ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پنجعلی: فصل گذشته پرسپ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پنجعلی: فصل گذشته پرسپولیس از داوری ضربه خورد

ارتش سرخ دات کام :
پنجعلی: فصل گذشته پرسپولیس از داوری ضربه خورد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس: پر واضح است که داوران در برخی از بازی‌ها عملکرد خوبی نداشتند و پرسپولیس نتوانست شاهد عملکرد خوبی از داور باشد.

محمد پنجعلی روز پنجشنبه در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و آغاز تمرینات این تیم برای حضور در بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان با روحیه بسیار خوبی تمرینات را آغاز کردند و همه چیز خوب پیش رفت. من فکر می‌کنم اگر تیم با همین شرایط روحی خوب کارش را ادامه دهد، می‌تواند دوباره به قهرمانی لیگ برسد. پارسال قهرمانی لیگ از دستمان پرید اما امسال می‌توانیم دوباره قهرمان بشویم. در مجموع این فصل پرسپولیس خوب بسته شده است و نگرانی‌هایی در خط حمله وجود دارد که به زودی برطرف می‌شود.

وی افزود: پرسپولیس خیلی خوب و سریع در فصل نقل‌وانتقالات حاضر شد و بازیکنان خوب و باکیفیتی را هم جذب کرد که همه آنها تجربه بین‌المللی بالایی دارند، نفراتی که فصل آینده به کمک پرسپولیس خواهند آمد. تمام هواداران و پیشکسوتان به آینده تیم در لیگ امیدوار هستند. من همراه تعدادی از پیشکسوتان به‌درخواست علی پروین در اولین تمرین پرسپولیس هم حاضر شدیم تا بگوییم مثل گذشته همچنان حامی بازیکنان و کادر فنی خواهیم بود.

او در ادامه درباره حضور احتمالی کاسیانو در پرسپولیس هم گفت: این موضوع با خواست کادر فنی انجام می‌شود. قطعا از او شناخت دارند که می‌خواهند جذب شود. من هم فکر می‌کنم او مهاجم مفیدی برای پرسپولیس باشد.

وی با اشاره به نایب‌ قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته عنوان کرد: پرسپولیس پس از پنج سال قهرمانی متوالی، به‌دلایل مختلفی نتوانست در لیگ گذشته قهرمان شود که خیلی به مذاق هواداران خوش نیامد، البته این به‌معنای آن نیست که گل‌محمدی و بازیکنان تلاشی نکردند، به‌هرحال این اتفاق در تمام دنیا می‌افتد و هیچ تیمی نمی‌تواند همیشه قهرمان باشد. به‌عقیده من با بازیکنان جدیدی که پرسپولیس جذب کرده است چشم‌انداز روشنی در فصل آینده پیشِ روی این تیم خواهد بود.

پنجعلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حواشی یحیی گل‌محمدی در فصل گذشته هم گفت: باید بپذیریم که او در برخی از موارد تحت فشار قرار داشت. پر واضح است که داوران در برخی از بازی‌ها عملکرد خوبی نداشتند و پرسپولیس نتوانست شاهد عملکرد خوبی از داور باشد. یحیی گل‌محمدی شخصیت آرامی دارد اما اشتباهات داوری به حدی بود که باعث شد گل‌محمدی معترض شود. مطمئنا در فصل آینده شرایط تغییر می‌کند و آرامش هم به کادر فنی می‌آید. اگر در فصل گذشته من هم بودم شاید رفتارهای نادرستی انجام می‌دادم چون داوران اشتباهات زیادی در بازی‌های پرسپولیس انجام می‌دادند. اگر بازی‌ها را ببینید کاملا صحنه‌ها مشخص است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تغییرات کادر فنی پرسپولیس در فصل جدید هم خاطرنشان کرد: گل‌محمدی مربی باتجربه‌ای است و بی‌گدار به آب نمی‌زند، حتماً صلاح دیده است که در کادرش تغییراتی به وجود بیاورد. او در سال‌های گذشته همیشه در هر تیمی که بوده، نفرات کاربلد و خوبی را در کادرش داشته است. مطمئناً پرسپولیس در فصل آینده هم کادر فنی قدرتمندی خواهد داشت. در زمان حاضر تنها دغدغه او برای کادر فنی پرسپولیس انتخاب جانشینی برای حمید مطهری است که با وسواس زیادی این کار را انجام می‌دهد.

او در ادامه درباره حضور گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاع پرسپولیس هم گفت: هر دو این بازیکنان با تجربه هستند و کیفیت مطلوبی دارند. من برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم بازی کند. این تیم در آسیا مطرح است. باعث افتخار بازیکنان است که برای پرسپولیس بازی کنند. پرسپولیس محبوب‌ترین تیم آسیا است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حضور سیدجلال حسینی در کادر فنی عنوان کرد: سیدجلال در زمره بهترین مدافعان تاریخ تیم ملی و پرسپولیس است و در مدت حضورش در فوتبال در رده باشگاهی و تیم ملی تلاش‌های زیادی را برای ایران انجام داد و باید به نحو احسن از زحمات او تقدیر شود.

وی در ادامه ضمن تمجید از کاپیتان چند فصل اخیر پرسپولیس عنوان کرد: به هرحال این اتفاق اجتناب ناپذیر بود و در فوتبال این آمد و رفتن ها طبیعی است. شاید خیلی‌ها بگویند سیدجلال می‌توانست حداقل یک فصل دیگر هم برای پرسپولیس بازی کند اما این مسئله، تصمیمی بود که خودش می‌توانست در مورد آن بهترین انتخاب را داشته باشد. خیلی خوب است که او در اوج از فوتبال خداحافظی کرد و خاطرات شیرین زیادی را از خود در این فوتبال به یادگار گذاشت.

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس در خصوص راز ماندگاری سیدجلال در فوتبال تصریح کرد: سیدجلال جزو بازیکنانی بود که در مدت حضورش در فوتبال ما زندگی کاملا حرفه‌ای و به دور از حاشیه ای را داشت و این دو فاکتور به او کمک کرد، نامش در جمع چهره‌های ماندگار فوتبال ایران به ثبت برسد.

پنجعلی افزود: حضور پیشکسوتان و چهره های بزرگ پرسپولیس در کسوت مربیگری می‌تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد چرا که با بها دادن به این نیروها در قسمت های مختلف فوتبال به ویژه باشگاه می‌توان از پتانسیل و توان فنی آنها به سود پرسپولیس بهره برد. بخشی از راز موفقیت در عرصه مربیگری به استعداد افراد در زمینه مسائل فنی و فوتبالی برمی‌گردد که باید در این زمینه فرصت لازم به سیدجلال و امثال او داده شود. این در حالی است که بخش دیگری از موفقیت ها در عرصه مربیگری فوتبال به بحث مدیریت و قدرت رهبری افراد برمی‌گردد که سیدجلال در این زمینه توانایی هایش را در زمین نشان داده و فکر می‌کنم در بیرون از زمین هم از توان خوبی برخوردار است. به ضرر پرسپولیس و فوتبال ایران است که خاک‌ خورده های باشگاه از چرخه فوتبال ایران دور باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس با بازیکنان جدیدش می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر، گفت: شرایط لیگ ما به‌گونه‌ای است که قهرمان را باید بین سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان ببینیم. تا حدودی فولاد هم با نکونام خودش را به‌عنوان مدعی نشان داده است. من که به پرسپولیس فصل آینده خیلی امیدوارم. گل‌محمدی با دقت زیادی نقاط ضعف تیمش را پوشش داده و فقط مشکل اصلی این تیم در خط حمله است که ظاهراً دنبال جذب بازیکن خارجی هستند.

مدیر آکادمی پرسپولیس در مورد فعالیت‌های اخیر باشگاه در این خصوص خاطرنشان کرد: از آنجایی که کار ما وسعت زیادی دارد، برای پیشبرد اهداف به نیروهای زیادی نیاز داریم که ترجیح این است در این زمینه از پیشکسوت‌های باشگاه پرسپولیس بهره بگیریم. در این راستا در اخیرا جلسات خوبی را در زمینه کارهای آکادمی پرسپولیس با مدیرعامل و دیگر مدیران باشگاه داشتیم و قرار است این جلسات ادامه پیدا کند تا بتوانیم با کمک نیروها اهداف بزرگی را که در زمینه استعدادیابی و کارهای آکادمیک در ذهن داریم را به سرانجام برسانیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150174
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
کوروش

0

0

2 سال پیش

لعنت بر سجادی و دارودسته کیسه کش. لعنت بر سید علی داور دربی


یداله قنواتی

0

1

2 سال پیش

آقای پنجعلی بزگوار تیم خوب بسته شده اما بدون مهاجم خوب پرسپولیس با مشکل روبرو میشه درویش هر طور شده باید مهاجم خوب بیاره تا دور نشده


فردین کرمی

0

2

2 سال پیش

دمت گرم اقاامیرحسین درودبه شرفت خیلی تاثیرداره تجمع باعث ترس اون حرومزاده هامیشه شماکه تهران هسیتین تا‌کارازاینم بدترنشده جلوی این بی پدردربیایدزنده باشیدوسربلندحیف که ماشهرستانیم


a...

0

5

2 سال پیش

درود بر کسانی ک دلسوز عشقپولیس کبیر هستن


پرسپولیس

0

6

2 سال پیش

متاستفانه تا امسالم سجادی و این کیسه کشا تو راس کار باشن بازم ضربه میخوریم و کیسه کشا سود میبرن...دقیقا مثل پارسال ک تا به صدر جدول نزدیک میشدیم با ناداوری از صدر دور میشدیم ....البته ناحقیه ک نگیم خودمونم خیلی جاخای فصل مقصر بودیم ...اقا یحیی هم باید از نظر روانی تیمو تحت فشار نبره ..مثل برانکو رفتار کنه ک تو بدترین شرایطم میگفت هرکاری کنن بازم من تیمو قهرمان میکنم


حمید پرسپولیسی

0

6

2 سال پیش

بر بد خواه پرسپولیس کبیر لعنت


علیرضا حسین پور

0

4

2 سال پیش

درود بر پیشکسوتان ارتش سرخ آسیا پرسپولیس قهرمان


جواد محمدی

0

5

2 سال پیش

زنده باد تموم طرفداری واقعی و مشتی ارتش سرخ پرسپولیسه کبیر


جواد محمدی

0

4

2 سال پیش

بر چشم بد لعنت به‌ کوری چشم اونایی ک نمیتونن درخشش پرسپولیس را ببینن بر چشم پاکه پیشکسوتان و بازیکنان و طرفدارای واقعیه پرسپولیس رحمت


امیرحسین

0

4

2 سال پیش

دوستان عزیز هواداران پر شور و واقعی پرسپولیس از همه شما عاشقان خواهشمندم برای دفاع از حق پرسپولیس کبیر شنبه 25 تیر 1401 رأس ساعت 10 صبح مقابل وزارت ورزش جوانان حضوری گسترده ای داشته باشید . از همه کسانی که واقعاً عاشقانه برای پرسپولیس جون میدن تقاضا دارم به هر شکل ممکن خودشون رو به این مکان یرسونن همون طور که دارید مشاهده می کنید خیلی واضح و علنی وزارت ورزش و سجادی دزد به معنای واقعی کلمه دارن جلو پیش رفت پرسپولیس رو میگیرن و دارن پرسپولیس رو نابود می‌کنند و دلیل قانع کننده بسیار است دلیل اول چطوره که همیشه در دوره های وزارت سجادی استقلال قهرمان میشه دوم گرفتن 17 پنالتی در یک فصل به هیچ وجه عادی نیست چرا که در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته دلیل بعد اینکه چطور پرسپولیس هیچ وقت پول نداره نمیتونه دستمزد بازیکنان و کادر فنی تیم رو بده مجبوره از تاجیکستان و ازبکستان بازیکن جوان و معمولی بگیره مثل هنانف صفروف تمیروف ولی استقلال از باشگاه های بزرگ اروپایی بازیکنان تاپ مثل یامگا و ژستد میگیره چرا هیچ وقت پنجره استقلال بسته نمیشه هواداران عزیز امیدوارم با همین دلایل که یک هزارم از کل دلایل بود قانع بشید و به عمق فاجعه پی برده باشید امیدوارم یک بار دیگه با حضور مقابل وزارت ورزش و گرفتن حق پرسپولیس کبیر عشق خودتون رو ثابت کنید اثبات نه به من بلکه به تیم محبوب خودتون اینو هم در نظر بگیرید همین حمایت از تیم روحیه و انگیزه ای چندین برابر به بازیکنان و کادر فنی میده تا برای موفقیت پرسپولیس و شادی هواداران بیشتر تلاش کنند منتظر حضور همه جانبه شما عاشقان پرسپولیس کبیر هستم یادتون نره شنبه 25 تیر 1401 ساعت 10 صبح به امید دیدار لطفاً این ابلاغیه را منتشر کنید


بابک اعتمادیان

0

2

2 سال پیش

کیسه کشای حروم خور نیم فصل دوم پنج تیم رو با داوری بردن . هوادار گل گهر پدیده فولاد فجر . ده امتیاز نیم فصل دوم از داوری نفع بردن ولی از قهرمانی پاک میگفتن . حالا کرونا نمایی مقابل هوادار و پیکان تو جام حذفی و امتیاز معیشتی بازی رفت با گل گهر هم بماند . قهرمانی که فقط به عنوان هدیه وزیر و بالاتر از وزیر بهشون داده شد

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 24 1 33
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 25 -9 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال