ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کلانی: پرسپولیس از چال ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

3 سال پیش

کلانی: پرسپولیس از چاله به چاه افتاد

ارتش سرخ دات کام :
کلانی: پرسپولیس از چاله به چاه افتاد
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: وابستگی مدیرعامل جدید به وزیر ورزش باعث شد پرسپولیس از چاله به چاه بیفتد.

پس از آنکه مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد، وزارت ورزش روز چهارشنبه با برگزاری نشست ویژه ای اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید سرخپوشان را انتخاب کرد که بر این اساس رضا درویش مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همین الان هم می‌گویم که او مورد تأیید من نیست. فکر می‌کنم وابستگی او به آقای سجادی باعث شد تا به صندلی خیلی بزرگ و مهم فوتبال باشگاهی کشور برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: از درویش هیچ حمایتی نکرده و نمی‌کنم. پرسپولیس از چاله به چاه افتاد. واقعا نمی‌دانم او از لحاظ شخصیتی به چه شکلی است و حتما هم باشخصیت است اما وقتی مدیرعامل پیشین سایپا با سابقه‌ای نامطلوب برای پرسپولیس می‌آید واقعا عجیب است.

او درباره اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: من تنها فردی که می‌شناسم و برایش احترام ویژه‌ای قائل هستم شخصیت فرهیخته بیژن ذوالفقارنسب است. افتخار می‌کنم که او در جایگاه خیلی خوبی قرار گرفت اما من فکر می‌کنم نخواهند گذاشت ذوالفقار نسب هم کار کند. باید مواظب باشد از اسم او سو استفاده نشود. ذوالفقار نسب می‌تواند عاملی مؤثر باشد اما بعید می‌دانم بتواند با این ترکیب موفقیتی داشته باشد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران افزود: کارنامه درویش ضعیف است و نمی‌دانم در باشگاه پرسپولیس که مثل وزارتخانه است چه کاری می‌تواند انجام دهد.

کلانی درباره شرایط سرخپوشان تاکید کرد: پرسپولیس وارد نقل و انتقالات زمستانی خواهد شد و می‌توانید ببینید که او چه کار مثبتی می‌تواند انجام دهد. صدری به مراتب بهتر از درویش بود. من با عشق در پرسپولیس بودم و نمی‌خواهم نقشی در این باشگاه به عنوان مدیر داشته باشم بلکه فقط دلسوز هستم. نگذاشتند کار دست اهالی فن مدیریت بیفتد.

وی با اشاره به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: سهل نگاری‌های وزارت ورزش باعث شد تا مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس اینگونه به ضرر فوتبال باشگاهی و حیثیت ایرانی‌ها شود.

کلانی درباره شایعه حضور در کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست و اصلا هم قبول نمی‌کنم. اگر هم انتخاب کردند بیخود کرده‌اند. به هیچ وجه هم قبول نمی‌کنم و حاضر نیستم باشم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146836
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی پیرایش

0

1

3 سال پیش

قربون کلامت که خیلی باحال حرف میزنی خیلی سالاری دردوبلات توسرهرچی پیشکسوت نامرده که سکوت کرده آقای حسین کلانی مهندس آرشتیک عزیزعجب گلی زدی به اسراییل خدابه خودت وخانواده گرامی سلامتی بده دوست داریم که همیشه حرف حق میزنی باتعصب پرسپولیسی واقعی😍😍😍😍😍😍😍😍😍


ضد آبی

0

4

3 سال پیش

دوستان عزیز. فردی مثل علی پروین نون هواداران با تعصب وساده ای مثل من و شما رو میخوره پروین از زمان ریاست جمهوری رفسنجانی تا رئیسی با فریب هواداران و تبلیغ کاندیدا ثروت زیادی جمع کرده ..فیلم پسرش هم که با دختران تو ویلای چند میلیاردیش بود پخش شد ...آیا شده یک بار پشت هوادار باشه و برای پرسپولیس گامی برداره؟؟؟ما باید از پیشکسوتی مثل آقای کریمی دایی حمایت کنیم ....هیچ توقعی از وزیر بی عرضه و کیسه کش نداریم که بخواد دلش واسه پرسپولیس بسوزه یکی کرده مدير عامل که خایمال و چشم قربان گو خودش باشه....ما دیگه صبرمون تموم شده اگه درویش بخواد کوچکترین ضربه به پرسپولیس بزرگ بزنه هر جای ایران باشه نابودش میکنیم.....ما پرسپولیسیم نمادمون شیرهای تخت جمشیده ....آقای درویش پرسپولیس از خودتو خانوادتو وزیر ورزش و حکومت بالاتره ....باید واسه پرسپولیس جونتم بدی.... ❤❤❤❤❤❤


ملک زاده

-2

3

3 سال پیش

خیلی خوب گفته خودش می اندکه اینهایی که سجادی گذاشته همه کیسه کش هستند


رمضان خاکپور

0

4

3 سال پیش

خداخیرت بده دلسوز حرف دل مارا زدی واقعا میخوان ارتش سرخ نابود کنن


سید جلال نجفی

-3

2

3 سال پیش

اقای کلانی بردار چرا خود زنی می کنی🤔🤔🤔🤔🤔🤔 از اول کار هنوز درویش مثل هندوانه سربسته است موضع گیری منفی می کنی و تخریب و جبهه راه می اندازی دودش به جز پرسپولیس به چشم که میره؟؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔 درویش در سایپا ناموفق بوده اولا گیریم حرف شما درست خب باشد دلیل نمیشه در پرسپولیس هم ناموفق باشد دوما فضای سایپا با پرسپولیس زمین تا آسمان فرق داره سوما درویش دوست سجادی است خب گیریم باشد بعدش بردار چرا دهان مان باز می کنیم هر چی میاد ونمیاد زبان مان میگیم از روی احساسات اصلا شما نابغه عالم دهر بذار درویش دو ماه کار کند در نیم فصل بازیکن بگیره بعد موج اندازی و موضع گیری ها شما هم روی جفت چشم مان ما بردار درویش از انصاری فرد و اون ۱۱ مدیرعامل قبلی که بدتر نیست از اون دندانپزشک که فاجعه تر نیست اما چه شد پرسپولیس در طول مدیریت این ۱۲ تا پنج بار قهرمان لیگ برتر شد باز هم میشه به شرط آنکه پیشکوست های امثال حضرت عالی بذارین


hasannejadhe

0

5

3 سال پیش

ممنون پیشکسوت دلسوز کاش همه مثل توباشن واز حق این تیم دفاع کنن


احمد نوری اسرمی

0

3

3 سال پیش

درود به پیشکسوت بزرگ پرسپولیس. اقای پروین چرا ساکتی بخدا داری از چشم هوادارا میوفتی . شرم بر وزیر بیشرف بعد چهار ماه کسی رو اورد که بقول اقای کلانی کارنامه خوبی نداره. انشااله به یاری خدا ابر و باد و مه خورشید فلک دست به دست هم میدن تا ما قهرمانی ششم رو بیاریم . همونجوری که پنج دوره قبل هم با اوردن عرب و انصاری فرد و رسول پناه تیرشان به سنگ خورد امسال هم تیرشان به سنگ میخوره


نادرقلی کیانی

0

4

3 سال پیش

شیرهمیشه شیره خاک توسروزیرجانب دارورزش علت تاخیردرانتخاب هیات مدیره ومدیرعامل پرسپولیس بعداز۷ماه بهم ریختن ارامش پرسپولیس بودبی لیاقت ترازدرویش تواین مملکت نبودتازه صدری لیاقت دریافت پول راداشت اینکه درویشه ازسوابق مدیریتیش سقوط سایپابه دسته پایین تره درودبرحسین کلانی ننگ به علی پروین

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال