ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پیوس: پرسپولیس آل کثیر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 18 اظهار نظر

-

12 ماه پیش

پیوس: پرسپولیس آل کثیر را دارد و نیازی به مهاجم هلندی ندارد

ارتش سرخ دات کام :
پیوس: پرسپولیس آل کثیر را دارد و نیازی به مهاجم هلندی ندارد
فرشاد پیوس گلزن پیشین پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس نیازی به بازیکن بی‌معرفت و فراری ندارد. ما در حال حاضر مهاجم بی‌ادعا و گل‌زنی مثل عیسی آل کثیر داریم که به راحتی گل می‌زند و ادا و اصول هم ندارد. بنابراین نیازی به مهاجم هلندی نداریم.

پرسپولیس در حال حاضر با ۶۰ امتیاز از بیشترین بخت برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر برخوردار است. در شبی که پرسپولیس توانست دیدار پرسروصدای خودش مقابل پیکان را با برتری یک بر صفر پشت سر بگذارد، ناگهان یورگن لوکادیا عکسی از خودش با پیراهن قرمزرنگ پرسپولیس منتشر کرد.

یورگن لوکادیا که با حواشی بسیار زیادی از پرسپولیس جدا شد، در طول فصل از یک چهره محبوب به چهره منفور نزد هواداران پرسپولیس تبدیل گشت. حال در شب بازی پرسپولیس با پیکان این مهاجم هلندی با انتشار پستی با عکس پوسترهایی از زمان حضورش در پرسپولیس حمایت خود را از سرخ‌پوشان اعلام کرده است!

همین پُست عجیب شایعاتی را به دنبال داشت مبنی بر این‌که احتمال دارد فصل آینده یورگن لوکادیا به پرسپولیس بازگردد!

فرشاد پیوس که قبل از دربی رفت و پس از فرار یورگن لوکادیا از ایران موضع تندی علیه این مهاجم هلندی گرفته بود، باز هم در این رابطه حرف زد و به خبرورزشی گفت: به نظر می رسد لوکادیا در چین متوجه تفاوت پیراهن خوشرنگ و قرمز پرسپولیس و هوادارانش با لیگ چین شده است. او در شرایط خیلی بدی پرسپولیس را ترک کرد و تیم را در دربی رفت و حتی چند هفته بعد تحت تأثیر قرار داد. پرسپولیس مجبور شد هفته‌ها بدون مهاجم بازی کند چرا که عادت کرده بود با یورگن لوکادیا در خط حمله بازی کند و رفتن او چالش بزرگی ایجاد کرد.

وی در خصوص اینکه شایعاتی پس از این پُست به راه افتاده مبنی بر این‌که احتمال دارد لوکادیا به پرسپولیس بازگردد خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیازی به بازیکن بی‌معرفت و فراری ندارد. ما در حال حاضر مهاجم بی‌ادعا و گل‌زنی مثل عیسی آل کثیر داریم که به راحتی گل می‌زند و ادا و اصول هم ندارد. بنابراین نیازی به مهاجم هلندی نداریم. شاید یورگن لوکادیا فوروارد گل‌زن و خوبی باشد اما رفتاری بروز داد که هرگز نمی‌توان آن را فراموش کرد. حالا که از ایران رفته من نمی‌دانم شاید برای بالا بردن فالوور خودش در اینستاگرام چنین کاری انجام داده اما بعید می‌دانم باشگاه پرسپولیس او را بخواهد.

آقای گل اسبق فوتبال ایران ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم یحیی گل‌محمدی هم یورگن لوکادیا را نمی‌خواهد و باشگاه پرسپولیس هم از این بازیکن به دلیل ترک ایران و عقد قرارداد غیرقانونی با تیم چینی از این مهاجم هلندی شکایت کرده است. به هر حال پرسپولیس نیازی به او یا عکسش با لباس پرسپولیس ندارد. عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و بقیه مهاجمان پرسپولیس حاضر هستند و برای این تیم با جان و دل بازی می‌کنند.

فرشاد پیوس در مورد حواشی اخیر و اعتراض تیم‌ها به میزبانی پیکان یا پنالتی گرفته‌شده علیه پرسپولیس نیز اظهار داشت: این عادت بد سال‌های اخیر فوتبال ایران است. همین که یک تیم به صدر جدول می‌رسد و شانس اصلی قهرمانی لیگ برتر می‌شود، سایر رقیبان شروع به اعتراض و حاشیه‌سازی می‌کنند. من نمی‌دانم آیا این اتفاقات در لیگ برتر انگلیس در خصوص منچسترسیتی می‌افتد؟ در اسپانیا برای بارسلونا چه‌طور؟ یا پاری سن‌ژرمن که قهرمان تکراری فرانسه است؟ چرا فوتبال ما از این لیگ‌ها الگو نمی‌گیرد؟

وی نبود تکنولوژی VAR را دلیلی برای اعتراض نسبت به داوری‌ها خوانده اما گفت: با این اعتراض‌هایی که دیده می‌شود اگر سیستم کمک داور ویدیویی هم بیاوریم باز شاهد اعتراض و انتقاد خواهیم بود. بدتر از مصاحبه و اعتراض باید به بیانیه‌هایی اشاره کرد که برخی باشگاه‌ها منتشر کرده و به راحتی به سایر تیم‌ها، داوران، فدراسیون و سازمان لیگ انگ می‌زنند. این رفتارها جالب نیست و باید یاد بگیریم به موفقیت تیم‌های رقیب احترام بگذاریم. من نمی‌گویم اشتباه داوری وجود ندارد اما این اشتباهات برای همه تیم‌هاست. همه تیم‌ها در طول فصل هم از اشتباه داوری سود برده‌اند و هم ضرر! متأسفانه در فوتبال ایران ما دنبال آن نیستیم که خودمان را به تیم‌های موفق برسانیم بلکه تلاش می‌کنیم تیم موفق را پایین بکشیم و اندازه خود کنیم. روی صحبت من تیم خاصی نیست چون برای همه احترام قائلم بلکه بحث این است که چرا احترام متقابل از بین رفته است!

پیوس ضمن اشاره به دوران بازی خود تصریح کرد: زمانی که ما بازی می‌کردیم مرحوم منصور پورحیدری و علی‌آقا پروین به عنوان سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس بارها با یکدیگر رقابت و بازی کردند. من هرگز ندیدم این دو چهره بزرگ و دوست‌داشتنی فوتبال ایران علیه یکدیگر مصاحبه کنند یا رفتاری کنار زمین انجام دهند که حاشیه‌ساز شود. برد و باخت وجود داشت اما احترام هم بود. این احترام و حرمت‌ها از بین رفته و همه علیه یکدیگر موضع می‌گیرند. به عنوان یک فوتبالی موافق این رفتارها و گفتارها نیستم. امیدوارم فوتبال ایران کمی به خود آمده و در رفتار و گفتار خود تجدید نظر کند.

ستاره اسبق خط حمله پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در حال حاضر با ۶۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. شرایط بسیار خوبی دارد و با دو پیروزی می‌تواند قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را جشن بگیرد. بنابراین به عنوان یک هوادار پرسپولیس توصیه من به کادرفنی و بازیکنان این تیم، پرهیز از حاشیه و تمرکز روی تمرین و دو مسابقه پیش رو است. البته پرسپولیس بزرگ‌ترهای خوبی دارد که به لطف تجربه گزاف خود اجازه نمی‌دهند بازیکنان و جوان‌ترها وارد حاشیه شوند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154621
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عباس کریمزاده

0

0

12 ماه پیش

درود بر فرشاد خان ۰۰۰عزیز ۰ودوست داشتنی ماهواداران اول۰۰۰۰خدا۰۰۰روداریم ۰بعد شما پیشکسوتان فهیم وباشعور درود۰۰۰۰۰برشما وارتش سرخ آسیا۰۰۰♥️♥️♥️♥️♥️♥️


ارتش سرخ

0

1

12 ماه پیش

عشق من فرشاد پیوس بازیکنی ک ب خاطر بازی درخشان ایشون پرسپولیسی شدم و الان بعد از سه دهه افتخار میکنم ک پرسپولیسی هستم


H@med.kh

0

3

12 ماه پیش

عیسی آلکثیر مرد میدان و دوست داشتنی😘😘😍😍


علی یاسمی

0

4

12 ماه پیش

فرشاد دوست داشتنی باغیرت که هیچ وقت فراموش نمیشود


ali mehri

-1

4

12 ماه پیش

چرا نمیگی لوکادیا را فراری دادن و مجبورش کردن بره وگرنه بنده خدا خودش نمیرفت فوتبال ما همش سیاسیه لعنت بهشون


فرشاد شیخ الاسلامی

0

8

12 ماه پیش

کاش پیشکسوتهایی مثل فرشاد آقای گل تکثیر بشن .❤🌹❤🌹


اصغر افشار

-1

8

12 ماه پیش

درود بر فرشاد آقای گل ای‌کاش وقتی لوکادیا اومد پرسپولیس شرایط مملکت قاراشمیش نبود والله الان دیگه قهرمانی ما تموم شده بود بنده خدا با خانوادش در تماس نبود همش نت قطع بود


رسول کیانی

0

5

12 ماه پیش

الته لوکادیاهم ازدیارغربت احساس درونی خودش روبیان کرده این یعنی هنوزاین تیم رودوست داره چون بااین تیم اینجاخاطره داره وزندگی کرده اونم که رفته دلیل خودش روداشته سعی کنیم هیچ وقت توی ذوق کسی نزنیم ماشاالله فرشادآقای گل


عطار خان

0

4

12 ماه پیش

تمرکز، دارویی که اکثر هواداران فهیم وپیشکسوتان سالار پرسپولیس روی آن تاکید دارند،، واما حاشیه که مثه خوره بنیاد هرتیمی رو ازبین میبره،، وکیسه وپیشکسوت نماهایی امثال قلیچ روی آن حساب ویژه ایی باز کرده بودند ، لذا به کوری چشم حسودان دست در،، دست یکدیگر بایکدلی پیش بسوی قهرمانی،،، انشاالله 🌸🌸🌸🌸🌸🌸


MAHAN

0

3

12 ماه پیش

عیسی عشق


sarhang bozorg

0

4

12 ماه پیش

آفرین پسر به کوری چشم کیسه کشا


msa

0

5

12 ماه پیش

درود براقا فرشاد اقای گل متعصب خیلی خوب گفتی ماادمای نامرد بی معرفت وفراری نمیخواهیم یک انگشت عیسی به صدهزارتای اینا می ارزد


احمد نوری اسرمی

0

3

12 ماه پیش

لوکادیا خیلی نامرد بود


شیخ محمد ناروئی

0

3

12 ماه پیش

درود


ابراهیم محرابی نیا

0

7

12 ماه پیش

کی گفته بهش نیاز نداریم درسته فرار کرد ولی اگه قرار باشه سال دیگه بیاد با استقبال میرم فرودگاه چرا چون سال آینده اگه قرار باشه بریم آسیا به چنین مهاجمی نیاز داریم ما بعضی وقتا نباید یک طرفه نگاه کنیم


روح اله فرج زاده

0

6

12 ماه پیش

خدانگهدارت فرشاد گله، که هنوز مهاجمی هم تراز تو و ناصر محمد خانی تو ایران نیومده


مجید اسمعیل زاده

0

4

12 ماه پیش

کی میتونیم مثل تو پیدا کنیم آقا فرشاد


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

5

12 ماه پیش

درود بر شما❤❤❤❤👑👑👑👑

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال