ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پنجعلی: پرسپولیس با هم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

3 سال پیش

پنجعلی: پرسپولیس با همین نفرات دبل هت‌تريك مي‌كند

ارتش سرخ دات کام :
پنجعلی: پرسپولیس با همین نفرات دبل هت‌تريك مي‌كند
ین روزها حرف‌های جالبی در مورد تیم‌ملی شنیده نمی‌شود. از اتهام نفوذ دلال‌ها به لیست اعلام شده تیم‌ملی تا کرونایی شدن کادر فنی تیم‌ملی و لباسِ سیاه آقای سرپرست. در رابطه با تیم‌ملی و همچنین یارگیری‌های شاگردان یحیی گل‌محمدی صحبتی داشتیم با کاپیتان سابق تیم‌ملی و پرسپولیس. گفت وگو با محمد پنجعلی را در زیر می خوانید:

*بعد از ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به ویروس کرونا، ملادن زگانیر مربی دروازه‌بان‌ها هم تستش مثبت شده، برخی می‌گویند ابتلای اعضای کادر فنی به ویروس کرونا در این مقطع حساس و در آستانه بازی با سوریه، به خاطر بی‌احتیاطی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی اتفاق افتاده است.
مایه تاسف هست، آدم نمی‌داند چه بگوید. این‌ها باید حالت قرنطینه باشند، بچه‌های تیم‌ملی بازی دارند، بازی‌ها رفت‌وبرگشت هست، من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده، اما این موضوع ناراحت‌کننده است.

*تیم‌ملی از نبود اسکوچیچ در بازی با سوریه ضرر نمی‌کند؟
به‌هرحال تاثیر می‌گذارد، قطعا نبود سرمربی روی نیمکت بی تاثیر نیست.

*از قبل هم سوریه اعتراض داشت که نباید در این وضعیت به ایران بیاید. آن‌ها میزان بالای درگیری ایران با ویروس کرونا و همچنین نبود VAR را دلیل اعتراضش عنوان کرده بود.
الان بهترین بهانه هست که آن‌ها به ایران نیایند. آن‌ها هم مشکل داشتند، ولی ما به سوریه رفته بودیم. واقعیت این هست که مشکلات هست، اما در کل این منطقه همیشه مشکل هست. غیر از سوریه، عراق هم خیلی اوقات اعتراض می‌کند و علیه فوتبال ماست. به‌هرحال اینکه عراق و سوریه این مباحث را همیشه در سطح فوتبالی علیه ما دنبال می‌کنند، بد است.

*البته کرونا هم بد وضعیتی در کل کشور ایجاد کرده.

بله، متأسفانه شرایط بد است. من روز گذشته با خانمم رفتیم که واکسنش را بزند، آن‌قدر شلوغ بود. این‌همه آدم را آنجا کشانده بودند، که بعد نوبت‌شان نشد و دوباره فردایش روز از نو، روزی از نو. آدم دلش می‌سوزد. نه صندلی برای نشستن هست، آدم‌ها کنار خیابان نشسته‌اند و یک صف چند کیلومتری درست‌شده. فوتبال‌مان هم مثل همین زندگی‌مان، همه زنجیره‌وار به هم متصل هستند. ضعف مدیریت همه‌جا چه فوتبال و چه جامعه‌مان مشهود است. در مورد تیم‌ملی هم اعتقاد به این نداریم که تیم‌ملی ما آزاد باشد و اعضای آن هر جا می‌خواهند بروند، طبیعی در این وضعیت بچه‌ها را در حالت قرنطینه حفظ کنیم. نگذاریم ارتباط زیاد شود.

*قبلا در مورد نقش دلال‌ها در نقل و انتقالات باشگاهی زیاد صحبت می‌شد، اما این روزها صحبت از فعالیت دلال‌ها در لیست تیم‌ملی است!
دلال‌ها که همیشه در فوتبال ما حضور داشتند، اما من امیدوارم این‌ها حقیقت نداشته باشد، به‌هرحال مایه تاسف هست و اگر هم بوده مال امروز و دیروز نیست، مطمئن باشید این موضوع قدمت دارد.

*در مورد استفاده یک مربی از یک رنگ خاص، ریختن آب درون دروازه و این مسايل هم قبلا در بازی‌های باشگاهی زیاد می‌شنیدیم، اما به‌تازگی دیدم یکی از خبرنگاران در مورد رنگ لباس سرپرست تیم‌ملی نوشته بود که او همیشه لباس مشکی بر تن می‌کند!
اصلا مساله شخص نیست، شما ببینید دیگر هیچ صحبتی نمی‌شود که این آقایی که سرپرست تیم‌ملی شده، کجا بوده، رزومه‌اش چیست، چند بازی باشگاهی کردند؟ این‌ها مهم‌تر از رنگ لباسش هست. تیم‌ملی این مملکت این‌همه آدم بزرگ دارد، چرا مطبوعات به این مساله ورود نمی‌کنند؟ چرا به این نمی‌پردازند که این آقا برای چه باید سرپرست تیم‌ملی شود. عیار تیم‌ملی و نیمکتش خیلی بالاتر از این حرف‌هاست.

*حالا سرمربی تیم‌ملی در حد و اندازه تیم‌ملی مان هست که در مورد سرپرستش بحث کنیم؟
خیلی از او شناخت نداریم، ولی کلا من با اصلش مخالفم، اعتقادی به مربی خارجی ندارم. ما مشکلات‌مان در فوتبال زیاد است، آن مشکلات باید اول برطرف شود، مشکل مربی خارجی نیست، چیزهای دیگر هست. متأسفانه همه مشکلات را می‌ریزیم در مربی ایرانی و با آوردن خارجی، سرپوش می‌گذاریم بر مسايل اصلی. این‌همه هم سرویس می‌دهیم به مربی خارجی، پول می‌گیرند و می‌روند. با مربی صاحب‌نام هم به عراق باختیم، یک عده هم علاوه بر اینکه پول می‌گیرند، جریمه‌مان هم می‌کنند. متأسفانه این‌قدر درد زیاد است آدم نمی‌داند چه بگوید.

*بازی با سوریه را چطور می‌بینید؟
شک نکنید سوریه را می‌زنیم. تیم‌مان خوب هست همین نفرات بازی را درمی‌آورند. ازنظر نفری خیلی قوی‌تر از همه تیم‌ها در آسیا هستیم. ازنظر فردی و خلاقیت و هوش بازیکن بی‌رقیب هستیم. دیدیم خیلی مواقع بچه‌ها به چه شکل نتیجه گرفتند.

*نقل و انتقالات پرسپولیس را چطور دیدید؟
خوب بوده، پارسال هم صحبت زیاد بود در مورد نقل و انتقالات، بعد دیدیم کادر فنی و در راس خود یحیی گل‌محمدی چقدر قشنگ انتخاب کرده و چه تیمی خوشگلی بستند. البته در مورد خیلی از بچه‌ها جایگزینی سخت است و اگر می‌شد آن‌ها را نگه دارند، خوب بود. ما در این مدت دو تا دفاع وسط خوب‌مان را از دست دادیم، آن‌ها خیلی خوب بودند الان بهترین‌های ایران و آسیا هستند، با از دست دادن آن‌ها ضرر کردیم. شهریار مغانلو هم واقعا خوب بود.

*پرسپولیس مهاجم کم ندارد؟
بچه‌هایی که آوردند را باید در کار ببینیم چطوری هستند، ان‌شاءا… که جواب بدهند، پارسال که همه‌شان جواب دادند.

*بازیکن خارجی نمی‌خواهیم؟
یکی، دو تا خارجی عالی بیاورند و فقط برای آسیایی استفاده کنند خوب است. پرسپولیس با همین نفراتی که در اختیار دارد، در لیگ خودمان مشکلی ندارد و شک نکنید که برای ششمین قهرمانی استارت می‌زند، اما برای بازی‌های بین‌المللی بازیکن خارجی داشته باشد، خوب است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/143986
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال