ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کرمانی‌‌مقدم: مقابل ال ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

کرمانی‌‌مقدم: مقابل الدحیل نباید لحظه‌ای ناامید شویم

ارتش سرخ دات کام :
کرمانی‌‌مقدم: مقابل الدحیل نباید لحظه‌ای ناامید شویم
مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است کمبود بازیکن روی نیمکت تیم خصوصاً در خط حمله، پرسپولیس را اذیت می‌کند. از این رو معتقد است حتماً باید سرخپوشان در این منطقه تقویت شوند. جدا از این مسائل بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است بازیکنان باید روی بازی با الدحیل و پیروزی مقابل این تیم متمرکز شوند و به بازی‌های دیگر کاری نداشته باشند.

*در خصوص مسائل فنی بازی پرسپولیس مقابل النصر چه صحبتی دارید؟
پرسپولیس بازی خوبی ارائه داد، خصوصاً در نیمه اول که موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و چند فرصت خوب گلزنی داشتیم اما متأسفانه از برتری عددی و فنی خودمان استفاده لازم را نبردیم و به نوعی فرصت‌سوزی زیادی داشتیم، در حالی که می‌توانستیم با دو سه گل زده کار تیم میزبان را در همان نیمه اول تمام کنیم. البته یک مسأله دیگر هم وجود دارد که تیم‌هایی که ده نفره می‌شوند دوندگی بیشتری انجام می‌دهند و واقعاً کار را برای تیم مقابل سخت می‌کنند چون بازی از حالت طبیعی خودش خارج می‌شود و شکل فشرده‌تری می‌گیرد.

*اما در نیمه دوم شاید مانند نیمه اول خوب نبودیم؟
دقیقاً همینطور است. ما باید در نیمه دوم فشار را بیشتر می‌کردیم، خصوصاً از زمانی که رونالدو تعویض شد آنها در فاز تهاجمی خیلی ضعیف شدند و دیگر حرفی برای گفتن نداشتند و شاید تنها یک شوت از رونالدو در طول نود دقیقه خطرناک‌ترین موقعیت حریف بود که این فرصت هم از دست رفت.

*مشکل اصلی پرسپولیس را در چه دیدید؟
به نظرم نبودن مهاجم گلزن خیلی پرسپولیس را اذیت کرد و من فکر می‌کنم بضاعت پرسپولیس همین بود که دیدیم چون تیم‌مان نیمکت قوی ندارد و بازیکنی به آن شکل خوب روی نیمکت وجود ندارد که حکم یک ناجی را برای تیم ما داشته باشد و حقیقتاً دست یحیی خالی است و همه دیدند که وقتی ما نیاز به تقویت تیم در فاز حمله داشتیم و عمری هم شرایط ایده‌آلی نداشت مجبور شدیم نبیل را به بازی بیاوریم اما با همین بازیکن هم هیچ کار خاصی نتوانستیم در خط حمله انجام دهیم و در واقع اصلاً انگار ده نفره شدیم. شاید یکی از مشکلات پرسپولیس هم قرار نداشتن بازیکنان در شرایط مسابقه بود که ما با یک بازی تدارکاتی برای این دیدار حساس آماده شده بودیم، در حالی که تیم حریف با انجام هر سه روز بازی بسیار آماده رو در روی ما قرار گرفت که به لحاظ فنی روی این تیم تأثیر مثبتی گذاشته بود.

*اوضاع پرسپولیس برای صعود پیچیده شده، با این وضعیت فکر می‌کنید این تیم می‌تواند با شکست الدحیل صعود کند؟
بازی با استقلال تاجیکستان و نتیجه نگرفتن مقابل این تیم کار ما را سخت کرد؛ بازی‌ای که اگر در آن پیروز شده بودیم حالا حتماً شرایط‌مان خیلی برای صعود مهیا‌تر بود. اما این بار به هر حال شرایط اینگونه رقم خورده است. چه بسا که فوتبال است و هزاران مسأله ممکن است در آن به وجود بیاید همانطور که قبلاً هم سابقه داشته که پرسپولیس دو بار به فینال برسد و با قدرت و البته با کمترین بازیکن به این افتخار برسد اما حالا فعلاً شرایط اینگونه است که می‌بینیم.

*منظورتان از این حرف چیست؟
منطورم این است که ما به نتایج تیم‌های دوم دیگر نباید کاری داشته باشیم و کار خودمان را با قدرت انجام دهیم و به این فکر کنیم که با نتیجه خوب پیروز شویم و تیم حریف را هم از پیش رو برداریم و نگاه مثبت به بازی‌مان مقابل الدحیل داشته باشیم و یک لحظه به این مسأله فکر نکنیم که شانس‌مان کمتر شده و شاید صعود نکنیم چون فکر بد و ناامیدی روی روحیه تیم تأثیر منفی خواهد گذاشت، در حالی که هنوز شانس برای پرسپولیس وجود دارد و ما باید با قدرت مقابل الدحیل بجنگیم و هواداران‌مان را با ارائه یک نمایش زیبا و نتیجه خوب راضی کنیم.

*با این شرایط چه صحبتی در رابطه با آینده پرسپولیس دارید؟
ما باید در خط حمله تقویت شویم و جدا از این موضوع یک مدافع میانی خوب دیگر را هم به خدمت بگیریم چون بازی‌های زیادی مانده و ممکن است مصدومیت برای گولسیانی و کنعانی‌زادگان به وجود آید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157566
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حمیدکرمانی

-1

0

6 ماه پیش

سیستم گلمحمدی منسوخ شده


محمد

0

0

6 ماه پیش

نمی دانم چرابازیکنان پرسپولیس اینقدر موقعیت گلزنی راازدست می دهند مگرتوجیه نیستند


فردین کرمی

0

3

6 ماه پیش

اقامرتضی یحیی چه دوران بازیش چه مربیگریش مثل خودت متعصبه مطمانم شب بازی بادحیل شب صعودشکوهمندمون خواهدشد


مهران پرسپولیسی

-1

1

6 ماه پیش

به نظر میرسه در تمرینات پرسپولیس برای گل زدن تلاشی نمیشه میشه با سانتر خوب در تمرینات در فضای خالی و یا در حال حرکت و حرکت گل زد میشه در تمرینات تمرین گلزنی کرد پرسپولیس روی زمین در بازی با النصر خوب کار کرد ولی تا پشت محوطه جریمه حریف و در اونجا برنامه ای حرکتی برای گل زدن نداشت به نظر این بازیکنان پرسپولیس با گل بیگانه هستن و باید و باید در تمرینات این بازیکنان تمرین گلزنی بکنن تا کل زدن رو یاد بگیرن چطور میشه این دروازه ۷ متر و خرده ای رو این بازیکنان میلیاردی نتوانند باز بکنن مگر اینکه دروازه‌ کوچک شده باشه که این بازیکنان نمیتوانن گل بزنن پرسپولیس علاوه بر این بازی خوبی که با النصر کرد ولی در گلزنی ناموفق بود باید از پاس‌های بلند دقیق و سریع که با حرکت بازیکنان به فضاهای پشت خالی کناره ها و وسط دفاعی حریف است استفاده بکنه و با نفرات زیاد و حرکت گل بزنه حتی میشه بازیکن پرسپولیس بیاد به پشت محوطه جریمه حریف و از فضاهای باز مدافعان حریف پاس داد به بازیکنانی که حرکت کردن و گل بزنه برای باز کردن دروازه حریف باید دید خیلی خوبی داشت و گل زد که ما این مورد رو در پرسپولیس نمی‌بینیم باید حالا مهاجم خیلی خوب جدید رو ولش کرد و خوده بازیکنان فعلی گل بزنن بازیکنان پرسپولیس هر چه تلاش و تلاش در بازیها بکنن شانس گل زدن در پرسپولیس بالا ميره با روحیه ی خوب و خوب و انگیزه خوب و خوب. انشاالله که پرسپولیس در بازی با الدحیل به یه برد خوب برسه، این نوشته ها میتونه بازی تیم رو بهتر از بازی با النصر بکنه و مشکل گلزنی پرسپولیس رو حل بکنه


حمیدکرمانی

-4

0

6 ماه پیش

باسیستم گلمحمدی تیم خرابه


خان پرسپولیسی

0

4

6 ماه پیش

ناامید،،،شیطانه،همت ،غیرت ،وتعصب ،واز لیست بیرون گذاشتن باعویی رمز پیروزیه🌺💖🌹♥️🌷💝🚩🌺💖🌹♥️🌷💝🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩


سید ابراهیم غفاری نیا

0

1

6 ماه پیش

مقابل الدحیل نباید کاری به نتایج دیگه داشته باشیم.تااخرین لحظه باید بجنگیم


ع حسین زاده

0

4

6 ماه پیش

مهمترین و اصلی ترین کار تو نقل و انتقالات نیم فصل، جذب یک مهاجم ششدانگ و دفاع چپ تخصصی، که بتونه حداقل تو هر بازی ۳،۴ تا سانتر خوب انجام بده، جایی که بعد از مصدومیت امیری خیلی به چشم میاد، درویش اگر نتونه چنین کاری انجام بده، همون بهتر که همین الان، هرچه سریعتر خودش بره، چرا که هواداران پرسپولیس، بعد از اون کلاهی که سرشون، تو نقل و انتقالات اول فصل رفته، دیگه طاقت نمیارن، و شاید همین قدر اعتبار و احترامی که براش قائل هستن، رو از دست خواهد داد، چون سپاهان و استقلال با لابی و دور زدن قانون، کلاه گشادی، سر پرسپولیس و اون کمیته انضباطی و نقل و انتقالات مسخره فوتبال گذاشتن، ای کاش یحیی از امید های پرسپولیس ،حداقل یک مهاجم خوب ،تا پایان نیم فصل انتخاب کنه، چون نبیل باهویی، بدرد لای جرز هم نمیخوره.

بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن 1 - 0 پیکان 18:15
استقلال خوزستان 1 - 4 نساجی 19:30
استقلال 1 - 0 فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال