ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کرمانی‌مقدم: نباید یحی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

2 سال پیش

کرمانی‌مقدم: نباید یحیی را محکوم کرد دست او روی نیمکت خالی است

ارتش سرخ دات کام :
کرمانی‌مقدم: نباید یحیی را محکوم کرد دست او روی نیمکت خالی است
مرتضی کرمانی مقدم یکی از کسانی است که همیشه حرف‌هایش را رک و پوست کنده زده. بدون تعارف و بدون اینکه بخواهد از کسی تمجید کند اگر نقدی داشته باشد شفاف آن را می گوید. او درباره شرایط این روزهای پرسپولیس هم همین طور بی‌پرده حرف می‌زند اما بر این عقیده است که نباید همه چیز را گردن کادر فنی انداخت: «اینکه همه می‌گویند یحیی و کادر فنی مقصر هستند درست نیست، به نظر من همه تقصیرات متوجه ضعف بازیکنان است.»

*چرا پرسپولیس شانس قهرمانی‌اش در جام حذفی را هم از دست داد؟!
جام حذفی امسال فرصت خوبی برای قهرمانی پرسپولیس بود اما متأسفانه بازیکنان با ارائه یک بازی ضعیف نتوانستند پیروز شوند و شکست خیلی بد و تلخی را مقابل تیم اراکی متحمل شدند.

*فکر نمی‌کنید ارنج بد کادر فنی یکی از دلایل باخت بود؟
من فکر می‌کنم یحیی بازیکن خوب زیادی روی نیمکت ندارد و دستش به گونه‌ای بسته است به همین دلیل به اجبار مجبور می‌شود که دست به ترکیب بزند و گاهای حتی بعد از تعویض‌هایش هم به‌دلیل نداشتن بازیکنان جایگزین خوب نمی‌تواند در عمل کار خاصی را انجام دهد. جدا از نداشتن بازیکنان قابل روی نیمکت متأسفانه امیری هم غایب بود.بازیکنی که توانایی‌های زیادی دارد و عملاً اگر در میدان بود خیلی می‌توانست به پرسپولیس کمک کند.

*قبول دارید که پرسپولیس با قرعه خوبی مواجه شده بود و شانس خیلی خوبی را برای قهرمانی از دست داد؟
قرعه خیلی خوبی به پرسپولیس خورده بود اما بازیکنان با سهل‌انگاری و ارائه بازی ضعیف نتوانستند موفق عمل کنند.

*قبول دارید که تعویض‌ها و مشکلات کادر فنی هم در دلایل باخت تأثیر داشت؟
معتقدم بعد از مصدومیت فرجی سیدجلال گزینه خیلی خوبی بود. بازیکنی که یک رهبر است و با حضورش می‌توانست به تیم و خط دفاعی سر و سامان بدهد. هر چند که ما باید اولویت تصمصم‌گیری را به سرمربی تیم بدهیم چون سرمربی صددرصد دوست دارد و تلاش می‌کند که تیمش بهترین بازی را انجام بدهد و نتیجه بگیرد اما با وجود این من مشکل را از پنجره بسته و ضعف مدیریت و نگرفتن بازیکنان مدنظر یحیی و مشکلات دیگر جدا از کادر فنی می‌دانم.چه بسا که معتقدم دست یحیی خالی بود و در غیاب آل‌کثیر و امیری این مشکلات بیشتر شد و به اوج خودش رسید.

*اما مدیریت طبق خواسته کادر فنی بازیکنان جدید را به خدمت گرفت.
بله مدیریت این اقدام را انجام داد اما خیلی دیر این اتفاق افتاد و زمانی بازیکن گرفت که تقریباً بازیکنان خوب به تیم‌های دیگر رفته بودند. از طرف دیگر بودجه کم و بعضی از مسائل دیگر اجازه نداد که پرسپولیس از بازیکنان خوبی بهره ببرد به همین دلیل نباید یحیی را محکوم کرد و او را مقصر اصلی قلمداد کرد.

*با وجود فاصه شش امتیازی با تیم صدرنشین فکر می‌کنید پرسپولیس شانس قهرمانی داشته باشد؟
کار در لیگ خیلی سخت است چون بازی‌های زیادی تا اتمام لیگ باقی نمانده اما با این وجود من فکر می‌کنم هنوز هم پرسپولیس شانس دارد که جبران مافات کند ضمن اینکه استقلال هم امتیاز از دست خواهد داد البته به این شرط که پرسپولیس دیگر امتیاز از دست ندهد.

*در خط حمله بازی تمیروف را چگونه ارزیابی کردید؟
تمیروف مهاجم گلزنی نیست و من عبدی را به تمیروف ترجیح می‌دهم. شاید عبدی به لحاظ پرس کردن و دوندگی مانند تمیروف نباشد اما به لحاظ گلزنی بهتر از مهاجم ازبکستانی است و حتماً می‌تواند درگلزنی برای تیمش مفید باشد.

*چه توصیه‌ای برای یحیی دارید؟
به نظرم یحیی باید برای فصل آینده در پرسپولیس حفظ شود.البته در تیمش پاکسازی و خانه تکانی انجام دهد و بازیکنان بهتری را به پرسپولیس بیاورد چون بعضی از بازیکنان فعلی حتی لیاقت حضور در رختکن پرسپولیس را هم ندارند چه برسد به بازی در تیم پرسپولیس که بزرگترین و پرافتخارترین تیم ایران است. به نظرم بازیکنانی مانند بیرانوند، شجاع، کنعانی زادگان و نوراللهی باید دوباره به پرسپولیس برگردند تا با تغییراتی که انجام می‌شود دوباره تبدیل به تیم قهرمان شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148598
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
میثم بخشی

0

2

2 سال پیش

آقای کرمانی مقدم پیشکسوتی و بزرگی خاطرت برای تک تک هوادارا عزیزه و قابل احتراحم ولی لطفا نه تنها شما بلکه هیچ پیشکسوتی حرفی که زبونتون میگه رو اول از همه گوش خودتون بشنوه بعد رسانه ای کنید.بازیکنای روی نیمکت پرسپولیس تجربه ای دو چندان از کل بازیکنان آلمینیوم داشتن.به جرعت میتونم بگم سید جلال به تنهایی تجربه تموم بازیکنان آلمینیوم بعلاوه کادر فنی و مربی خیلی کمتر از دوزاریشون رو به دوش میکشه ولی چیدمان ترکیب اصلی و ترس از تغییر در حین بازی باعث تموم اتفاقاته.یحیی به ترکیب تیم برنده از اولشم نباید دست میزد و ترکیب عوض میکرد که حالا هم نتونه نه خودش نه تیم رو جمع کنه.پرسپولیس مهاجم هدفی نداره که بخواد با حساب باز کردن روی اون تک مهاجم بازی کنه.بعدش با تغییرات اساسی در خط دفاع به این زودی نباید بازیه سه دفاعیه رو امتحان میکرد که هم روحیه بازیکنا با باخت پایین نیاد هم ترس به جونشون نیوفته و از همه مهمتر روی چند پسته بازی کردن نوع بازی خود در پست اصلی رو هم فراموش نمیکردن.مشکل اصلی تیم کادر فنیه که نمیتونه به بازیکنا روحیه بده و از لحاظ روحی روانی آماده بازیشون کنه وگرنه بازیکنا ۷۰٪ همون بازیکنای فصل قبلن.این تیم خیلی وقته روحیه خودشو باخته و روی حرف و حدیث داره راه میره تا با گیر دادن به زمین و زمان باخت ها و کم کاری ها رو ماست مالی کنه.


omid.hajipoor

0

2

2 سال پیش

آقای کرمانی مقدم چرا حرفی میزنی که هوادار بهت حرفی بزنه مرد حسابی دستش کجا خالی مگه آلمنیوم اراک بازیکن داشت بازیکنا ما با تجربه تر بودن یا آلمنیوم


علی مقرب

-1

1

2 سال پیش

دس ایشون پرم باشه فایده نداره ایشون ترسو تشریف دارن


ساسان رحمتی

-2

3

2 سال پیش

اره خیلی هم خالیه ، مرد حسابی تو هر پست سه بازیکن اضافه داره


امیرضا

-2

2

2 سال پیش

یحیی تاک تیک فرسوده داره اصلا تعویض نمیکنه


اکبر بازی

-3

2

2 سال پیش

آقای گل محمدی من الان می فهمم تهمت هایی که به رسول پناه زدیهمش تهمت ودروغبود


اکبر بازی

-3

2

2 سال پیش

اغراق نفرمایید آقا مرتضی تاریخو نگاه کنیم هیچوقت اینجوری دستمان پر نبود مگه عنایتی ورحمتی کی را داشتند


محمدرضااسکندری

-3

2

2 سال پیش

اتفاقاکاملادراشتباهی داداش عامل اصلی نتیجه نگرفتنااااا فقط کادرفنی هستش ب جرات قسم میخورم پاکدل به تمیروف می ارزه وخط دفاع ثبات نداره درنبودسیدجلال


#ム∂ⓐⓐო🇺🇸

-2

4

2 سال پیش

دستش خالیه؟؟؟؟؟؟؟؟ هر بازیکنی ک از هرجا اومده ستاره بوده تو تیم خودش و تبدیل شده به نیمکت نشین تو پرسپولیس چون اعتماد بهش نشده


morteza.joqtaeei

-4

2

2 سال پیش

لطفا چرت نگو دستش اصلا خالی نیست خود یحیی زباله رفته یه مشت دفاع خریده و تازه این همه خرید داشته . صداقت داشته باش و بگو یحبی یه مشت بازیکن زباله خریده و هیچ بویی از تاکتیک و پلن بی نبرده . اخه تیمی که همش تعطیل تمرینش و شده باند بازی واسه دلالی یحیی چرا اینجور ازش دفاع میکنی غیر از اینکه به توام سهمی میرسه


عباس سعادتمند

-4

2

2 سال پیش

آقای کرمانی مقدم واقعاً این حرفها از شما بعیده!!!!! شما که در دوران فوتبالتون مظهر تعصب به پرسپولیس وجنگندگی بودید یعنی شما این همه بی تعصبی و بی غیرتی و بی خاصیتی گل محمدی خل محمدی و دستیارهاشو نمی بینید ؟ چطور شما میگید که گل محمدی خل محمدی باید تو پرسپولیس بمونه ؟ بمونه که پرسپولیس را به خاک سیاه بشونه و بعدش هم بگه تقصیر لک و شیری و فدراسیون و داور و وزیر ورزش و مدیر عامل و بی پولی بود ؟ مگه یه تیم چقدر بازیکن میخواد که شما میگی گل محمدی خل محمدی بازیکن ندارد ؟ یعنی آلومینیوم اراک بیشتر از پرسپولیس بازیکن داشت که تو استادیوم آزادی گل محمدی خل محمدی را لوله کرده بود ؟ راستی اگه بازیکنهای پرسپولیس را میدادن به رحمتی دوزاری و بازیکنهای آلومینیوم را میدادن به گل محمدی خل محمدی نتیجه بازی چی میشد ؟ حتماً گل محمدی خل محمدی ۴۵ تا گل میخورد از رحمتی دوزاری!!!!! آقای کرمانی مقدم پرسپولیس خیلی بازیکن دارد اما چیزی که ندارد یک کادر فنی خوب و حرفه ای ومشخصا یک سرمربی خوب و با دانش و باشعور است که انشالله با رفتن گل محمدی خل محمدی صاحب یک کادر فنی مجرب خواهد شد البته هر چه زودتر بهتر # یحیی گمشو دیگه.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال