ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پیوس: مربی ایرانی نتای ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پیوس: مربی ایرانی نتایج کی‌روش را می‌گرفت بیچاره‌اش می‌کردند

ارتش سرخ دات کام :
پیوس: مربی ایرانی نتایج کی‌روش را می‌گرفت بیچاره‌اش می‌کردند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعا برایم عجیب است که چگونه به او اجازه دادند پس از بازگشت به ایران و چند روز گشت و گذار ساکش را ببندد و به خانه اش برود.

فرشاد پیوس، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم ختم کریم باوی، سرطلایی فوتبال ایران در واکنش به نتایج ضعیف تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*کریم باوی یکی از فوتبالیست‌های خوب با اخلاق و با معرفت ایران بود. در زمان بازی یکی از بهترین سر زنان ایران و قاره آسیا به شمار می‌رفت و همیشه راجع به او حرف می‌زدند. باوی هر موقع اراده می‌کرد گل می‌زد، اما اکنون بسیار ناراحتیم چرا که جایش خالیست.

*امروز دیدید که تعداد زیادی از اهالی فوتبال، پیشکسوتان و مسئولان در مراسم ختم باوی شرکت کردند، اما زمانی که زنده بود هیچکدام از مسئولان به دیدارش نرفتند و با اینکه قول‌های زیادی به این ستاره سابق فوتبال ایران دادند، اما در نهایت به هیچ کدام از این وعده‌ها عمل نکردند و باوی غریبانه فوت کرد.

*در مورد تیم ملی صحبت خاصی ندارم و نتایج گویای همه چیز است. کی‌روش باید جوابگوی انتظارات مردم باشد و واقعا برایم عجیب است که چگونه به او اجازه دادند پس از بازگشت به ایران و چند روز گشت و گذار ساکش را ببندد و به خانه‌اش برود؛ مگر فیلم هندی است!

*باید فدراسیون کی‌روش را مجبور می‌کرد تا در نشستی که با حضور رسانه‌ها و کارشناسان برگزار می‌شود راجع به نتایج تیم ملی و ارنج‌های عجیب و غریبی که در بازی‌ها به کار برد، پاسخگو باشد. نباید حتی یک ریال پاداش هم به کی‌روش بدهند. اگر مربی ایرانی همین نتایجی که کی‌روش گرفت را کسب می‌کرد، او را بیچاره می‌کردند و شاید تا ۶ ماه در خانه‌اش حبس می‌شد، اما کی‌روش با خوبی و خوشی وارد ایران شد، به مکان‌هایی که می‌خواست رفت و سپس بار سفر بست.

*در شرایط فعلی نباید حتی یک روز هم هدایت تیم ملی را به کی‌روش بسپارند و بهتر است یک مربی خوب خارجی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود. در شرایط فعلی بهتر است در کنار این مربی خارجی یک مربی جوان ایرانی هم حضور داشته باشد.

*بازیکنان تیم ملی همان لژیونرهایی هستند که در اروپا می‌درخشند و در لیگ داخلی ایران بهترین عملکرد را دارند، اما ارنج‌هایی که کی‌روش در ۳ مسابقه به کاربرد باعث حذف تیم ملی شد. بازیکنان با جان و دل بازی کردند و همه مردم دیدند که چقدر در زمین تلاش کردند. مردم و همه عاشقان فوتبال دوست داشتند که تیم ملی از گروهش صعود کند، اما با خودخواهی کی‌روش دوباره از صعود ناکام ماندیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152370
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

3

2 سال پیش

درود بر فرشاد آقای گلللل۱۷


جعفر باقری جیم باد

0

3

2 سال پیش

سلام خیلی از مسئولان ورزش و به خصوص فدراسیون فوتبال مخصوصأ تاج خائن چنان سود ومنفعتی از کنار دلال موزامبیکی نصیبشون شد که تا سالیان سال فوتبال ایران باید تاوان بدهد هیچکس هم نیست جلوی این بی شرف رو بگیره


اکبر فرید

0

2

2 سال پیش

۲۰روز قبل از جام جهانی لیگ رو تعطیل کردن که میخایم بریم ازگروه همون صعود کنیم. در حالی که کل لیکهای معتبر دنیا داشتن بازیهای لیگ خودشون را انجام میدادن.نتیچش چی شد افتضاح جلو انگلیس.مقصر همه این اتفاقا تاج و دارو دستش بودن


بهنام راد قرمزته

0

6

2 سال پیش

سرطلایی فوتبال پرسپولیس،غروب پاییز هم رد میشه،اما خوبها همیشه در،دل تاریخ ماندگارند،امثال باوی،و،،،،همیشه دربهار دلها جاویدند،آرزوی صحت وسلامتی برای همه پیشکسوتان با مرام سرخ را،ازدرگاه باریتعالی مسئلت میکنیم،به امید پیروزی دلاورمردان سرخ🌺🌺🌺🌺🌺🌺


علی پیونده

0

7

2 سال پیش

فرشادخان عزیز سلام از قدیم وندیم بوده تا بوده ما ایرانی ها متآسفانه خودی کش غریبه پرستیم این پیدمرد خرفت یه جام جهانیه فوتبال ایران را مسخره دنیا کرده بازم می گیرنش روسر حلوا حلواش میکنن ..فدراسیون فوتبالی که یه سری آدم بی سواد غیر فوتبالی که با رانت و واسطه واردش شدن ادارش می کنن عاقبت فوتبال ما بهتراز این نمیشه من به جرآت قسم میخورم اگه اسکوچیچ علیهش توتئه نمیکردن وبه کارش ادامه میداد ما الان نه به انگلیس باخته بودیم نه به آمریکا سزای نامردی ودروغ کلک همینه باید باخفت وسرافکندگی ازجام جهانی بییایم بیرون خدا نابود کنه کسانیکه به ورزش این مملکت خیانت کردن ومیکنن..


عباس کلبادی نژاد

0

4

2 سال پیش

100٪✓♡☆


فرشاد شیخ الاسلامی

0

8

2 سال پیش

من نمیدونم این کیروش مهره مار داره یا از کنارش بعضی از مسئولین بی وجود منفعت مادی میبرن ، چرا یه کنفرانس مطبوعاتی نذاشتن تا خبرنگاران ورزشی در مورد شرایط تیم و جام جهانی ازش سوال کنن ، آخه چه دستاوردی داشته این کیروش لعنتی . چقدر ازش حساب میبرن


فردین کرمی

0

6

2 سال پیش

اقافرشاددیگه خسته شدیم اینقدردرباره فساد وکثافت کاری ایناحرف زدیم زمان بازیگری امثال شماعزیزانمون ارزوست


AMINTAVAKOLI

0

5

2 سال پیش

فقط شالا که خدا عقل را از کسی نگیرد که من نمیدونم این تاج به چی این کیروش منازد که پیله کرده به این ولا اگر مربی گری بلد بود مصر و کلمبیا را هم حذف نمیکرد


پرسپولیس

0

5

2 سال پیش

بله آقای پیوس عزیز ،، مربی ایرانی به ندرت جای زدو بند است امثال شهریار (دایی خان )اینها خواب دسیسه های پشت پرده را نمی بینند این کیر ول حتی همون اتوبوسهایی که جلو دروازه بان پارک می کرد از سرش پرید و معلوم نبود در قطر دنبال چی هست،، دیگه پیوس جان مردم آگاه هستند از آمدن ویلموتس و بدهی کلان از سر گذشته و این آمدنهای ناکام مربی کیرو.............


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

دمت گرم فرشاد عزیز . متاسفانه هرچی بی غیرت تو اون فدراسیون دارن میچرن


ع حسین زاده

0

6

2 سال پیش

آقای پیوس علت این همه بی توجهی به مردم و پیشکسوتان اینه که، از وزیر ورزش بی خاصیت گرفته تا تاج بی‌شرف نه غیرت دارن و نه شرف ،چون اگر غیرت داشتن برای مردم ایران و پیشکسوتان و دلسوزان ورزش و فوتبال ارزش قائل بودن و به کی‌روش اجازه نمیدادن تا در نیمکت تیم ملی رو روی مربیان جوان ایرانی ببنده و از دستياران خارجی و هموطنان خودش استفاده کنه، اون کی‌روش بی‌شرف حتی برای مرد ایران هیچ ارزشی قائل نبود و یک عذرخواهی خشک و خالی هم از مردم ایران نکرد و تازه از تاج بی غیرت پاداش هم بابت حذف مفتضحانه گرفت، فقط یک عده بی شرف و بی غیرت میتونن با مردم و پیشکسوتان کشورش همچین کاری انجام بدن، کلا ورزش کشور ما بی درو پیکر شده و هر کس هر کاری دلش بخواد انجام میده و کسی نیست از اونا بازخواست کنه.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 فولاد 5 0 8
5 تراکتور 4 5 7
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 4 1 6
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
11 مس رفسنجان 4 0 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال