص پرسپولیس و سپاهان به چند روز کشیده نشد و دوستان قانون را خیلی سریع اجرا کردند. پشت پرده‌ها در فوتبال ما خیلی زیاد است چه بسا که پیش از شروع فصل شاهد جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم رقیب‌مان بودیم. وقتی این مسأله را در کنار خیلی از اتفاقات دیگر که تنها به بخشی از آنها اشاره کردم قرار می‌دهیم به این نتیجه می‌رسیم که امسال می‌خواهند یک جام را به استقلال بدهند اما من معتقدم بعد از اینکه فشار بازی‌های آسیایی از بدن بازیکنان پرسپولیس خارج شد و تیم ریکاوری کرد با رسیدن امیری شرایط خیلی خوب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157940
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسن غلامی

0

1

10 ماه پیش

متاسفانه وار دوشنبه دارد مثبت ومنفی که درتمام جهان نمود مثبت آن را می بینیم اما درایران جنبه منفی وار که برای اولین بار درفوتبال داخلی بکارگرفته شد دیده شد .اولا وقتی که اتفاقی می افتد داور ویدیویی به داور اطلاع می دهد وداوروسط برای اطمینان به مانیتور مراجعه ونظر می دهد واین امر باید درچندثانیه صورت بگیرد معلوم نیست داوربا چند نفر مذاکره کرده تاپنالتی بگیرد ووقت زیادی را هدر داد .موضوع دیگر این چه داور ویدیویی است که خطای شدید منجر به کارت قرمز را با اینکه می‌تواند چند بربایند تشخیص نمی دهد وراسا از آن می گذرد وحتی به داور وسط اطلاع نمی دهد وداور وسط هم مثل آدم کور از آن می گذرد ولی چرا با دست اشاره می کند که که وار به اوچیزی نگفته .پس مطمئن است که اتفاقی افتاده ولی وار به اوچیزی نگفته وبهمین راحتی ازآن می‌گذرد وموضوع سوم داور دردوقدمی صحنه پنالتی بود وباچشمان خود آن رادید واعلام ادامه بازی را داد پس چطور شد بعداز مذاکره طولانی که معلوم نبود باچه کسی حرف می‌زد رای خودرا عوض کرد متاسفانه این اتفاقات شائبه برانگیز است وخبرهای از ساخت وپاخت برای تغییر نتیجه می دهد.


مهدی کاشانیان

0

0

10 ماه پیش

لابدسرکمیته انظباطی شلوغه فعلاصبرمیکنیم کارای کمیته چی صادرمیشه


فردین کرمی

-2

2

10 ماه پیش

اینقدرمتنفرم ازچستقلال دوست دارم اصلابااین تیم نجس بازی نکنیم هیچوقت


ع حسین زاده

-1

3

10 ماه پیش

وقتی رئیس مافیا و استاد فساد و لابی گری تو مسند فدراسیون فوتبال باشه، البته به کسانی که مشاور و همدست اون بودن، حال میده و راه را برای دور زدن قانون و تخلفاتشون هموار میکنه، بنابراین اصلا نباید توقع عدالت و انصاف و شرافت تو ارکان این فدراسیون کثیف داشت، چراکه اونقدر پشتشون به بالایی ها گرمه، که دست به هر کار کثیفی میزنن ،وقتی نامه سربرگ دار فدراسیون فوتبال رو با امضای دبیر کل اون یعنی ممبینی رو جعل میکنن و به فیفا می‌فرستن، تا مشکلات کیسه کش ها رو حل کنن، بدون اینکه روح ممبینی از این نامه خبر دار باشه، دیگه باید فاتحه این فوتبال رو خوند، معلوم نیست تاج بی‌شرف و همدستانش چه گند هایی قبلا زدن، که پشت سر هم به خطیر بی شرف و استقلالی‌ها، آوانس و امتیاز میدن، چراکه خطیر بی شرف مشاور و دست راست تاج بی‌شرف تو قرارداد ویلموتس و حيف و میل کردن پول فدراسیون فوتبال بوده، بخاطر همین، هر گونه تصمیم گیری و جریمه ای برای استقلال، باید به تأیید خطیر فاسد و لابی گر برسه، والا کوس رسوایی اونا به صدا در میاد، حالا آیا میشه به شرافت و عدالت و انصاف این عده، بی غیرت امید داشت؟


رسول رسولی

-2

3

10 ماه پیش

ولمون کن باباازتیم ته جدول خوردتمام بازیکنامون رفتندرضاییان کثیر عبدی سیامک وکمال تیم ما کی دفاعی بود مربی نیست ک اون چندسال هم تیم برانکونتیجه میگرفت


آرین

-1

1

10 ماه پیش

درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس... دمت گرم لذت بردم از مصاحبه ای که انجام دادی شیر مادرت حلالت باشه.... امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و از پرسپولیس بزرگ حمایت کنی❤❤❤

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

چادرملو

شنبه, 14 مهر
ساعت 17:00

ورزشگاه : تختی

داور : احمد محمدی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر السد به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 8 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 26 مهر

چادرملو 1 - 0 خیبر خرم‌آباد 18:00
شمس آذر 1 - 1 هوادار 18:00
استقلال خوزستان 3 - 2 مس رفسنجان 18:30

تعویق

گل گهر - تراکتور تعویق
سپاهان - نساجی 18:00
استقلال - ذوب آهن 18:30

یکشنبه, 29 مهر

آلومینیوم - فولاد 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر - پرسپولیس 19:30
العین امارات - الهلال 19:30
الشرطه عراق - پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 گل گهر 6 2 9
8 آلومینیوم 7 1 9
9 استقلال خوزستان 8 -2 9
10 استقلال 6 0 8
11 ذوب آهن 7 -4 7
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 2 7 6
2 الاهلی عربستان 2 3 6
3 السد قطر 2 2 4
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 النصر عربستان 1 0 1
8 پرسپولیس 2 -1 1
9 پاختاکور 2 -1 1
10 العین امارات 2 -2 1
11 الشرطه عراق 2 -5 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال