ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کرمانی مقدم: بازی با س ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 2 اظهار نظر

-

3 سال پیش

کرمانی مقدم: بازی با سپاهان کمتر از دربی نیست

ارتش سرخ دات کام :
کرمانی مقدم: بازی با سپاهان کمتر از دربی نیست
مرتضی کرمانی مقدم می‌گوید درست درزمانی که پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد خبر حذف از آسیا بدترین خبر ممکنه بود چون به‌به لحاظ روحی روانی بر روی تیم تأثیر منفی می‌گذارد. یحیی گل محمدی و دستیارانش در این برهه کار سختی دارند و باید تیم را به لحاظ روحی روانی برای مسابقات آماده کنند.
هافبک سابق سرخ‌پوشان عقیده دارد در صورت حذف قطعی همه مقصر هستند از وزارت ورزش گرفته تا فدراسیون و مدیران قبل باشگاه. کرمانی در ادامه به با سپاهان هم اشاره کرد و گفت: این بازی خیلی مهم است و پرسپولیس با پیروزی در این دیدار مستقیم می‌تواند حریفش را جا بگذار و یک‌قدم به صدر نزدیک‌تر شود.

*از بازی با ذوب‌آهن شروع کنیم این بازی را چطور دیدید ؟
دیدار سختی بود و ذوب‌آهن با سبک بازی خود که بسیار دفاعی و فشرده بود کار را برای پرسپولیس پیچیده کرده بود. ذوب‌آهن در این دیدار سعی کرد در نیمه اول میانه میدان را در اختیار بگیرد و با بازی تأخیری مانع از فوتبال پرسپولیس شود که به‌نوعی هم موفق بودند و به خواسته خود رسیدند.اما در نیمه دوم با توصیه‌های یحیی گل‌محمدی و تعویض‌های او، سیستم بازی پرسپولیس عوض شد و بازی سرعت گرفت و گردش توپ بهتری را شاهد بودیم و سرانجام پرسپولیس روی اشتباه دروازه‌بان و دفاع حریف به گل رسید.

*خیلی‌ها عقیده داشتند پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن خوب بازی نکرد ولی خوب نتیجه گرفت به نظر شما روز بد پرسپولیس نبود ؟
من عقیده دارم پرسپولیس در روزی هم که بد بازی می‌کند باید برنده باشد و به‌نوعی نتیجه بگیرد چون در کورس قهرمانی است و نباید امتیاز از دست بدهد. از سوی دیگر باید این را هم اضافه کنم که فوتبال بازی اشتباهات است و همواره باید یک تیم و یک بازیکن اشتباه کنند تا گلی ردوبدل شود. پرسپولیس به‌قدری روی دروازه ذوب‌آهن فشار آورد که آن‌ها اشتباه کردند و این هم یک روش و تاکتیک است. در نیمه دوم سوار بر جریان بازی بودیم و ذوبی‌ها توپ را داده و فضا‌ها را پوشش می‌دادند.

*در بازی با ذوب‌آهن پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد که حاشیه‌ساز شد و در متن این حاشیه کسی نبود جر عیسی آل کثیر در این مورد صحبت می‌کنید؟
به نظر من کار آل کثیر درست نبود. هر تیم یک ضربه زننده پنالتی دارد که سرمربی انتخاب می‌کند در صورتی که او نباشد نفر دوم انتخاب‌شده ضربه را می‌رند. این‌طور نیست که هرکسی پنالتی گرفت بخواهد خودش ضربه را بزند. شما اگر خاطرتان باشد، در سال‌های گذشته در پرسپولیس بازیکنانی چون علی پروین، مرحوم علی انصاریان، بهروز رهبری فرد، فرشاد پیوس و محسن عاشوری و... در تیم فقط پنالتی می‌زند نه اینکه هرکسی می‌خواست. الان هم یحیی گل محمدی ترابی را برای ضربه پنالتی انتخاب کره و باید شما به این موضوع و تصمیم سرمربی احترام بگذارید. آل کثیر باید بداند در کجا بازی می‌کند و اینکه مهم بردن تیم است.

*پرسپولیس فردا در اراک باید به مصاف سپاهان برود این دیدار را چطور می‌بینید ؟
بازی با سپاهان همیشه سخت بوده است و این بار هم فوق‌العاده سخت خواهد بود. آن‌ها تیمی قابل‌احترام و بسیار خوب هستند و نفرات و مهره‌های زیادی دارند و همواره مقابل پرسپولیس انگیزه‌های فراوانی داشته‌اند. نبرد پرسپولیس و سپاهان در حد دربی تهران اهمیت و حواشی دارد، باید نتایج این هفته را فراموش کنیم و اینکه پرسپولیس ذوب‌آهن را برده و سپاهان به پیکان باخته دلیل نمی‌شود که ما از حالا پیروز مسابقه باشیم. این بازی نبرد تیم‌های دوم و سوم جدول و یک مسابقه ۶ امتیازی است و قطعاً نبردی جذاب و سنگین را شاهد خواهیم بود. در این روز‌های باقیمانده باید ببینیم چه اتفاقاتی در اردوی ۲ تیم و در روز مسابقه خواهد افتاد و تیمی که سرحال‌تر باشد و از موقعیت‌هایش بهتر بهره ببرد پیروز میدان خواهد بود. پرسپولیس خوب می‌داند اگر برنده شود یک‌قدم به صدر نزدیک‌ترمی شود.

*قرار بود هفته گذشته مدیرعامل تیم مشخص شود که بازهم عقب افتاد نظر شما در این مورد چیست ؟
بله متأسفانه همین‌طور است در این مدت حرف‌های ضدونقیض بسیاری شنیده‌ایم. یک‌بار می‌گویند صدری مدیرعامل خواهد شد و بار دیگر می‌بینیم به دنبال گزینه‌هایی برای مدیریت هستند. حتی وزیر ورزش هم به باقی ماندن صدری تأکید داشت، اما از سوی دیگر چند نام مطرح می‌شود. این موضوع برای تیمی مثل پرسپولیس خوب نیست و وزیر باید هر چه زودتر تکلیف پرسپولیس را مشخص کند. متأسفانه از سوی دیگر در این روز‌ها هم که بحث حذف سرخابی‌ها از آسیا داغ است و اصلاً اخبار خوبی پیرامون پرسپولیس به گوش نمی‌رسد. قطعاً این اتفاقات تأثیر منفی روی مربی و بازیکنان گذاشته و فکر آن‌ها را درگیر می‌کند. امیدوارم این مسائل زودتر تمام‌شده و آرامش به پرسپولیس برگردد.

*هماهنطور که گفتید پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا قرا گرفته در این مورد هم توضیح می‌دهید ؟ به نظر شما چه کسی مقصر است؟
این موضع برای فوتبال ایران فاجعه است. در این خصوص همه مقصر هستند از فدراسیون وزارت ورزش گرفته تا مدیران قبلی باشگاه. متأسفانه این اتفاق برای فوتبال ما یک درد بزرگ است، زیرا دود این اتفاق تنها به چشم هواداران پرسپولیس می‌رود. بهتر است مسئولان با مردم روراست باشند. بالاخره پرسپولیس بزرگ است و دلیل این اتفاق این است آقایان یا خوب جایگاه پرسپولیس را نمی‌دانند یا که خودشان را به ندانستن زده‌اند. پنج سال قهرمانی متوالی در لیگ و همچنین رفتن به فینال آسیا حرف کمی نیست.

*می گویند به دنبال حل موضوع هستند و می‌خواهند با کدخدا منشی موضوع را حل کنند ؟
مگر خانه خاله است یا فدراسیون فوتبال ایران؟ مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باکسی شوخی ندارند و نمی‌توان با کدخدا منشی مسئله را حل‌وفصل کرد. حدود سه ماه پیش این موضوع را عنوان کرده بودند، اما چطور شده در این مدت این مسئله حل‌نشده است. پس در این سه ماه آقایان چه‌کاری کردند؟ این اتفاق تنها باعث آزار و اذیت هواداران می‌شود. اگر این دو تیم حذف شوند باید در فوتبال را تخته کرد. بالاخره همه ما ایرانی هستیم و اسم ایران را در آسیا یدک می‌کشیم. اگر مجوز حرفه‌ای گری نداریم پس چطور لیگ ما حرفه‌ای شده؟

*پرسپولیس در جام حذفی به ذوب‌آهن خورد این بازی تکراری را چطور می‌بینید؟
بازی در جام حذفی با لیگ خیلی فرق می‌کند. خصوصاً اینکه گویا بازی در اصفهان است. ذوب‌آهن برای جبران شکست می‌آید برای همین عقیده دارم پرسپولیس در اصفهان کاری به‌مراتب سخت‌تر از بازی هفته گذشته در تهران دارد. پرسپولیس برای قهرمانی باید همه را شکست دهد و من فکر می‌کنم این توان را دارد که در اصفهان هم تیم مهدی تارتار را بازهم شکست دهد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146525
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ساسان رحمتی

0

1

3 سال پیش

این بازی مهمتراز همه بازیاس


سید ابراهیم غفاری نیا

0

2

3 سال پیش

به نظر من بازی با سپاهان از دربی هم مهمتر است

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال