ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کرمانی‌مقدم: یحیی و سی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

2 سال پیش

کرمانی‌مقدم: یحیی و سیدجلال باید تیم را جمع کنند

ارتش سرخ دات کام :
کرمانی‌مقدم: یحیی و سیدجلال باید تیم را جمع کنند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: گلی که مهدی طارمی به ثمر رساند در سخت ترین شرایط ممکن بود ولی او با قدرت بالایی که داشت ضربه اش را به بهترین شکل به توپ نواخت.
حضور وزیر ورزش در حاشیه دیدار تیم‌های ایران و عراق با سرداده شدن برخی شعارها علیه حمید سجادی همراه شد تا مشخص شود طرفداران پرسپولیس از وضعیت فعلی مدیریت در این باشگاه رضایت چندانی ندارند. مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار اخیر تیم ملی مقابل عراق، صعود مقتدرانه تیم ملی کشورمان به جام جهانی، گل مهدی طارمی، امیر و احمدرضا عابدزاده، همچنین شرایط این روزهای پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.

*صعود ایران به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خدا را شکر می‌کنیم و به همه تبریک می‌گوییم. البته در این بازی ما ۱۵ دقیقه اول تحت فشار عراق بودیم ولی از آن به بعد کل بازی دست ما بود.

*درباره گل طارمی چه صحبتی دارید؟
واقعا عالی زد. او حرکتش درست شبیه یک گلزن حرفه‌ای بود و ثابت کرد اگر در جریان بازی حتی یک موقعیت مناسب پیدا کند گل می‌زند.

*شرایط مهدی در صحنه گل دشوار نبود؟
دقیقاً خیلی دشوار بود. به خوبی خودش را جلوی دو مدافع قرار داد و با قدرت بدنی خوبی که دارد توانست قبل از ضربه دروازه را هم ببیند. این نشان دهنده تجربه بالایش در اروپاست.

*عملکرد امیر عابدزاده را چطور دیدید؟
زمانی که امیر عابدزاده در راه آهن بازی می‌کرد مربی اش بودم. الان یک گلر ششدانگ شده و مثل پدرش است. به نظرم آینده خیلی روشنی پیش روی اوست.

*فکر می‌کنید مقابل امارات هم بازی کند؟
با توجه به شرایط ناآماده بیرانوند قطعاً عابدزاده درون دروازه می‌ایستد و فکر می‌کنم حقش همین است حالا دوباره با بودن یک عابدزاده درون دروازه یتم ملی خیال همه راحت است.

*صحنه تقدیر امیر از پدرش را چطور توصیف می‌کنید؟
لحظه زیبا و قشنگی بود. واقعا لذت بردم. چقدر خوب است که یک بچه به این زیبایی از پدرش تشکر می‌کند. این نباید فقط در فوتبال باشد و همیشه همه باید قدردان پدر و مادرشان باشند.

*شما از دوستان نزدیک عابدزاده هستید. به یاد دارید که او با فرزندش چطور تمرین می‌کرد؟
اول باید بگویم خود احمدرضا اسطوره تمرین بود. زمانی که در پرسپولیس بودیم او همیشه دو یا سه ساعت قبل از ما به محل تمرین می‌رفت و وزنه می‌زد و تازه خودش را گرم می‌کرد که با ما تمرین کند. مطمئنا اگر زانوی احمدرضا برایش مشکل ساز نمی‌شد حالا حالاها می‌توانست دروازه بانی کند. پسرش هم مثل خودش است و امیدوارم در صحت و سلامت حالا حالاها گلر یک تیم ملی باشد.

*می‌دانید بازی با امارات برای ما تشریفاتی است؟
ما نباید به چشم یک بازی تشریفاتی به این دیدار نگاه کنیم. چه خوب است که تمام بازی‌های مان را ببریم و با یک امتیاز باورنکردنی به جام جهانی برسیم. هرچه حضورمان در جام جهانی پرقدرت تر باشد بهتر است.

*در حاشیه این علیه وزیر شعارهایی سر داده شد و مشخص بود که پرسپولیسی‌ها از اوضاع تیم‌شان ناراضی اند. شما در این باره صحبتی ندارید؟
واقعا باعث تاسف است که پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی که تا اینجا با این همه مشکل توانسته خودش را در بهترین شرایط در لیگ برتر نشان بدهد اینقدر مشکلات دارد. پرسپولیسی‌ها هم چیز زیادی از وزیر نمی‌خواهند و فقط می‌خواهند یک نفر به داد تیم محبوبشان برسد. البته آقای درویش هم تازه آمده و باید کمی‌صبر کرد. از طرفی شکرخدا یحیی گل محمدی و سیدجلال حسینی خودشان از پرسپولیسی‌های اصیل هستند و باید شرایط را به شکل خوبی جمع و جور کنند. امیدوارم هر چه زودتر این وضعیت برای پرسپولیس تمام شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147188
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فردین کرمی

0

1

2 سال پیش

کسی که به یحیی وسیدفوش داده اولااون احمق پرسپولیس نیست دومابسیارکودن وبیشعوره وهزارمادوبرابراون فوشانصیب مرده وزنده خودشون..کاشکی پنج دقیقه اونایی که فقط بلدن دهنشونوبازکننومیبردتوزمین چمن تادقیقه دوحامله میشن بعدمیفهمن نبایدقضاوت کرد


فردین کرمی

0

1

2 سال پیش

زمانی که کرمانی تودربی بابقول رسانه‌ هاشهربارتعویض شدلباسشوکامل جرررردادهمه ناراحت شدن بجزمن که دوس داشتم لباس خودموهم جربدم الان مشخص میشه کی براتعصب توزمین بوده کی برای یوروی هرتابرلین


raheem Azarkoosh

0

4

2 سال پیش

آقای عزیزی خائن هر وقت میخواد صحبت کنه همش صحبت از خدا وپیغمبر و ائمه عطار و چ میدونم ی حرفهای مذهبی شهیدان راه اسلام و...میکنه البته خودش خوب با کلمات بازی میکنه من مثل خودش بلد نیستم بگم اما متاسفانه در عمل اینجوری نیست همه ی سعی و تلاششو برای رقبای پرسپولیس انجام میده مخصوصا ب تیم کیسه خوب میرسه فقط قصدشون نابود کردن پرسپولیسه با ۴۰میلیون هوادار البته تنها هم نیست همراه با سجادی خیانت کار و چندتا عنتر دیگه خب یکی نیست بگه مرتیکه فازت چیه؟ خیال میکنی مردم مثل خودت هالو تشریف دارند؟نمیفهمن مردم داری ب ۴۰میلیون هوادار خیانت میکنی حقشونو میگیری میدی ب تیمهای مورد علاقه خودتون. تو که اینکاره هستی خفه شو حرف از دین ودیانتو شهدا نزن با اون دهن نجست


سیدقوام گنجی

0

4

2 سال پیش

درودبرکرمانی مقدم(مقام) عزیز پیشکسوتانی مثل حضرتعالی هم پاپیش بذارید وقضیه رافیصله بدید پرسپولیس مال همه ماست


saba.perspolisi

0

5

2 سال پیش

کی گفته مرد گریه نمیکنه؟کی گفته مرد همیشه باید پر صبر و استوار مث کوه باشه؟کی گفته همه باید ب مرد تکیه کنن؟کی گفته مردا قوی ترن؟نه خیرم هر ادمی مهم جنسیت نیس قلب داره صبر داره!ما هوادارا هیچوقت درون ماجرا رو ندیدیم همیشه تو فضای مجازی دیدیم فضای مجازی ای ک شاید نصفش فیک با‌شه!اقا سید و اقا یحیی هم صبری دارن!شاید باید بازم ایستادگی کنن ولی تحت فشار نزاریدشون!همین هوادارایی ک یا شاید بهتره بگم هوادار نما هایی ک میاید فشو میکشید ب سید جلال یا اقا یحیی بدونید دارید درمورد چی حرف میزنید حرفتونو مزه مزه کنید بعد بزنید!تو این وضعیت ماهم باید ب اقا سید و اقا یحیی کمک کنیم برای جمع و جور کردن تیم !کاش میشد سجادی رو از نزدیک میدیدم اول یه توف مینداختم رو صورتش بعد یه سیلی محکم صدادار عوض ۴۰ میلیون هوادار میزدم بعدش جنازه تحویل کیسه کشا میدادم:)


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

وقتی هر سه ماه مدیر عوض میکنن یعنی خود وزیر مشکل داره و از دست سرمربی و کاپیتان کاری بر نمیاد مخصوصن اینکه جابجایی مدیران فقط برای ضربه زدن به تیم و بر هم زدن تمرکز بازیکنان انجام میشه تا به بهانه تازه وارد بودن مدیر باید صبر و تحمل کرد تا همینجوری فصل تمام بشه


ع حسین زاده

0

5

2 سال پیش

یحیی وسید که‌ اصالت خود را نشون دادن، ولی در عجبیم که چرا بعضی از پیشکسوتان مثل علی پروین که سلطان پرسپولیس هاست حمایتی از تيم واعتراضی به وزیر ورزش و مدیر عامل پرسپولیس نمی کنند.

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

ملوان

جمعه, 24 فروردین
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر ملوان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 3
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان - هوادار 16:30
گل گهر - استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت - پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی - تراکتور 16:30
استقلال - شمس آذر 18:00
فولاد - مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 23 19 50
2 پرسپولیس 23 17 49
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 23 13 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 23 7 33
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 23 -7 24
12 پیکان 23 -8 24
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 23 -10 19
15 صنعت نفت 23 -18 16
16 نساجی 23 -18 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال