ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پیوس: دفاع پرسپولیس به ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

3 سال پیش

پیوس: دفاع پرسپولیس به استحکام مناسبی رسیده

ارتش سرخ دات کام :
پیوس: دفاع پرسپولیس به استحکام مناسبی رسیده
پیشکسوت پرسپولیس گفت: شرایط تیم خوب است و اگر بازیکنان از لحاظ مالی تامین شوند بهتر هم خواهد شد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگویی، درباره بُرد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران، اظهار داشت: پرسپولیس با وجود تمام مشکلاتی که در این مدت داشته از لحاظ روحی - روانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و با انگیزه و شادابی زیادی راهی میدان شد. کادر فنی در این زمینه به خوبی با بازیکنان کار کرده و روزی بسیار خوب و استثنایی از سرخپوشان شاهد بودیم. پرسپولیس با سیستم ۳-۴-۳ در دفاع و حمله بسیار خوب ظاهر شد و سه امتیاز را با شایستگی کسب کرد. در مرکز میدان کنترل بازی را در اختیار داشتیم و به طور کلی در همه جای زمین خوب و کم اشتباه ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان در این مسابقه با تمام وجود و با قلب خود بازی کردند و یک در مقابل یک‌ها را به خوبی رد کردند و ارسال‌های خوبی انجام می‌شد. گل‌محمدی از کند بودن خط دفاع نساجی به خوبی خبر داشت و برای ضربه زدن به این تیم با سه مهاجم کار را شروع کرد. دفاع پرسپولیس در این هفته‌ها به خوبی جان گرفته و به استحکام مناسبی رسیده است به طور کلی در این دیدار بی نقص بودیم و اگر پول تزریق شود تیم شرایط خیلی بهتری را تجربه خواهد کرد.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس درباره بازگشت رامین رضاییان و احتمال درخشش او عنوان کرد: رضاییان قطعاً می‌تواند کمک بزرگی به پرسپولیس کند. او بازیکنی رو به جلو و گلزن است و نفوذ‌ها و ارسال‌های بسیار خوبی دارد و با سرعت بالای خود می‌تواند به خوبی در کار‌های ترکیبی نقش آفرینی کند و خیلی به درد پرسپولیس خواهد خورد.

وی در رابطه با جدایی پر حرف و حدیث مهدی شیری از پرسپولیس خاطرنشان کرد: این تصمیم به نظر کادر فنی برمی‌گردد، شیری در مدت حضورش در پرسپولیس زحمات زیادی کشید و چند جام با تیم کسب کرد. فوتبال همین است و همواره بالا و پایین دارد و پس از اینکه شما از لحاظ فنی مقداری ضعیف می‌شوید ممکن است از تیم کنار گذاشته شوید. شیری در مقطعی برای پرسپولیس خوب کار کرد و برای موفقیت باشگاه جنگید و تلاش کرد و باید از او بابت تلاش‌هایش تشکر کنیم. از هواداران پرسپولیس درخواست دارم به او توهین نکنند و اجازه دهند شیری با دل خوش و خاطرات خوب از پرسپولیس یاد کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص لزوم اضافه شدن یک مهاجم به ترکیب تیمش تصریح کرد: کار پرسپولیس در ادامه خیلی سخت است، زیرا تیم‌های رقیب بازیکنان مثمرثمر و بسیار خوبی جذب کرده‌اند. در خط حمله مهدی عبدی با وجود عملکرد بسیار خوبی که دارد بسیار تنهاست و امیدوارم یک مهاجم خارجی سرزن را بصورت آزاد جذب کنیم. مدیرعامل باید هر چه در توان دارد برای تقویت تیم و بهبود شرایط پرسپولیس به کار گیرد.

فرشاد پیوس درباره دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: شرایط تیم خوب است و اگر بازیکنان از لحاظ مالی تامین شوند بهتر هم خواهد شد. در حال حاضر میزان دریافتی‌ها ۳۵ درصد است و اگر این رقم به ۵۰ درصد برسد روحیه تیم بسیار بهتر خواهد شد. بازیکنان ما در تیم‌های سابق خود بازیکنان مطرح و سطح بالایی بوده‌اند و نفرات بسیار خوبی در اختیار داریم. می‌توانیم آلومینیوم را خیلی راحت در آزادی شکست دهیم و فکر نمی‌کنم کار سختی در پیش داشته باشیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147577
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
Mr.KAssRA

0

1

3 سال پیش

باید فکری به حال گلر تیم هم بکنن. حامد لک معلوم نیست چش شده دیگه مثل قبل نیست. تا یه توپ میاد سمت دروازمون ادم استرس میگیره . اصلا جایگیری مناسبی نداره و مطمئن نیست


اکبر بازی

0

1

3 سال پیش

دفاع سه نفره جلوی تیم‌های بزرگ کم میاره


saba.perspolisi

0

2

3 سال پیش

بنظر من حق با اقای پیوسه هممون قبول داریم ک هیچکس مث سوپر من مون نمیشه هیچکس!!!ولی باید با این حقیقت تلخ کنار بیایم ک هر لحظه منتظر خدافظی سید از فوتبال باشیم:)💔💔💔و باید ب ادمایی مث فرجی و نعمتی و هنانوف عادت کنیم:)بنظرم هنانوف کارش خوبه و اگ کار کنن باهاش بهترم میشه!ولی سید یه چیز دیگس هققق💔🚶


ali

-1

1

3 سال پیش

به نظرت احترام میزا رم اما باش موافق نیستم. دفاع سه نفره تو فوتبال دنیا سبک رایج تریه و خیلی هاهم استفاده میکنن دفاع سه نفره با عث میشه وینبک های تیم با خیال راحت تری نفوذ کنن و موقعیت ها بیشتری برای تیم ایجاد بشه که ما باداشتن رضائیان وصفروف که نفوذ های زیادی دارن سانتر های خوبی هم دارن که باعث موقعیت سازی میشه.ولی سعید آقایی این خصوصیات رو نداره .و نفوذ نمی کنه و ای نقطه ضعفه. دومن داشتن توپ و دیکته کردن بازیه تیم به تیم حریفه که باعث موقعیت سازی و اشتباه حریف میشه .سومن اگر تیمی که دفاع سه نفره بازی میکنه بازیکن ها دونده تیکنیکی وخلاق داشته باشه باعث میشه شانس گل اون تیم افزایش پیدا کنه که ما با داشتن پهلوان امیری ترابی عالیشاه دستمون بازه و خلاقیت تیم بالاست .چهارمن به تیم حریف موقعیت نمیده. پنجمن با پرس حریف بی عصر میشه که ما وقتی پرس میکنن ضعف داریم .یکی از دلایلی که خط دفاعی پرسپولی متزلزل بود نبود سید جلال بود سید جلال به خط دفاعی نظم میده و فرجی این قابلیت رو نداره ومن بابودن فرجی به شدت مخالفم برای رفع مشکل سر زنی باید ابراهیمی هانانوف تو زمین باشن .آقای اسرمی سیستم سه دفاعه بهترین سیستم از نظر من.یک دلیل دیگه هم داره مدافعان کناری هم تو جمع اثر بالایی دارن هم تو دفاع ومستحکم تر میشه دفاع این .


ali

0

1

3 سال پیش

بادر وازه بان موافقم اما الان تو بازار فعلی مدافعی نیست که در حد پرسپولیس باشه و همین طور بتونه جای سید جلال رو پرکنه


hasannejadhe

0

0

3 سال پیش

البته در دفاع اشتباهاتی داشت کمی متزلزل نشون داد


Mohamad hasan

-3

4

3 سال پیش

به نظر من باید یکی جای سید جلال پیدا کنن سید هم اخرای بازیشه دوتا تاجیکی نمیتونن جای سید رو بگیرن باید یه دفاع مطمعا بگیره . اول هم باید یه دروازه بان خوب بگیره اصلا حامد امسال خوب نبود


احمد نوری اسرمی

-1

6

3 سال پیش

مخالف دفاع سه نفره هستم

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن 1 - 1 سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد 1 - 2 تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال