ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کرمانی‌مقدم: مهاجم نگی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 15 اظهار نظر

-

1 سال پیش

کرمانی‌مقدم: مهاجم نگیریم در بازی‌های داخلی هم به مشکل می‌خوریم

ارتش سرخ دات کام :
کرمانی‌مقدم: مهاجم نگیریم در بازی‌های داخلی هم به مشکل می‌خوریم
مرتضی کرمانی مقدم، مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است عادت به برد در بازی‌های تدارکاتی باید کماکان ادامه داشته باشد تا روند بردهای پرسپولیس به بازی‌های بزرگ و رسمی هم به شکل خوبی وصل شود. مهاجم اسبق پرسپولیس کسب کامل امتیازهای اول فصل را برای پرسپولیس بسیار مهم می‌داند. مهاجم سابق برای حضور هر چه قوی‌تر پرسپولیس در آسیا معتقد است این تیم باید برای قهرمانی در آسیا مهاجم خارجی ششدانگ جذب کند و حتی احتمال می‌دهد با بضاعت کنونی در خط حمله در مسابقات داخلی هم ممکن است پرسپولیس به مشکل بخورد.

*بعد از صعود داماش برای فصل بعد هم با این تیم ادامه خواهید داد؟
امتیاز تیم فروخته شد و مالکی که ما را به این تیم آورده بود امتیار تیم را به شخص دیگری واگذار کرد. به همین دلیل با مالک جدید به توافق نرسیدیم و برای فصل جدید تیم با کادر دیگری کارش را ادامه خواهد داد اما به هر حال نکته مهم این بود که فرشاد و من به بهترین شکل برای تیم داماش کارمان را انجام دادیم و این تیم را به یک رده بالاتر که هدف اصلی باشگاه و هوادارانش برای این فصل بود ارتقا دادیم.

*جذب مهاجم ششدانگ برای پرسپولیس تبدیل به دغدغه مهم یحیی شده ضمن اینکه دروازه‌بان خوبی هم برای اینکه پرسپولیس از یک ذخیره مطمئن بهره‌مند شود فعلاً پیدا نشده!
واقعاً این یک حقیقت غیر قابل کتمان است که اگر پرسپولیس نتواند مهاجم ششدانگی جذب کند به مشکل می‌خورند چون ما باید در سه جام مهم بازی کنیم و بازی‌های بسیار دشوار لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو داریم. در مورد دروازه‌بان هم به نظرم یحیی باید به درواز‌ه‌بان‌های جوان فعلی اعتماد کند یا از ننکا، مربی دروازه‌بان‌های تیمش که توانایی جذب دروازه‌بان خارجی زیر 23 سال و معرفی دروازه‌بانی خوب را دارد، استفاده کند. البته اگر این امر هم مهیا شد پرسپولیس حتماً باید دروازه‌بانی که قصد جذبش را دارد در چند بازی تدارکاتی محک زده و یا یکی، دو هفته‌ای در تمرینات حضور داشته باشد تا ریسک جذب دروازه‌بان جدید خصوصاً سنگربان جوان به حداقل برسد. در مقام قیاس در حال حاضر جذب مهاجم جدید برای پرسپولیس ضروری‌تر از هر پست دیگری حتی دروازه‌بان است و به هیچ وجه نباید یحیی از کنار این نکته مهم بگذرد. چه بسا که اگر مهاجم خوب و ششدانگ جذب نکنیم حتی ممکن است برای فاز تهاجمی برای رقابت با بقیه مدعیان و لیگ خودمان هم به مشکل بخوریم.

*در رابطه با احتمال جدایی سرلک و تأثیر این نکته در خط میانی پرسپولیس چه تحلیلی دارید؟
سرلک بازیکن خیلی خوبی است و به نسبت بقیه هافبک‌های دفاعی از شرایط فنی بهتری برخوردار است. قطعاً باشگاه و یحیی تلاش‌شان را انجام خواهند داد که این سنگربان را حفظ کنند اما اگر به هر دلیلی این امر هم مهیا نشد به نظرم اسدبیگی و ریگی قادرند به عنوان هافبک دفاعی به خوبی ایفای نقش داشته باشند و مشکلی برای آنها به وجود نخواهد آمد.

*در رابطه با بردهای متوالی پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی چه صحبتی دارید؛ بازی‌هایی که سرخپوشان در تمامی چهار دیدارش هم به برتری رسیده‌اند؟
بازی‌های دوستانه شرایطش با بازی‌های رسمی متفاوت است اما به هر حال از آنجا که پرسپولیس در همه بازی‌هایش پیروز شده خبر خوبی است. این مسأله می‌تواند با وصل شدن به بازی‌های رسمی اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد که در این صورت حتماً سرخپوشان قادر خواهند برود عادتشان را ادامه داده و در بازی‌های ابتدای فصل هم با پیروزی و کسب سه امتیاز کارشان را ادامه دهند. این امر در صورت ادامه پیدا کردن حتماً می‌تواند شرایط پرسپولیس را برای رسیدن به صدر و پیروزی در بازی‌های بزرگ مهیا سازد.

*منظورتان بازی دربی در هفته پنجم است؟
عادت به برد موجب می‌شود که پرسپولیس با جمع کردن امتیازهای هفته اول که ارزش زیادی دارد در هفته پنجم با آمادگی خوب و با روحیه برد به مصاف استقلال برود. این مسأله حتماً برای پرسپولیس مؤثر خواهد بود. خصوصاً اینکه یحیی هم مربی برنده بود و تا آنجا که من می‌دانم در پرسپولیس و در چند سال اخیر به استقلال نباخته است.

*در خصوص رویارویی تفکرات یحیی و نکونام که دو سبک کاملاً متفاوت دارند چه ارزیابی دارید؟
یحیی مربی خوب و تهاجمی است که راه بردن تیم‌ها را خوب بلد است. از سوی دیگر تیم‌های جواد نکونام هم با احتیاط بازی می‌کنند و سرسختی خاص خودشان را دارند. نکونام سعی کرده راه کی‌روش را در ایران ادامه دهد اما با توجه به شرایطی که دو تیم سرخابی دارند فکر می‌کنم یحیی قادر است رکورد شکست‌ناپذیری‌اش مقابل استقلال را حفظ کرده و باز هم تیمش را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155762
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین

-4

5

1 سال پیش

سلام درود بر هواداران پرسپولیس عزیز به خدا از عبدی مهاجم در نمییادددد عبدی. تو ترکیب باشه انگار ما یه یار کمتر داریم عبدی زمانی که دماغشو عمل کرده و زن گرفته دیگه عرق سوز شده به خدا موقع که تو زمین هست نگاه کنیید اصلا نمیتونه خودشو تکون بده عبدی به درد پرسپولیس نمی‌خوره فهمیدی آقای درویش خان


مهدی‌نعمتی

-2

1

1 سال پیش

با‌همان‌خیال‌باش‌قول‌می‌دهم‌قهرمانی‌مال‌ما‌است


امیرحسین ۹۲

0

4

1 سال پیش

دوستان عزیز درویش گدا صفت حرفهایش را آشکارا گفت که دیگه بازیکنی جذب نخواهد شد پس حالا نوبت فشار هوادر است که با تجمع مقابل باشگاه خواب را بر این خائن حرام کنیم.


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

1 سال پیش

به کوری چشم حسودا و کیسه کشاااااا ان شاءالله که قهرمان هر دو میشه 😏


جمشید عالمزاده

-4

3

1 سال پیش

امسال برسبولیس قهرمان نمیشه وازاسیا حذف میشه


حسین سانبلی

0

3

1 سال پیش

بازیهای تدارکاتی بهترین محک وسند هستش برای حرفهای شما آقای کرمانی مقدم تیم نشان داده که در فاز هجومی باز مشکل داریم وگره کار بیشتر بدست مدافعان وهافک ها باز شده خوب این یعنی نود دقیقه رو اعصاب هواداران راه رفتن تا بلاخره گلی ببینندآقای درویش یک سوال شمایی که ادعا دارین برای شادی دل این هواداران آمدین خوب لزومه اینکار یک مهاجم شش دانگ هستش که زحمات همه بچه ها زودی به ثمر برسه نه نود دقیقه هوادار تو سرخودش بزنه خون دل بخوره آخه چرا اینقدر با این مردم لجاجت دارین دوست دارین غم را هدیه بدین نه شادی اون هم از قهرمانی آخرفصل دو روز شادی بعدش خون دل دادنها شروع میشه


منوچهر هاشم زاده

0

3

1 سال پیش

اره اره اینکه اما این حرف بیش نیست اقا خیابانی راست میگه بد بخته ممنوع تصویر کردن اقا زاده اما نمیدونن خشم مردم چی تا حالا مفت خوردن حق مردم


سجادسهرابی

0

3

1 سال پیش

درویش چرا اخه.. خدا کنه حرفاش برعکس بشن.. وگرن به مشکل میخوریم


مرادسلمانی

0

4

1 سال پیش

وقتی بعضی تیم هازیرمیزی رومیزی پرداخت می کنندمیشی بازیکن جذب کردتازمانیکه ساکت توفدراسیونی وضع بدترمیشی بهترنمیشی استقلال چرانمیتونی بازیکن بگیری.حسینی دروازه بانشان توروزنامه دیروزنوشته همه زیرمیزی ورومیزی می گیرندچراکمیته اخلاق وانضباطی کاری نمی کنی فقط نشستندنگاه کنندبه درکی ازپرسپولیس خطایی بگیرندلعنت برشمافاسدین


ستار سینگ

-2

2

1 سال پیش

آقای کرمانی مقدم زاهدی پس بوغ هست


دختر پرسپولیس ❤🔥

-2

2

1 سال پیش

💔🥲👍🏼


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

1 سال پیش

دقیقا" حرفهایی که در قسمت " باغمیشه " زدم در این پست ، کرمانی مقام عزیز گفت ، ما با این بضاعت نمی تونیم مطمئن حتی از قهرمانی در لیگ برتر بگیم ، حریفانی مثل سپاهان و تراکتور خیلی قوی بسته شدن ، توانمند تر شدن ، مربیانشون با تجربه تر شدن ، این یعنی خیلی سخته قهرمانی، اگه مهاجم شش دانگ نگیریم و کاستی هامون رو پوشش ندیم رودربایستی که نداریم ، به مشکل میخوریم. در آسیا که بماند.........


مرادسلمانی

0

3

1 سال پیش

اصلآباشگاه قسط جذب چنین بازیکنانی رانداری


احمد نوری اسرمی

-1

3

1 سال پیش

درویش که گفته مهاجم نمیگیریم


مجید التیام

-2

3

1 سال پیش

بارفتن سرلک تیم ضرر میکنه اسدبیگی بدرد ترکیب ثابت نمیخوره درحد نیمکت هستش کجا میتونه جای سرلک پر کنه کند و بی تحرک و بی تجربه هست..درپست دروازه بانی هم ضرر میکنیم کافیه خدای نکرده بیرو مصدوم یا محروم بشه انوقت میخواد کی رو جاش ترکیب بزاره..تو پست مهاجم هم عبدی وزاهدی درحد واندازه پرسپولیس نیستن عبدی که کلا ول معطله باید مهاجم جذب کرد..مدافع چپ تخصصی هم نداریم اگه امثال بازهم یحیی بخواد ازوحید امیری تو دفاع استفاده کنه دوجا ضرر میکنیم هم تو جلو وهم تو دفاع چرا که امیری بازیکن بال چپ هست همه دیدن بااومدن وحید به پست تخصصیش چقد تو قهرمانی پرسپولیس کمک کرد چقدر قدرت تیم انضباط تیم بیشتر شد..در پست هابک هجومی هم کمبود بازیکن داریم سروش رفیعی تنهاست

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار - فولاد 18:45
استقلال خوزستان - چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 تراکتور 4 5 7
5 گل گهر 4 2 7
6 ذوب آهن 4 1 6
7 استقلال 4 0 5
8 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
9 مس رفسنجان 4 0 5
10 استقلال خوزستان 4 -1 5
11 فولاد 4 -1 5
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 4 -5 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال