ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کلهر: اوسمار‌ به خودش ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

کلهر: اوسمار‌ به خودش ظلم کرد

ارتش سرخ دات کام :
کلهر: اوسمار‌ به خودش ظلم کرد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی یک اراده برای مقابله با فساد صورت گرفته است باید با تمام توان پشت آن بایستیم و حمایت کنیم تا فوتبالمان را نجات دهیم.

محمود کلهر در گفت‌وگویی، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان مرحله مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: تیم ملی ایران در ۲ بازی گذشته طراوت و شادابی لازم را نداشت و آنگونه که ما انتظار داشتیم ظاهر نشدند. حضور برخی جوانان در ترکیب تیم ملی ما را به آینده امیدوار کرد و به نظرم تیم ملی ایران وارد یک بُعد پیشرفته شده و نیازمند پیروی از یک سری اصول حرفه‌ای است.

وی ادامه داد: تغییر نسل یک امر مهم و جدی در فوتبال است، اما اینکه در چه مقطعی آن را انجام دهیم مهم است. از نظر من باید در دیدار‌های مهم مقدماتی جام جهانی از بازیکنان با تجربه استفاده شود چرا که این نوع مسابقات جای آزمون و خطا نخواهد داشت. جوانان را باید در بازی‌های دوستانه محک زد و هماهنگی لازم را بین آن‌ها به وجود آورد. وجود دوستی و رفاقت می‌تواند گام بزرگی برای وجود هماهنگی بین آن‌ها باشد.

کلهر عنوان کرد: در هر صورت ما نیاز مبرم به پوست اندازی داریم باید در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ با یک چهره جدید وارد شویم. با توجه به تغییراتی که در تیم ملی ایجاد شد ما ضعف جدی در ساختار دفاعی داشتیم و این بزرگ‌ترین چالش امیر قلعه‌نویی است و باید این مشکل را حل کند چرا که ممکن است به یک نقطه ضعف حل نشدنی تبدیل شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با پیشرفته کشور‌های حوزه خلیج فارس در فوتبال، تصریح کرد: تیم‌هایی مانند ازبکستان، عربستان، قطر و ... به دلیل انجام یک سری اقدامات اصولی و حرفه‌ای توانستند به خوبی قد علم کنند با اینکه در گذشته زنگ تفریح تیم‌های بزرگ بودند. کشور‌های مختلف اکنون به رشد پایه‌ها پرداخته‌اند؛ در این عرصه تیم‌هایی مثل ازبکستان بسیار موفق ظاهر شدند، اما در این سو فوتبال ایران درگیر حواشی متعدد و خانمان سوز شده است که صغیر و کبیر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. استعداد‌هایی را در کل کشور داریم که اگر به خوبی به آن‌ها بها داده شود در آسیا رقیب نخواهیم داشت. مهم‌ترین آن مقابله با فساد است و باید همه دست به دست هم دهیم تا افراد خاطی را به دست قانون بسپاریم.

کلهر به عنوان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اوسمار رفته به رفته خوب شد و دلیل آن تجربه بازیکنان بود، عنوان کرد: من به شخصه اوایل فصل نظر مثبتی روی اوسمار نداشتم و پس از عملکرد ضعیف و باخت مقابل آلومینیوم نسبت به او دلسرد شده بودم، اما با آمدن بازیکنان تاثیرگذاری، چون عبدالکریم حسن و اورونوف تیم پرسپولیس روند صعودی پیدا کرد و شرایط بازی را در لیگ برتر تغییر داد. از نظر من اگر نظرشان روی اوسمار مثبت بود باید پیش از دیدار با مس رفسنجان قرارداد وی را تمدید می‌کردند. از نظر من اوسمار می‌توانست کمک زیادی به سرخ پوشان کند چرا که به خوبی با شرایط لیگ برتر آشنا بود و ترکیب پرسپولیس را به خوبی می‌شناخت.

وی در این رابطه متذکر شد: اوسمار اخلاق حرفه‌ای داشت و از نظر من یکی از دلایل قهرمانی پرسپولیس نپرداختن به برخی حواشی بود که تیم رقیب در آن دست داشت. رفتن اوسمار هرگز به ضرر پرسپولیس بلکه او به خودش ظلم کرد چرا که مربیان بزرگی در پرسپولیس آمدند و رفتند و اوسمار هم یک مربی موفق بود که نامش در تاریخ پرسپولیس نوشته شد. گزینه‌های زیادی برای هدایت پرسپولیس اعلام شدند که از نظر من هر مربی را انتخاب کردند باید از لحاظ مالی و جذب بازیکنان مد نظرش حمایت شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مربی ایرانی انتخاب شد باید نگاه‌هایمان را تغییر دهیم و اگر نتیجه‌ نگرفت به شخصیت او احترام بگذاریم و همواره او را حمایت کنیم و اگر نتیجه نگرفت با نهایت احترام او را کنار بگذاریم. اسکوچیچ هم انتخاب هوشمندانه‌ای است، زیرا به خوبی نسبت به لیگ ایران آشنایی دارد و می‌داند چه بازیکنانی در این مقطع به درد تیم می‌خورند. گزینه‌های ایرانی مثل تارتار و حسین عبدی و یا علی دایی برای سرخ پوشان مفید هستند و می‌توانند روند موفقیت آمیزی را طی کنند.

کلهر با بیان اینکه باید از کسانی که فساد را فاش می‌کنند تشکر کنیم، افزود: سالیان زیادی است که ما از نبود افراد کاردان و متخصص رنج می‌بریم. متاسفانه فساد همانند یک ویروس در کل جامعه فوتبال نفوذ کرده و این فساد بدنه تمام باشگاه‌ها را در بر گرفته است. دلالان از اصلی‌ترین دلایل فساد در باشگاه‌ها هستند و برخی افراد به دلایل شخصی و منفعت خودشان بازی‌های لیگ را مهندسی می‌کردند و رشوه‌های بزرگی به داوران دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فساد فقط برای لیگ برتر نیست بلکه در کل ورزش ایران در حال گسترش است. از تمام کسانی که گام بزرگی برای افشای فساد در فوتبال برداشتند تشکر می‌کنیم. امیدوارم تمام پیشکسوتانی که طی سالیان زیاد به آن‌ها ظلم شده است برای نابودی فساد قدم بردارند و حقشان را بگیرند. باید از کسانی که با فساد مبارزه می‌کنند حمایت کنیم تا فوتبالمان نجات پیدا کند و جوانانی که آینده دار هستند فرصت برای بزرگ شدن پیدا کنند. حمایت از کسانی که برای مبارزه با فساد قدم برمی‌دارند بر همه فوتبال‌دوستان واجب است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160438
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسن .جهان بخش

0

2

3 ماه پیش

حرف شما صددرصد درست .آقای تاجدینی.همیشه باید احترام .بین ما هواداران ونسبت به همدیگه .لحاظ بشه .چون ما هواداراه تیم بزرگی .هستیم.که مکتب و تاریخ بزرگی داره.


حسن .جهان بخش

0

2

3 ماه پیش

معلوم بود که وقتی اوسمارتیم رو قهرمان کنه .یا رقم قرارداد شو می‌بره بالا یا اصلا کلا قیده همکاری با پرسپولیسو میزنه .که دراخرهم قیده همکاری رو زد.


حسن .جهان بخش

0

2

3 ماه پیش

بله .آقای تاجدینی عزیز.مریی داخلی خوب هم داریم .من خودم هم با گزینه آقا سید جلال موافقم.چون آقا سید هم جنم سرمربیگری رو داره.بشرطی که یکی دوتا گزینه خوب خارجی کنارش .باشند.بلاخره بقول شما هرچی هست .باید هرچه سریع تر یه سرمربی بالا سره تیم بزارن.اقای تاجدینی به نکته خیلی خوبی اشاره کردید.هرساعتی که داره میگذره .کاربرا مدیریت .برا توافق بازیکنان سخت میشه .چون هر لحظه یا هر ساعتی که میگذره ممکنه یه پیشنهادگردن کلفتی به ستاره ها بشه .که این ذهن بازیکنان رو حسابی درگیر می‌کنه .توافق بازیکنان و مخصوصا ستاره ها رو سخت می‌کنه .مثله همین قراردادبااوسمار.اوسمارقبل از اینکه قهرمان بشه .راحت میشد باهاش تمدید کرد.ولی مدیریت ریسک نکرد


اسماعیل خواجه گیری

0

3

3 ماه پیش

اگه مدیریت زودمربی خوبی پیدانکنه وبزارن زمان ازدست بره هم بازیکنانی که قراردادنبستن رااز دست میدیم وشایدتیمهای دیگه وسوسشون بکنن ویاتحت تاثیر بزرگرترای تیم تاخچه بالابزارن ازطرفی هم وقت تمرین وبدنسازی کمتری درست مثل فصل قبل داریم،باشگاه بایدبابازیکنهایی که شاکله اصلی تیم هستن قراردادببنده ودمبال گزینهایی که میدونه تواون قسمت نیازبازیکن داریم بگرده حالا چه خارجی چه داخلی باشه،مهاجم خوب وجون دروازبان ذخیره مطما ودفاع


امیرضا

0

1

3 ماه پیش

اینو باید قبول کرد که تجربه ثابت کرده هر سرمربی که از پرسپولیس رفته رنگ خوشبختی به خودش ندیده و همیشه رو زوال رفته، پرسپولیس جای شکفتن و به اوج رسیدن است


محمود تاجدینی

0

2

3 ماه پیش

ولی اقای جهانبخش عزیز قطار پرسپولیس این دهه اخیر پر سرعت رو به رشد وپیشرفت حرکت کرده و قطعا سوخت این قطار تشکیل شده از افکار ومرتب پروفسور برانکو واگر یادمان باشد ایشان بعد از ترک تیم در یک مصاحبه گفت اگر همینساختار وتشکر را حفظ وادامه دار باشد قطعا تیم پرسپولیس حالا حالاها قهرمان است وهمه دیدیم که همینطور هم شد بجز دوسال پیش با یک اشتباه محاسباتی در امر خریدبازیکن ونبود یک بازیکن خلاق در وسط زمین ما قافله به تیم فرزانه مجیدی باختیم وبا حداقل امتیاز قهرمانی را از دست دادیم که خود یحیی هم در آخر فصل به این موضوع اشاره کرد ولی الان در یک چالش مهمی قرار گرفتیم اون هم استخدام یک سرمربی کاردست وحرفه ی ولی آیا هر گزینه خارجی نوامبر وان خارجی برای تیم مناسب است ؟ آیا استخدام سرمربی که بالای خاص لیگ ایران آشنا نباشد می تواند گزینه خوبی در آخر لیگ مبدل شود بنده نظرم اینه اگر قرار باشد درب باشگاه رو به روی نام هاي دهن پر کن خارجی باز کنیم تضمینی برای موفقیت در میدان داخلی وخارجی خواهیم داشت ؟قطعا اینها سوالاتی ست که هم ذهن تیم مدیریتی را درگیر کرده وهم ذهن هوادار را تنها گزینه مناسب خارجی که هم کارنامه دار بوده وهم از آیتم شناخت تیم های ایرانی برخوردار بوده آقای اسکوچیچ بوده که متاسفانه وظاهرا به بن بست خوردیم درغیر اینصورت گزینه داخلی جوان وجویای نام وبا دانشی چون تارتار به نظر گزینه مفیدی میتونه باشه شاید به این نظر من خورده بگیرید وتعجب کنید اگر در خرید سرمربی به بن بست بخوریم با آقای سید جلال حسینی در رابطه با سکان پرسپولیس بعنوان سرمربی واستخدام کادر مجرب خارجی ترجیحا برزیلی وکار درست بهترین آپشن خواهد بود


محمود تاجدینی

0

3

3 ماه پیش

کاربر عزیز هوادار فهیم ودلسوز اقای جهانبخش تا حدودی با صحبت های شما موافقم وتا حدودی مخالف اولا در مکتب بزرگ پرسپولیس احترام به پیشکسوت واجب ولی قبول دارم بعضی از پیشکسوت ها حالا از روی دلسوزی ممکن است نظری بدهند که به کام ما هواداران خوش نیاد


محمد برم

0

3

3 ماه پیش

پرسپولیس کبیر هرچه زودتر سرمربی خودش را مشخص کند ، ترس من این هست بازیکن ها با کیفت جذب تیم های دیگر میشوند ، باید هر جور شده مغانلو را برگردانیم به خانه اش ، دو بار پشت سر آقای گل شده،، اگر بیاید پرسپولیس کبیر ، سومین آقای گلی هم از مغانلو هست ، گل محمدی بدجور دنبالش بود ، حالا میدانیم باسه چی آقای گل محمدی دنبالش بود👈❤


حسن .جهان بخش

0

3

3 ماه پیش

آقای پیشکسوت عزیز .خودتم میدونی داری چی میگی.چرا ما بخواهیم .یه گزینه داخلی بگیریم.که اگه نتیجه نگرفت .با احترام .اخراجش کنیم.بنظرت این توصیه خیلی خوبیه.چقدرفکرکردی .که به چنین راهکاری رسیدی.الان بهترین گزینه .یه سرمربیه.خوب و کارنامه داره خارجیه.گزینه داخلی مربی اونقدر بزرگی نداریم .که بخواد .نیمکت پرسپولیسو مدیریت کنه.چون بازیکنان پرسپولیس .الان دیگه ازیه مربی داخلی مثله یه مربی بزرگ خارجی فرمانبرداری نمیکنن.الان هرمربی داخلی بخواد بیاد پرسپولیس .خیلی از بازیکنان .ممکنه از لحاظ وزنی ازاون سرمربی بالاترباشن.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال