ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پیوس: مهاجم پرسپولیس ب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پیوس: مهاجم پرسپولیس باید حریص و به فکر آقای گلی باشد

ارتش سرخ دات کام :
پیوس: مهاجم پرسپولیس باید حریص و به فکر آقای گلی باشد
فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس گفت: مهاجم پرسپولیس باید حتما به فکر آقای گلی باشد و حتی به دوم شدن در جدول گلزنان هم فکر نکند.

مدیربرنامه‌های ارسلان مطهری خبر پرسپولیسی شدن مهاجم استقلال را تکذیب کرد! این درحالی بود که خود این فرد با انتشار تصویری از ارسلان مطهری با رنگ قرمز نوشت: «رنگ قرمز واقعا بهش میاد!»

پس از این استوری، خیلی‌ها به گمانه زنی پرداختند که مهاجم لیست مازاد استقلال شاید بخواهد برای تلافی و انتقام پرسپولیسی شود اما درنهایت خود ایجنت ارسلان مطهری همه چیز را تکذیب کرد و نوشت: «واقعا جای تعجب داره بعضی صحبت‌ها، مدت نقل و انتقالات در ایران تمام شده.»

جالب آن که در زمان انتشار شایعه پرسپولیسی شدن احتمالی ارسلان مطهری، فرشاد پیوس آقای گل سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران و یکی از اسطوره‌های پرسپولیس در مصاحبه ای از مهاجم آبی‌ها تعریف و تمجید کرده بود. حالا پس از منتفی شدن حضور ارسلان مطهری در پرسپولیس، فرشاد پیوس می‌گوید: از اول هم می‌دانستم ارسلان مطهری به تیم ما نمی‌آید. او تعصب زیادی روی تیمش استقلال دارد و بارها این مسئله را عنوان کرده است. من از دوندگی، جنگندگی و شم گلزنی ارسلان مطهری تعریف کردم چون سال‌هاست او را از زمان بازی در نفت تهران دیده ام.

او ادامه می‌دهد: ارسلان مطهری شروع خوبی هم در استقلال داشت و گل‌های حساسی هم زد اما شاید بخت با او یار نبود. من باز هم می‌گویم مهاجمی‌مثل ارسلان مطهری به درد پرسپولیس می‌خورد شاید اگر آن شادی گل‌ها یا صحبت‌ها را مطرح نمی‌کرد. البته او هم خواسته به این شکل تعصب اش نسبت به تیم خودش را نشان دهد ولی از لحاظ کیفیت بازی به عنوان مهاجم به شخصه سبک بازی اش را قبول دارم. حالا اینکه چرا سرمربی پرتغالی استقلال این بازیکن را نخواسته است در حیطه وظایف من نیست و احتمالا باید از خود ساپینتو پرسید.

آقای گل سابق فوتبال ایران در خصوص ناکامی‌گلزنان پرسپولیس در دو بازی ابتدایی لیگ برتر نیز خاطرنشان می‌کند: مهدی عبدی مهاجم مستعدی است و حامد پاکدل هم هر زمانی که برای پرسپولیس بازی کرده پرتلاش نشان داده است اما این کافی نیست. مهاجم تیم پرسپولیس باید حریص بوده و همیشه به فکر آقای گل شدن باشد. قبل از شروع فصل و در طول مسابقات باید فکر و ذکر مهاجمان پرسپولیس آقای گلی باشد و حتی با یکدیگر هم برای گلزنی رقابت کنند. خود من زمانی که بازی می‌کردم رقیبانی مثل صمد مرفاوی، عباس سرخاب، اصغر مدیرروستا، محسن گروسی و خیلی‌های دیگر داشتم. هر هفته جدول گلزنان را نگاه می‌کردم و اگر مهاجمی‌حتی یک گل از من جلو می‌افتاد تمام ذهنم را درگیر می‌کرد. تا زمانی که آن یک گل را جبران نکرده و از رقیبم در جدول گلزنان جلو نمی‌افتادم آرام نمی‌گرفتم! دوست داشتم هر هفته آن بالای جدول باشم.

از اول هم می دانستم ارسلان مطهری به تیم ما نمی آید/ مهاجم پرسپولیس باید حریص و به فکر آقای گلی باشد/ او نشان داد در حد پرسپولیس نیست

فرشاد پیوس ضمن اشاره به فقدان فضای مجازی و تعداد کم رسانه‌ها در دوران بازی خودش یادآور می‌شود: زمانی که ما بازی می‌کردیم دو هفته نامه دنیای ورزش و کیهان ورزشی بود که اولی رنگی چاپ می‌شد. همین دو هفته نامه نتایج بازی‌ها و جدول گلزنان را چاپ می‌کردند و ما هم هر هفته می‌خریدیم و می‌خواندیم. همان دو هفته نامه انگیزه زیادی به ما می‌دادند و البته این قدر فضای مجازیف اینستاگرام و ... نبود. به نظرم اینستاگرام کمی‌بازیکنان را از هدف اصلی دور کرده باشد. یک بار من به خود مهدی عبدی هم گفتم که اصلا و ابدا به اینستاگرام و مطالبی که درآن نوشته می‌شود توجهی نکند. او باید خودش برای خودش انگیزه ایجاد کند و همیشه هم به فکر آقای گلی باشد. این حرف من در مورد حامد پاکدل هم صدق می‌کند. باز تکرار می‌کنم مهاجم پرسپولیس باید حتما به فکر آقای گلی باشد و حتی به دوم شدن در جدول گلزنان هم فکر نکند.

مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس در مورد جدایی شرزود تمیروف نیز می‌گوید: شرزود تمیروف گرچه مهاجم پر جنب و جوش و دونده ای بود اما نشان داد در حد پرسپولیس نیست. شاید او در تیم‌های سطح پایین تر موفق باشد اما بازی در پرسپولیس سخت است و آدم خودش را می‌خواهد.

آقای گل پیشین فوتبال ایران درباره بحث شیخ دیاباته و پرسپولیس عنوان می‌کند: من آخرش هم متوجه نشدم بالاخره چی شد؟ دیاباته پاسخ مثبت داد یا اینکه خانواده اش را بهانه کرد؟ اما می‌دانم او هم سابقه و تجربه خوبی داشته و آقای گل ایران شده است. اگر مصدوم نباشد و تمرین داشته باشد به درد پرسپولیس می‌خورد هرچند ظاهرا این نقل و انتقال منتفی شده است. البته ما یورگن لوکادیا را هم داریم که من فکر می‌کنم این یکی خیلی می‌تواند کمک کند. اگر لوکادیا بتواند خیلی زود اولین گلش برای پرسپولیس را بزند زودتر راه می‌افتد و روی دور خواهد افتاد. شنیدم او بازیکن خوش روحیه و بسیار خوش برخوردی است که خیلی زود با سایر بازیکنان پرسپولیس نیز رفیق و صمیمی‌شده است. این روحیه و صمیمیت خیلی می‌تواند به زود جا افتادن لوکادیا در پرسپولیس کمک کند.

فرشاد پیوس درپایان خصوص بازی روز جمعه پرسپولیس برابر آلومینیوم در اراک نیز تصریح می‌کند: بازی آسانی نیست و تیم آلومینیوم هم به لطف پیروزی در آبادان از روحیه خوبی برخوردار شده است. با این وجود من یکی به پیروزی پرسپولیس در این دیدار خیلی امیدوارم. یحیی گل محمدی پس از دو هفته محرومیت به کنار خط می‌آید و همین خودش می‌تواند خیلی به تیم کمک کند. بچه‌های تیم هم پس از دو تساوی برابر ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان می‌خواهند در اراک پیروز شوند و این برد برای آنها حیاتی است. انشالله بازیکنان پرسپولیس با ارائه یک نمایش برتر بتوانند برابر تیم خوب آلومینیوم پیروز شوند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150821
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
روح اله فرج زاده

0

3

2 سال پیش

مهاجم در حد پیوس و محمد خانی دیگه تو پرسپولیس نیومده


اکبرشاه کلید

0

1

2 سال پیش

اوکی


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

حیف که عبدی قدر خودش نمیدونه وگرنه الان با وجود مصدومیت صیادمنش بازیکن تیم ملی بود هرچند مربی هم در رشد بازیکن تاثیر داره


سیدقوام گنجی

0

2

2 سال پیش

مهاجم پرسپولیس باید دقیقا یکی مثل فرشاد پیوس باشه


مرادسلمانی

0

3

2 سال پیش

باسلام تقدیم به هواداران عزیزی که وسعت مهرشان راحدودی نیست ودامن وصفشان راشروطی .آقافرشادعزیزبازیکن های همدوره شماباغیرت بازی می کردندباهمه امکاناتی که وجودنداشت ودراینجایادی کنیم ازهمه عزیزانی که روزی کنارمان بودندوحال درکنارمانیستندروحشان شادوقرین رحمت الهی پاینده باشی


soso

0

4

2 سال پیش

مابازیکن کیسه رونمیخواییم


مرادسلمانی

0

3

2 سال پیش

سلام به هواداران عزیزی که وسعت مهرشان راحدودی نیست ودامن وصفشان شروطی

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال