ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

پیوس: کار یحیی درست نب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پیوس: کار یحیی درست نبود ولی حکم عادلانه نیست

ارتش سرخ دات کام :
پیوس: کار یحیی درست نبود ولی حکم عادلانه نیست
آقای گل سابق پرسپولیس معتقد است این تیم همچنان با توجه به بازی‌های سخت‌تری که استقلال در پیش دارد، می‌تواند امیدوار به کسب ششمین قهرمانی پیاپی باشد.

فرشاد پیوس در گفتگویی درباره حکم صادر شده برای یحیی گل‌محمدی از سوی کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات رخ داده در مصاف برابر استقلال ایطور حرف هایش را آغاز کرد: به نظرم این حکم، حکم ناعادلانه‌ای بود. با این حکم کار پرسپولیس برای قهرمانی خیلی سخت شد. وقتی سرمربی تیم را اینطوری ناعادلانه حکم دادند و شش جلسه محروم کردند و با عوامل و خاطیان پشت صحنه کاری نداشتند! در واقع مستقیم تیر خلاص را به یحیی گل محمدی زدند.

او ادامه داد: به نظرم کار درستی نبود. چون پرسپولیس در وضعیتی است که نیاز به سرمربی داشت تا از روی نیمکت کار فنی بکند. این لطمه بزرگی به پرسپولیس و هوادارانش بود. این حکم برای سخت‌ترین جرم بود. یحیی گل‌محمدی مربی ساکت و آرامی است. به هر حال درست است که استرس و فشار بازی زیاد بود و باید یک مقدار خودش را کنترل می‌کرد، ولی با این کار خیلی به پرسپولیس لطمه زدند و باعث شدند بازی های بعدی پرسپولیس که سخت بود، سخت‌تر هم بشود.
او سپس با اشاره به کمیته استیناف حرف هایش را از سر گرفت و گفت: از کمیته استیناف می خواهم این رای را بشکند و کمترش کند تا گل‌محمدی بتواند روی نیمکت بنشیند و بازی ها را تحت نظر داشته باشد.

بخش بعدی صحبت‌های فرشاد پیوس در رابطه با اتفاقات و حواشی دربی تهران بود و در این زمینه گفت: بازی خیلی سخت و تحت فشاری بود. بازی مرگ و زندگی برای هر دو تیم بود. طبیعی است که فشار زیاد بود. ولی اگر خودش را بیشتر کنترل می‌کرد، کمیته انضباطی هم اینقدر حساس نمی‌شد. این چیزی است که من می خواهم بگویم؛ درست است شاید کار یحیی زیاد درست نبود ولی حکم هم ناعادلانه بود و سبب شد کار پرسپولیس در بازی های باقی مانده از چیزی که هست، سخت‌تر بشود.

از فرشاد پیوس در رابطه با مصاف برابر آلومینیوم پرسیدیم و او در واکنش به این سوال گفت: به نظرم آلومینیوم تیم خوبی است و پرسپولیس بازی سختی دارد. پرسپولیس باید در بیست دقیقه ابتدایی گل بزند تا به آرامش برسد و در جام حذفی هم حرفی برای گفتن داشته باشد. این خیلی مهم است که از کناره های زمین حرکت کنیم؛ بتوانیم یک در مقابل یک را برداریم و به خوبی ارسال کنیم. پرسپولیس ان شاالله این بازی حتما با دو مهاجم بازی می کند تا برتری خوبی بر حریف داشته باشد. در بازی های حذفی باید از کمترین موقعیت‌ها، بیشترین استفاده را ببرد. مسابقه حذفی تک بازی است و اگر پرسپولیس در لیگ عقب بیفتد، باید در جام حذفی مقام خوبی به دست بیاورد. قرعه هم قرعه بدی نیست. پرسپولیس چند بار با آلومینیوم بازی کرده و قلق این تیم را می داند.

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس سپس در رابطه با شرایط فنی مسابقه نیز بیان کرد: شاید اگر تیم لیگ یکی بود کار پرسپولیس سخت‌تر می شد. در این بازی اگر بتوانیم مالکیت توپ را بگیریم و به کناره ها برویم، می توانیم استفاده کنیم. البته آلومینیوم اصلا تیم دست و پا بسته ای نیست و چون در لیگ نمی تواند قهرمان بشود، با تمام توان به این مسابقه می آید. برای پرسپولیس هم خیلی مهم است که در جام حذفی خوب عمل کند و یک جام برای هواداران بیاورد.

فرشاد پیوس سپس با تاکید بر این نکته که هنوز هیچ چیزی برای پرسپولیس علی رغم فاصله 6 امتیازی با استقلال، از دست نرفته، اضافه کرد: هنوز پرسپولیس چیزی از دست نداده. شش بازی و 18 امتیاز باقی مانده و رقیبش هم بازی های سختی را در پیش دارد. اگر پرسپولیس تمرکز داشته باشد و بچه ها از نظر روحی و روانی خوب باشند، شرایط خوب خواهد شد. از آقای درویش درخواست می‌کنم درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند تا تیم از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کند.

آقای گل سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه همچنان می‌توان به ششمین قهرمانی پیاپی امیدوار بود، اضافه کرد: پرسپولیس همیشه خوب بوده و پنج جام قهرمانی پیاپی به دست آورده؛ حالا پرسپولیس باید دنبال جام ششم هم باشد. اینجا خیلی مهم است که مدیرعامل باشگاه، هیئت مدیره باشگاه، هواداران و همه تیم را حمایت کنند تا پرسپولیس دوباره قهرمان شود. جام را هم همیشه آخر فصل می دهند نه الان. باید بازیکنان تمرکزشان را روی بازی بگذارند و بتوانند امتیازات را جذب کنند. چون بازی های رقیب پرسپولیس خیلی سخت‌‍تر است. آخر فصل است. به هر حال سه چهار تیم می‌خواهند قهرمان بشوند؛ میانه جدول می خواهند بمانند و پایینی ها دست و پا می زنند تا اوت نشوند. ولی خب پرسپولیس بازی های راحت تری نسبت به رقیبانش دارد و می‌تواند ششمین قهرمانی را به دست بیاورد.

بخش پایانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم حمایت از یحیی گل‌محمدی بود و در این مورد گفت: حتما باید از یحیی حمایت شود. پیشکسوتان همیشه از او حمایت می کنند. در چند سال اخیر او زحمت کشیده و در نداری پرسپولیس هم توانسته به هدف هایی که داشته برسد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148502
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ع حسین زاده

0

2

2 سال پیش

آقای پیوس تنها چیزی که تو این فوتبال نیست عدالت و شرافت هست که هیچ کدام از فدراسیون نشین ها ندارن تمام کارهای اونا از وزیر گرفته تا رئیس فدراسیون و کمیته انضباطی و استیناف همه برنامه ریزی شده هست تا به هدفشون که قهرمانی استقلال بعد از ۱۰سال برسن ،وقتی خواهران مجیدی با اون همه شیرین کاری حتی یک تذکر خشک و خالی نمیدن ولی در عوض اشد مجازات را برای پرسپولیس در نظر میگیرن، چنين افرادی نه شرف دارن نه ناموس چرا که نهایت تبعیض را در حق پرسپولیس انجام میدن.


طوفان سرخ

0

1

2 سال پیش

آز علی پروین پیشرفت خبری نیست بچه‌ها


حمیدرضاعلیکاهی

0

5

2 سال پیش

این حکم اصلا درست نیست چون فقط یحیی رومیبینن.اون فرناز و دار و دسته اش که این همه کارو وتهمت روزدن کاری ندارن؟لعنت به کمیته انظباطی ورضا جاودانی وفدارسیون کیسه کششون.لعنت به استقلال واستقلالی جماعت


یداله قنواتی

0

5

2 سال پیش

درود بر پیوس همه باید از گل محمدی حمایت کنن او دلش با پرسپولیس است این همه پیش کسوتان هواداران می دونن پس از او حمایت کنید


علی زمان

0

3

2 سال پیش

آفرین آقای گل

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر - ملوان 17:15
مس رفسنجان - سپاهان 17:50
هوادار - پرسپولیس 18:20
آلومینیوم - صنعت نفت 18:30
تراکتور - گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال