ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پیوس: قهرمانی به پیشکس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پیوس: قهرمانی به پیشکسوتان و هواداران هم ربط دارد

ارتش سرخ دات کام :
پیوس: قهرمانی به پیشکسوتان و هواداران هم ربط دارد
فرشاد پیوس می‌گوید بازیکنان باید مورد حمایت همه هواداران و پیشکسوتان قرار بگیرند و دلیلی برای قهرمان نشدن پرسپولیس وجود ندارد.

فرشاد پیوس، آقای گل اسبق سرخ‌ها در خصوص شرایط فعلی لیگ اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر تازه وارد مرحله یک‌سوم پایانی خود شده است و این یعنی می‌توانیم انتظار هر اتفاقی را داشته باشیم. شرایط جدول در دو، سه هفته می‌تواند دگرگون شود؛ این را از این جهت می‌گویم که بعضی آگاهانه و بعضی نیز نا‌آگاهانه درباره نا‌امیدی یا کم شدن شانس قهرمانی پرسپولیس سخن می‌گویند. اولین کار این است که اصلا اجازه ندهیم چنین صحبت‌هایی مطرح شود. نباید اجازه بدهیم این فکر به تیم و هواداران رخنه کند. ضمن آن که منطق فوتبال هم اصلا چنین مساله‌ای را نمی‌پذیرد، آن هم در این مقطع مسابقات. در این زمانی که باقی مانده است حتی می‌توان تغییرات بزرگتر از این را هم در جدول انتظار داشت.

وی ادامه داد: اقدام بعدی این است که از تیم حمایت کنیم. باید به یکدیگر و به تیم انگیزه و انرژی بدهیم. آن‌ها باید احساس کنند همه پرسپولیسی‌ها پشت آن‌ها ایستاده است. نتیجه بازی با نفت کار را سخت کرد. ولی فقط همین است. نباید آن را به‌قدری بزرگ کرد که بازی‌های بعدی را تحت‌الشعاع قرار بدهد. من هم با گل‌محمدی و بچه‌های تیم صحبت کردم. شکست بخشی از فوتبال است و این برای تیم‌های دیگر و رقبا هم خواهد بود. آن چه پرسپولیس باید انجام بدهد این است که با نهایت تمرکز و انرژی خودش سراغ بازی‌های بعدی برود و منتظر بماند. میزان این انرژی به ما پیشکسوتان و هواداران هم ربط دارد و در آن نقش داریم. ضمن این که بچه‌های کادر پرسپولیس، جزو نفرات بسیار توانا هستند و قطعا آن‌ها نیز روی مسائل روحی و انگیزشی کار می‌کنند و این کار را هم بلد هستند.

برترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس درباره هجمه‌هایی که نسبت به بعضی بازیکنان از جمله حامد لک وجود دارد، خاطرنشان کرد: دروازه‌بان، مهره بسیار کلیدی‌ای است. او دچار یکی از آن حوادث بد فوتبال شد که همیشه و همه جا پیش می‌آید و در طول دوران فوتبال به هر حال ممکن است برای هر فوتبالیستی رخ بدهد. حالا اگر بخواهیم شرایط را برای او بدتر کنیم، اثر بد آن برای پرسپولیس خواهد بود. قطعا داوود فنایی جدای از مساله فنی روی شرایط روحی و روانی او کار می‌کند ولی فرق پرسپولیس با یک تیم معمولی، هوادار آن است. به نظر من مهم است که حامد لک حمایت و اعتماد را از هواداران و البته پیشکسوتان دریافت کند. همان‌طور که وقتی تماشاگران به ورزشگاه می‌رفتند همین اثر را روی بازیکنان داشتند. حامد لک قبل از این پتانسیل خود را نشان داد و با پیراهن پرسپولیس بهترین دروازه‌بان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شده بود. دلیلی نمی‌بینم که دوباره این‌‍طور نباشد.

فرشاد پیوس در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس اضافه کرد: من شخصا به پرسپولیس برای قهرمانی امیدوار هستم و نسبت به آن چه از رقبا می‌بینم، چیزی کم ندارد. البته همان‌طور که خود گل‌محمدی هم به‌درستی گفت، تلاش و تمرکز بیشتری هم خواهند داشت؛ در کنار این، حمایت بیشتری هم لازم است؛ از حرف‌هایی که باعث تخریب بازیکن و تیم بشود باید پرهیز کرد. به هر حال وقتی تیم قهرمان و در اوج باشد، حمایت و تشویق اتفاق می‌افتد. اگر الان و در شرایط سخت این مساله باز اتفاق افتاد، خیلی مهم است. کاری که در پرسپولیس اتفاق افتاد و هواداران پرسپولیس را به هوادارانی خاص بدل کرد و همه اتفاق نظر دارند که نقش مهمی در گذر پرسپولیس از بحران و قهرمانی‌های چند سال اخیر داشت. پرسپولیس باید خودش باشد و از خودمان الگو برداریم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مسائل داوری که این روزها درباره آن بسیار صحبت می‌شود، افزود: بعضی مسایل خیلی عجیب به نظر می‌رسد. در بعضی بازی‌ها اتفاقات داوری رخ می‌دهد که فراتر از بحث اشتباهات داوری است. مگر می‌شود یک تیم ۵ هفته متوالی از اشتباهات داوری سود ببرد؟ به روند تغییر نظر داوران در جریان مسابقات همین تیم‌ها هم که توجه می‌کنیم تعجب ما بیشتر می‌شود. امیدوارم حداقل در ادامه رقابت‌های لیگ، داوران با دقت بیشتر جلوی این خطاها را بگیرند، البته اگر فشاری روی آن‌ها وجود ندارد. خطای انسانی بخشی از فوتبال است ولی به هر حال یک حد و حدودی دارد و این شرایط فعلی، خیلی منطقی نیست.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148060
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
یداله قنواتی

0

2

2 سال پیش

ما نباید به داور کاری داشته باشیم سعی کنیم بازی خودمان را بکنیم پس پیروز میدان ما هستیم


سعیدکرمانی

0

2

2 سال پیش

خوب معلومه که اشتباهات داوری پیش میاد ولی یه بارنه دوبار،پنج هفته پشت سرهم اشتباه تابلوی داورباعث شدکیسه ببره ازطرف دیگه ازگل گهرامتیازمیگیرن میدن به کیسه فاتحه اینطوری بازی کردن روبایدخوندتازه وقتی گل میزنن بهزادغلام سیاه میادومیگه سجده شکرکنین!!!! خیلی روداره کیسه به خدا


عطار خان پرسپولیسی

0

4

2 سال پیش

فرشاد خان،بنده 50سال هوادار پرسپولیس بوده و هستم اما غیرت وتعصب را،لک باید از احمدرضا عابدزاده یادمیگرفت ،گلرهم اشتباه میکنه ،اماچنددفعه،این آقابایدبدانه کجا بازی میکنه،بازم گلی به جمال مروارید سیاه پرسپولیس،نیلسون ♥️♥️♥️♥️♥️ واقعا باغیرت بود🙏


ahadalhalmasykakavandi

0

2

2 سال پیش

تو سالار بودی و الآنم سالاری فرشاد عزیز aa


علی پیرایش

0

2

2 سال پیش

آقاپیوس حرف شماطلاست امااینا رابروبه علی پروین بگوکه میخوادباحاشیه زیرپای یحیی راخالی کنه یادمون هست پروین اون موقع چک سی میلیونی ازهوادارمیگرفتی توفرودگاه میذاشتی جیبت یادمون نرفته تیم رانهم جدول کردی وتماشگرمیگفت حیاکن پرسپولیس رارهاکن علی پروین هرچی فامیل داشت اورده بودتوپرسپولیس وپادشاهی میکردحالا ازآقایحیی باسوادوباشخصیت ایرادمیگیری بیسوادبازاری دلال بله آقافرشاداینارابه رفیقت بگوکه دراوج جلوی پیشرفت توچندتای دیگررابخاطرمنافع خودش گرفت بازم بگم حقیقت تلخه


Ahourra Amri

0

2

2 سال پیش

فدایی داری آقای گل پیوس بزرگ


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

دمت گرم اقای پیوس . کیسه کشا از بازی با هوادار تا پیکان تا تراکتور تا گل گهر فقط از داوری نفع بردن ولی همچنان زبونشون درازه . لعنت به ماله کش اعظم لعنت به افشاریان پس فطرت لعنت به بیژن حیدری رشوه خور


حسین پرسپولیس

0

4

2 سال پیش

درود بر پیوس

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال