ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پیوس: اسکوچیچ را با یک ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پیوس: اسکوچیچ را با یک باخت قضاوت نکنید

ارتش سرخ دات کام :
پیوس: اسکوچیچ را با یک باخت قضاوت نکنید
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید سرمربی تیم ملی را نباید با یک باخت مورد قضاوت قرار داد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگویی درباره شکست دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی قطر اظهار کرد: تیم ملی وقتی به جام جهانی صعود کرد انگیزه بازیکنان کمتر شد. فکر می‌کنم در بازی با کره تیم فعل خواستن را برای بردن صرف نکرده بود. ما اگر می‌خواستیم از کره امتیاز بگیریم قطعا این کار را انجام می‌دادیم. درست است که در این بازی بازیکنان به خوبی دویدند و کار کردند اما آن انگیزه لازم را ما در تیم ملی ندیدیم البته تیم ملی چند بازیکن خودش را به دلایل مختلف در اختیار نداشت که این موضوع هم در عملکرد تیم تاثیر گذاشته بود.

وی ادامه داد: ما در نیمکت تیم ملی بازیکنان خوبی داریم که در اروپا بازی‌ می‌کنند و عملکرد خوبی دارند ولی در بازی با کره از آنها چیزی ندیدیم این را هم در نظر بگیرید کره در حضور هوادارانش با ما بازی می‌کرد و مطمئن حضور هواداران هم در عملکرد این تیم تاثیرگذار بود. در مجموع با وجود این‌که چند بازیکن در تیم ملی نبودند برخی بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی خودشان بازی می‌کردند یعنی شجاع خلیل‌زاده به عنوان مدافع راست بازی می‌کرد که این موضوع باعث شده بود که کره‌ای‌ها روی دروازه ایجاد کنند البته شجاع خلیل‌زاده چند فرصت خوب را از حریف گرفت اما به هرحال روی هم رفته از همین جناح کره‌ای‌ها حمله کردند و فرصت گلزنی به دست آوردند. ما در بازی با کره ساختار دفاعی خوبی نداشتیم و فکر می‌کنم ارنج ترسویی از مربی تیم ملی دیدیم. ما فکر می‌کردیم در بازی با کره عیار تیم ملی به دست می‌آید اما این را هم بدانید که کره هم تیم بسیار قدرتمندی است که به خوبی می‌داند که چگونه نسبت به حریف برتری ایجاد کند. آنها به دنبال سه امتیاز بودند که به دست آوردند.

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین گفت: من فکر می‌کنم این باخت هیچ چیزی از ارزشهای بازیکنان و کادر فنی کم نمی‌کند این تیم همان تیمی است که به جام جهانی رفته و باعث خوشحالی هواداران شده است. همین‌که با صعود به جام جهانی هواداران را خوشحال کردند بسیار ارزشمند است.

پیوس در ادامه با اشاره به عملکرد اسکوچیچ هم گفت: این‌که می‌گویند او مربی خوبی نیست من قبول ندارم او همان مربی است که تیم ملی را در سخت‌ترین شرایط به جام جهانی برد و نباید با یک باخت مورد قضاوت قرار بگیرد. من از همه بزرگان خودم می‌خواهم زود قضاوت نکنند تیم ما تیم بسیار خوبی است که در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد حرف‌هایی که زده می‌شود باعث تخریب تیم و روحیه مربی می‌شود به هر حال فوتبال گاهی اوقات روز بد دارد و در مقابل کره فوتبال ایران روز بدی داشت خیلی از بازیکنان ما واقعا ارزشمند هستند اما به هرحال شرایط در مقابل کره خوب نبود ما از الان باید فکر آینده باشیم و با یک برنامه ریزی درست بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی در نظر بگیریم تا تیم با قدرت خودش را برای جام جهانی آماده کند همین بازی با لبنان هم می‌تواند یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی محسوب شود.

وی در ادامه درباره عملکرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس هم گفت: فکر می‌کنم گل محمدی تحت فشار است او مربی خوبی است و با پرسپولیس نتایج خوبی گرفته است در داربی گذشته هم با وجود این‌که تیم یک بر صفر پیش بود شرایط طوری رقم خورد که بازی مساوی شد. گل محمدی دوست داشت در داربی پیروز باشد اما این‌گونه نشد. من حق را به گل‌ محمدی می‌دهم چون او بسیار تحت فشار است و با همه مشکلات برای پرسپولیس زحمت می‌کشد شما ببینید چند بازیکن از این تیم جدا شدند و چه شرایط سختی را دنبال می‌کنند. این در حالی است که تیم‌های مقابل بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند ما در جذب بازیکن دچار مشکل بودیم و همین الان هم این مساله خودش را در تیم نشان می‌دهد. با این حال من باز هم به پرسپولیس امید دارم چون هفت هفته تا پایان فصل باقی‌مانده و جام را به تیمی می‌دهند که در انتها بیشترین امتیاز را بگیرد پرسپولیس باز هم می‌تواند برای قهرمانی بجنگد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد تمیروف در پرسپولیس هم گفت: من چیز خاصی از این مهاجم ندیدم او فقط دوندگی زیادی دارد و به خوبی نمی‌تواند شوت زنی کند. مهاجم باید بیشتر در محوطه جریمه باشد و از فرصت‌ها استفاده کند همیشه علی پروین به خاطر این‌که بتوانم گلزنی کنم به من می‌گفت در محوطه جریمه بایست و به کناره‌ها نرو. یک مهاجم خوب باید بتواند از چهار فرصتی که به دست می‌آورد یکی را به گل تبدیل کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148330
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عبدالغفوربامری یار

0

3

2 سال پیش

وقتی گیرهمچین اسکولی افتادیم همین میشه.. تعجبم اونایی که دوربرشن چراراهنمایبش نمیکنن


حمیدکرمانی

0

3

2 سال پیش

اقای پیوس باخت باعزت نه باخت باابروبری ایشون باارنجش وترکیبش ابرومون برد


seches per

0

5

2 سال پیش

آقای پیوس عزیز ما همه ی بازی هامون با تیم های درجه سه بود یه لول بالاتر رفت کم آوردن و بی برنامه بازی کردن ،هیچی برا گفتن نداشتیم موضوع بعدی دعوت غلامی احمقانه ترین کار مربی بود از اون بدتر بازی دادن بهش بود،مربی که شعور اینو نداره رامین رضاییان بهترین راست ایران رو به تیم ملی دعوت کنه همون بهتر نره جام جهانی


یداله قنواتی

-2

2

2 سال پیش

مربی را با یک باخت نبایدسرزنش کرد پس آن بردهایکه آورده چطوری بوده پس بزارید کار خودشه بکنه انشالله تو جام جهانی کیسه بوس تیمها نباشیم


احمد نوری اسرمی

0

5

2 سال پیش

بازی دادن به حاج صفی و نورافکن تو هافبک دفاعی احمقانه بود و گذاشتن عارف قلمبی تو دفاع راست احمقانه تر


تــــوفیق پرسپولیس ❤

-2

3

2 سال پیش

اقای مسیحا همین مربی بد به قول شما یادتون رفته چجوری ایران برد جام جهانی؟ مرحله قبل مابعد بحرین وعراق سوم بودیم وهیچ شانسی برای صعود نداشتیم وقتی اقای اسکوچیچ اومدن وتیم روتحویل گرفتن ولی بعدش همه بازیا روبرد وخیلی راحت صعود کردیم جام جهلنی الان که مقابل کره باختیم اسکوچیچ بد شده؟ واقعا ما انصاف نداریم که ازش انتقاد میکنیم بخاطر یک بازی تشریفاتی قبلا تیم ملیمون با کی روش هم مقابل لبنان تیم ضعیف منطقه باخت ولی هیچ انتقادی دوستان نمیکردن.... انصاف هم خوب چیزیه واقعا


مسیحا

-4

4

2 سال پیش

کلا مربی خوبی نیست با این بریم جام جهانی آبروی ایران میره

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال