ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کرمانی‌‌مقدم: پرسپولیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

1 سال پیش

کرمانی‌‌مقدم: پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد

ارتش سرخ دات کام :
کرمانی‌‌مقدم: پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد
مرتض کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: این یک واقعیت است اغلب برزیلی هایی که به ایران آمدند نتوانستند به پرسپولیس کمک کنند.

شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، توانسته بودند تیم مدعی سپاهان را در اصفهان حذف کنند. همین تیم اما در تهران و در لیگ برتر، در میان ناباوری مغلوب سپاهان اصفهان شد و ۴ امتیاز این صدر جدول فاصله گرفت. خیلی ها پس از این شکست عنوان کردند که شانس قهرمانی پرسپولیس کم شده است اما مرتضی کرمانی مقدم اعتقاد دیگری دارد.

ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ در این رابطه می گوید: اصلا اشتباه نکنید! پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد چرا که ۷ هفته باقی مانده است. ۷ هفته ای که می تواند آبستن اتفاقات زیادی باشد. سپاهان اصفهان و استقلال در حال حاضر از پرسپولیس سبقت گرفته اند اما احتمال زیادی دارد در ادامه مسیر امتیاز از دست بدهند.

او ادامه می دهد: استقلال در هفته بیست و هفتم یک جدال رودررو با پرسپولیس دارد و این دربی می تواند حتی تکلیف قهرمانی را مشخص کند. اگر پرسپولیس در این دیدار برنده شود، می تواند استقلال را بگیرد و سپاهان هم شاید در نگاه اول بازی های آسان تری پیش روی داشته باشد اما در لیگ ۱۶ تیمی دیگر حریف آسانی وجود ندارد. همه تیم ها در لیگ برتر می جنگند، برخی برای بقا، برخی گرفتن سهمیه آسیا و برخی دیگر برای اعتبار خود و دیگر هیچ تیمی از پیش برنده یا از پیش بازنده نیست.

کرمانی مقدم ضمن اشاره به اینکه سرنوشت قهرمانی لیگ برتر دست خود بازیکنان پرسپولیس است، یادآور می شود: همان طور که اشاره کردم ۷ بازی باقی مانده و در این ۷ بازی بازیکنان پرسپولیس هر آنچه در چنته دارند باید بگذارند. پرسپولیس محکوم به پیروزی و برد در همه این ۷ بازی است. ۴ امتیاز اختلاف با صدر جدول آن قدر زیاد نیست که جبران آن غیر ممکن باشد و من فکر می کنم اگر بازیکنان پرسپولیس امیدوارانه در ادامه لیگ بجنگند می توانند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه خاطرنشان می کند: نکته دیگری که می خواستم به آن اشاره کنم پیروزی بزرگ و پرگل در اصفهان بود که شاید یک مقدار کار را خراب کرد. شما وقتی در خانه حریف ۴ گل به تیم مدعی سپاهان می زنید طبعا در فاصله کمی پس از آن در بازی مجدد مقابل همان تیم ممکن است مغرور شده یا در باد آن برد شیرین بخوابید. این یک مسئله ذهنی است و شاید خیلی هم نتوان مدیریتش کرد. متأسفانه اغلب بازیکنان ایرانی دچار این مشکل می شوند و نمی توانند موضوع را هضم کنند که جام حذفی یک مسابقه متفاوت از لیگ برتر بود که تمام شد و رفت. باید در بازی جدید در لیگ برتر فکر پیروزی با ۴ گل را از سربیرون کرده و به بازی جدیدی اندیشید. البته مطمئن هستم یحیی گل محمدی با تجربه بالایی که دارد این موضوع را یادآوری کرده است اما به هر حال ۱۰ نفره شدن هم کار این تیم را سخت کرد.

کرمانی مقدم درخصوص عملکرد لئاندرو پریرا نیز تصریح می کند: من نمی خواهم قضاوت زودهنگام داشته باشم اما اغلب برزیلی هایی که به ایران آمدند نتوانستند به پرسپولیس کمک کنند. شاید برزیلی ها برای تیم های دیگر خوب بوده باشند اما در پرسپولیس جواب نداده اند که نمونه هم بسیار داریم. پریرا قد و قواره خوبی دارد اما خیلی جنگنده نشان نداده است ضمن آن که من او را یک مهاجم تکنیکی ندیدم و در این آخرین بازی هم که شاهکار کرد و اخراج شد. آخر چرا یک مهاجم که باید از مدافعان حریف خطا بگیرد و آنها را از زمین اخراج کند در نیمه اول بازی اخراج می شود؟ مگر لئاندرو پریرا مدافع است؟ مگر هافبک دفاعی است؟ این موضوع خیلی ناراحت کننده بود در حالی که باید تلاش می کرد گل بزند. البته پرسپولیس زمانی که ۱۰ نفره شد خیلی خوب و بهتر از نیمه اول بازی کرد اما بپذیرید بردن تیم سپاهان اصفهان با آن همه مهره اسمی با یک بازیکن کمتر خیلی سخت و دشوار است. من امیدوارم این شکست بچه ها را به خودشان آورده باشد و انشالله در ۷ بازی باقی مانده بتوانند ۲۱ امتیاز کسب کرده و با قدرت قهرمان لیگ بیست و دوم شوند.

مرتضی کرمانی مقدم در پایان در خصوص انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی نیز می گوید: انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خوبی بود. او از تجربه بسیار بالایی در فوتبال ایران برخوردار است و می تواند در این مقطع به تیم ملی کمک کند. نکته مهم اما اینکه خود من منتظر لیست جدید تیم ملی هستم. امیدوارم بهترین های لیگ انتخاب شوند و با تیمی یک دست استارت خوبی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا بزنیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153876
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علیرضا چشم آذر

0

2

1 سال پیش

قبلا پرسپولیس از اول بازی که شروع می‌شد طوفانی آغاز می‌کرد حالا یا گل میزد یا تیم روبرو را توی 18خودش مجبور می‌کرد دفاع اتوبوسی میچیدن نه حالا که نفت مسجدسلیمان یانفت آبادان یا هوادار میان توی آزادی به تیم ما گل میزنن یا زد حمله های وحشتناک میزنن قبل از این که بازی شروع بشه بازیکن‌های حریف روبروی پرسپولیس که بازی داشتن یک هفته خواب نداشتن از استرس نه حالا که تیم باید اول گل بخوره بعد ش به خودشون میان.اگه وقت باشه که جبران میکنن اگه نباشه مثل بازیه زردمبو که میبازن واعصاب هوادار رو داغون میکنن بخدا از روز بازی زردمبو هنوز به خودم نیومدم گیج میزنم به امید این که بعد تعطیلات همون پرسپولیس کوبنده وقلدر را ببینیم از بازی رفسنجان شروع کنیم انشالا


احمد نوری اسرمی

0

2

1 سال پیش

اگه مثل بازی با زردمبو تو اصفهان بازی کنیم امیدی هست ولی در غیر اینصورت شانسی نداریم


محمد

-3

1

1 سال پیش

بااین کادرهیچ امیدی نیست یافوتبال روبه عقب یاکندکردن بازی توسط بیر ووانداخت پاس های اطراف ۱۸ خودشان بیرویه چیزی ازتلویزیون دیده ولی اجراش صفر


ساسان رحمتی

0

3

1 سال پیش

شانس دارد بله اما نه با اینجور چیدمان و بازی کردن اگه دربی و بقیه بازیا رو ببرد حتما شانس دارد


msa

0

2

1 سال پیش

اره اگه مثل جام حذفی هجومی باشبم میتونیم وشدنیست اما اگه دفاعی بازی کنیم کارتمومه

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال