ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پیوس: هرکسی جای باقری ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پیوس: هرکسی جای باقری بود رایگان کار می‌کرد؟

ارتش سرخ دات کام :
پیوس: هرکسی جای باقری بود رایگان کار می‌کرد؟
اسطوره تیم ملی و پرسپولیس به دفاع از کریم باقری پرداخت و ابراز امیدواری کرد با کاهش حواشی و هجمه‌ها همگی در تلاش برای موفقیت ایران در جام جهانی باشند.

فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی با اشاره به دیدار ایران مقابل کانادا گفت: خوشبختانه بعد از بحث‌های زیادی که شکل گرفته بود، یک دیدار تدارکاتی مناسب برای تیم ملی شکل گرفته است. همه کسانی که نزدیک به تیم ملی هستند و عملکرد آنها تاثیری روی موفقیت یا ناکامی تیم ملی دارد، به نظرم باید برای شروع رقابت ایران در جام جهانی شمارش معکوس داشته باشند و بدانند هر روز و البته هر ثانیه با یک تصمیم درست خود می‌توانند چه تاثیر بزرگی روی نتیجه تیم ملی داشته باشند.

وی ادامه داد: بازی با کانادا مسلما می‌تواند شرایط ایران را در جام جهانی بهبود بخشد. کاملا به شرایط آگاه هستم که دستیابی به بازی‌های تدارکاتی کار سختی محسوب می‌شود. با این حال باید خیلی زود به یک رایزنی مناسب در همه جهات برای توافق با دیگر کشورها برای دیدار تدارکاتی و آماده سازی ایران پرداخت.

پیوس با اشاره به این موضوع که موفقیت در جام جهانی نیازمند برنامه ریزی ویژه خواهد بود گفت: من هم مثل تمام فوتبال‌دوستان ایرانی دوست دارم تیم ملی کشورم در جام جهانی به موفقیت بزرگی دست یابد. کار قطعا سخت است اما ما ستاره‌های بزرگی داریم. نمی‌خواهم نفر به نفر از آنها اسم ببرم و قطعا همگی آنها بازیکنان تاثیرگذاری در باشگاه‌های خود محسوب می‌‎شوند. با این حال هر موفقیتی نیازمند این است که شما بهترین برنامه ریزی و امکانات در راستای آن را در اختیار داشته باشید. شما نمی‌توانید بدون برنامه ریزی و تدارکات مناسب مقابل انگلیس که بهترین لیگ دنیا و بازیکنان را در اختیار دارد به نتیجه برسید. فوتبال بر پایه شانس نیست. اینکه هر روز بگویم تیم ملی باید اینبار دیگر از گروه خودش صعود کند شاید یک هدف خوب محسوب شود اما نمی‌توانیم با دست روی دست گذاشتن در انتظار این موفقیت بزرگ باشیم.

مهاجم اسبق تیم ملی ادامه داد: تیم ملی با صعود به جام جهانی به پاداش خوبی رسیده است. این پاداش بعد از موفقیت آنها کسب شده است. مسلما صعود و هر برتری در دیدارهای جام جهانی نیز پاداش ویژه‌تری نصیب ایران خواهد کرد. پس هزینه کردن در این مقطع و انجام بهترین تدارکات یک هزینه بیهوده نخواهد بود. با یک تدارکات مناسب قادر خواهیم بود ضمن موفقیتی که بابت صعود و توجه تمام دنیا به فوتبال ایران معطوف ما می‌شود، از نظر مالی نیز همه چیز را به سود خودمان کنیم. باز هم می‌گویم که قبول دارم کار سختی در این رابطه پیش روی ما قرار دارد اما بد نیست از تمام پتانسیل خودمان در دیپلماسی‌هایی که می‌توانیم با دیگر کشورها داشته باشیم، در این راستا برای انجام بازی تدارکاتی سود ببریم. با این حال قطعا این بازی‌ها باید در راستای موفقیت و برنامه تیم ملی و آقای اسکوچیچ باشد.

پیوس در ادامه درباره انتقاداتی که نسبت به دریافتی نفرات کادرفنی شده است گفت: من کار رسانه‌ها را در این خصوص رد نمی‌کنم اما به نظر شما این هزینه‌ها در تیم ملی انگلیس به چه شکل است. در تیم ملی قطر و حتی کشورهای کوچک چه؟ کریم باقری یک برند بزرگ برای فوتبال ما محسوب می‌شود. او توانسته با آقایان دایی، برانکو، کالدرون، یحیی و این اواخر با اسکوچیچ کار کند. این مربیان که هر کدام سابقه و موفقیت بزرگی کسب کرده‌اند یعنی در انتخاب ایشان برای تیم ملی و پرسپولیس و عضوی از کادرفنی خود اشتباه می‌کنند؟ باید از تمام پتانسیل فوتبال ایران برای موفقیت سود برد. قطعا کریم باقری و امثال ایشان مثل آقای دایی یک برند و افتخار بزرگ برای فوتبال ما محسوب می‌شوند. نباید به این شکل با ماجرا برخورد کرد. قرارداد دلاری کریم باقری در نهایت نسبت به موفقیتی که چه در پرسپولیس و تیم ملی کسب شده چقدر است؟ ما قبلا پول‌های‌مان را در انتخاب‌های اشتباهی مثل ویلموتس سوزانده‌ایم و چرا کسی یادش نمی‌آید زمانی که اسکوچیچ و باقری به تیم ملی آمده بودند چه شرایطی داشتیم و در آستانه حذف حتی از مرحله اول جام جهانی بودیم؟ تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و علاوه بر منابع مالی بزرگی که نصیب فوتبال کشورمان شده، چه شور و هیجان و شعفی وارد جامعه ما شده است. اینکه مردم ما برای رقابت در جام جهانی چه هیجانی داشتند با چه مبلغی قابل انجام است. فوتبال این هیجان را که باید میلیارد میلیارد برای آنها هزینه کنید پیش روی‌تان قرار داده و من فقط انتظار دارم تصمیمات درست و با برنامه صورت گیرد. آقای ایکس و ایگرگ اگر جای کریم باقری در تیم ملی بودند رایگان کار می‌کردند؟ یا در تیم ملی کشورهای دیگر این شکلی است و نفراتی رایگان کار می‌کنند؟ چرا وارد این بحث‌های بدون معنا و نتیجه می‌شوید و موفقیتی که شکل گرفته را نادیده می‌گیرید و اتفاقی که در آینده می‌تواند رقم بخورد را با سکته مواجه می‌کنید. الان وقت حمایت است و باید چه از کریم باقری و چه اسکوچیچ و هر فرد قابل احترامی دیگری که روی نیمکت تیم ملی حضور دارد؛ حمایت کرد و در راستای آن برنامه ریزی لازم برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی را شکل داد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149244
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
نویان پرسپولیسی

-1

1

2 سال پیش

آقا کریم کریم بسه بابا ایشون به غیر داد زدن و دست در دهان بازیکن گذاشتن و بازیکن هل دادن چیزی بلد نیست خودشم بارها گفته من فقط کمک مربی میتونم باشم حیف این پولا میدن‌ به گل محمدی و باقری و مطهری این پولا رو باید بدن مهدوی کیا و کریمی


سینا توحیدی

0

3

2 سال پیش

شاه کریم فقط عشق


پرسپولیس

0

2

2 سال پیش

خدایی شما داری حرف چه میزنی ، پرسپولیس کاری کرد کع ما سکته ناقص زدیم زندگی و احوالی نداریم ، تو چی داری رواج میدی ، خوش به حالت ، چه دل خوشی داری .....


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

3

2 سال پیش

بزرگترین مشکل یحیی بیشعور این که با محبوبیت آقا کریم مشکل داره... و مطهری کرده دستیار اول.. ولی شاه خوبان.. سلطان عشق.. مرد مردا... عشق ارتش سرخ آقا کریم را بهش بها نمیده و باهاش رابطه خوبی نداره... چون از اینکه یکی مثل آقا کریم و آقا سید و آقا مهدوی کیا از خودش 1000 برابر محبوب ترن می‌ترسه... فکر میکنه بعد از این استعفاهای بچه بازیش آقا کریم میاد جاش بگیره... در حالی که اصلا یحیی اشتباه اومده... اینجا جای خدای ابهت آقا کریم نه بزدل ترسو گل محمدی


منوچهربختیاری

0

3

2 سال پیش

عشق است آقاکریم..مگه ازکریم بهترهم داریم..البته ماتوتیممون خیلی مثه آقاکریم داریم.اماخداییش آقاکریم چیزی دیگه س..مردجنتلمن وبااخلاق وازهمه مهمترخوش استایل..وقتی اون استیل وترکیبشو میبینم به خودم میبالم که پرسپولیسی یم...خداحفظش کنه سالیان سال واسه تیممون...


منصورنادری

0

3

2 سال پیش

چه عجب آفتابی شدی آقای نوری اسرمی نبودی چند وقتی دلتنگد شده بودیم برادر


منصورنادری

0

3

2 سال پیش

آقا کریم اصل اسطوره است یک اسطوره به تمام معنا چشم دشمنانش بترکه انشا الله


احمد نوری اسرمی

0

6

2 سال پیش

حاج کریم شاه ایرانه

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال