ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پیوس: عبدی تنبل شده و ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پیوس: عبدی تنبل شده و باید به روزهای خوب برگردد

ارتش سرخ دات کام :
پیوس: عبدی تنبل شده و باید به روزهای خوب برگردد
پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد یحیی گل‌محمدی برای صدرنشینی این تیم طی نیم فصل، مدعی است باید برای تداوم این روند و قهرمانی پایان فصل تقویت شوند.

فرشاد پیوس در خصوص بازی پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: «پرسپولیس بعد از تعطیلی مسابقات لیگ در دو بازی ابتدایی دچار مشکل شد که نگران‌کننده بود اما خدا را شکر در دو بازی حساس برابر گل گهرسیرجان و نساجی مازندران با یک بازی شناور و حساب‌شده توانست نتیجه مطلوب را کسب کند و قهرمان نیم فصل شود.»

وی در خصوص قهرمانی نیم فصل سرخ پوشان اظهار داشت: «پرسپولیس در این فصل تیم یکدست و خوبی را در اختیار دارد و مدیریت باشگاه به خوبی توانست شرایط مطلوب و نیازهای کادرفنی را فراهم کند. از طرفی همدلی بین کل مجموعه نیز یکی از دلایل موفقیت این تیم تا بدین جای فصل بوده است. نکته جالب مهم دیگر بازیکنان خوبی است که تیم در اختیار دارد و در تمام خطوط بازیکن تاثیرگذار و مهره‌های کلیدی را جذب کرده. پرسپولیس بازیکنان یکدستی را در اختیار دارد که کار یحیی گل‌محمدی برای انتخاب ترکیب اولیه را سخت می‌کند و تیم نیمکتی قوی دارد که می‌تواند در مقاطع حساس بازی شرایط را به سود پرسپولیس رقم بزند.»

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد جدایی لوکادیا و همچنین ناکامی مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی بیان کرد: «لوکادیا بازیکن باهوش و چارچوب‌شناسی بود و در بازی‌های حساس به خوبی کار را برای پرسپولیس درآورد. اما به‌هرحال برخی حواشی باعث شد این بازیکن به راحتی آب خوردن از پرسپولیس جدا شود. باشگاه باید در این خصوص به جد پیگیر حق باشگاه باشد و باید وکلای باشگاه در این خصوص جواب بدهند که چه بندهای در قرارداد یک بازیکن جای داده‌اند که به این راحتی از تیم جدا می‌شود و دست ما را در پوست گردو می‌گذارد.»

پیوس افزود: «مهدی عبدی بازیکن باهوشی است و گل‌های حساسی را برای پرسپولیس زده است، اما باید بگویم تنبل است. باید از نظر روحی روی این بازیکن کار شود و گل‌محمدی باید از نظر روانی به‌صورت اختصاصی روی او کار کند. بازیکن باید انگیزه داشته باشد تا تنبلی را کنار بگذارد و تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. مسلما با توجه به توانمندی‌ای که این بازیکن از خود نشان داده است مطمئنا به کار تیم خواهد آمد.»

وی در خصوص فقر مهاجم گلزن در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: «به صراحت می‌گویم که فدراسیون باید به فکر چاره باشد در غیر این صورت، در آینده به طور حتم به مشکل بر خواهیم خورد. من پیشنهاد می‌کنم ورود بازیکنان خارجی به لیگ برتر را تا 5 سال ممنوع کنیم تا ببینید چه انقلابی در فوتبال ما خواهد شد. ما اکنون دروازه‌بانان خوبی را در اختیار داریم و این حاصل همان چند سالی بود که ورود دروازه‌بان خارجی را ممنوع کردیم و حالا شاهد حضور دروازه‌بانان خوب در مسابقات لیگ برتر هستیم. از طرفی این بازیکنان چه آورده‌ای برای فوتبال ما داشته‌اند؟ چه چیزی به فوتبال ما اضافه کرده‌اند؟ فقط و فقط دلال‌ها آن‌ها را آوردند، از باشگاه‌های ما شکایت کردند و محکوم شدیم و جیب خود را پر پول کردند و رفتند. همین عمری را ببیند؛ مگر چند سال دارد؟ از کجا آمده؟ چرا از بازیکنان امید و جوانان و سرمایه‌های خودمان استفاده نمی‌کنیم؟ آقای تاج به داد فوتبال برسید تا دیر نشده است. راه‌حل مشخص است. فقط باید یکی جرات کند و آن را اجرا کند. من خودم به شخصه راه‌حل‌هایی دارم که به نظر به کار می‌آید. کاش هر چه زودتر برای این موضوع فکری شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152824
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

3

2 سال پیش

فرشاد آقای گلللل۱۷....... واقعا گل گفتی........ما که هیچوقت از بازیکن خارجی خیر ندیدیم به اون صورت.....کاش ورود ممنوع میشدن


hassn dehkahan

0

3

2 سال پیش

هرباریکنی جای عبدی بود تواین سن سال کم واین موقعیت توپرسپولیس خودشو به تیم تحمیل میکرد عبدی سرزن سرعتی دریپ زن ولی دلش توتیم نیست بخدا زشته جوان 23ساله نیمکت نشین بازیکن 32 ساله باشه مشکل عبدی فقط روحی لطفا پیشکسوتا کمکش کنن اقافرشاد کرمانی مقدم پایان خوب میشه


Amin

0

2

2 سال پیش

امیدوارم عبدی هر چه زودتر تمرکزش بدست بیاره.البته اگه اقا یحیی بهش بازی بده و اعتماد کنه


احمد نوری اسرمی

-5

3

2 سال پیش

عبدی با پرسپولیس به پایان خط رسید


پرسپولیس

0

4

2 سال پیش

واقعا پیوس جان کاملا درست میفرمایی ،، بنده خدا عبدی انگار نه انگار باشگاه بزرگ پرسپولیسه ، پاهایش به زنجیر بسته، خوب جوانهایی امثال عبدی بعد از یه دوره رمانتیک کاملا افت کرده ، خوب جوانهایی که خودشان نخواند مگه آقای گل محمدی عزیز چیکارش کنه ، به نظر یه عده که دارن سنگ بازیکن جوان به سینه می زنند جوانی که خودش نمی خواد یحیی چکارش کنه مگه ، یحیی دوست داره الان بدون مهاجم باشه به نظر شماها ، اون هم تیم بزرگ آسیا مانند پرسپولیس ...عبدی باید به خودش بیاد که هم خودش نابود نشه هم کمک حال پرسپولیس باشه .......


ابوالفضل شریفی

0

5

2 سال پیش

دقیقا درست گقتی اقا پیوس تنبلی کنار بزاره به دوران اوجش برمیگرده


ع حسین زاده

0

4

2 سال پیش

آقای پیوس از وقتی که پول اومد تو فوتبال دیگه غیرت و تعصب به تیم و تلاش برای کمک به تیم رفت کنار، دیگه بازیکن اون تمرین کافی برای رسیدن به آمادگی صددرصد رو انجام نمیده تا مبادا مصدوم بشه و فوتبالش تمام بشه، الان تا یک بازیکن ۲تا گل تو بازی حساس زد دیگه خدای خودش رو بنده نیست، و چون تيم های صنعتی قیمت های نجومی روشون میزارن، دیگه پرسپولیس و استقلال براشون معنی نداره، فقط پول هست که حرف اول و آخر رو میزد، الان همین عبدی نا آماده مشتری زیادی از تيم های صنعتی داره و منتظر هست تا بره اونجا پول بیشتری بگیره، نه مثل قبل بازیکن تاپ حاضر بود پول بده تا بیاد تو تیم محبوبش بازی کنه، عبدی هم تا نرفت تیم دیگه و سرش به سنگ نخورد قدر موقعیت خودش تو پرسپولیس رو نمی‌فهمه، به قول معروف، قدر عافیت آن داند که به مصیبتی مبتلا شود.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 فولاد 5 0 8
5 تراکتور 4 5 7
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 4 1 6
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
11 مس رفسنجان 4 0 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال