ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کلهر: بعید می‌دانم یحی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 15 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

کلهر: بعید می‌دانم یحیی از پرسپولیس برود

ارتش سرخ دات کام :
کلهر: بعید می‌دانم یحیی از پرسپولیس برود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: بعید می‌دانم یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس برود، پس بهتر است مدیریت باشگاه و کادر فنی کنار هم باشند تا موفقیت‌های تیم تکرار شود.

محمود کلهر در گفت‌وگویی در خصوص شرایط پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس مقابل پیکان، نمایش زیبایی ارائه داد تا روند روبه‌رشد خودش را تداوم بخشد. فکر می‌کنم تمام بازیکنان با تفکرات یحیی گل‌محمدی هماهنگ شده‌اند. خوشحالم شهاب زاهدی در این دو بازی چارچوب دروازه را پیدا کرده است. پرسپولیس با همین روندی که دارد، می‌تواند در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا، بهترین نتیجه را کسب کند.

وی در خصوص اولین هتریک شهاب زاهدی گفت: زاهدی بی‌دلیل به پرسپولیس نیامده و قطعا یحیی به او اعتماد داشته است. زاهدی توانست جواب انتقادهایی که از او می‌شد را بدهد. اگر زاهدی با همین روند ادامه دهد، می‌تواند آقای گل لیگ برتر کشورمان شود. امیدوارم در بازی بعدی مقابل استقلال تاجیکستان، اولین گل آسیایی خود را به ثمر برساند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رفتارهای یحیی گل‌محمدی در چندوقت اخیر، یادآور شد: مدیریت باشگاه پرسپولیس باید کاری کند که یحیی در تیم بماند تا حواشی از تیم دور باشد. گل‌محمدی همیشه در مواقع حساس همراه تیم بوده و به نظرم مدیریت در خصوص یحیی کم لطفی می‌کند. قطعا خیلی فشار روی سرمربی است و ما پیشکسوتان و هواداران باید پشت او باشیم و از سرمربی حمایت کنیم.

کلهر افزود: بعید می‌دانم یحیی از پرسپولیس برود. همه ما از توانایی‌هایی یحیی با خبر هستیم و او شایستگی خود را نشان داده و امیدوارم در پرسپولیس بماند.

وی در خصوص مصدومان بی شمار پرسپولیس بیان‌کرد: مصدومیت بازیکنان امری طبیعی است. پرسپولیس بازی‌های سنگینی دارد و اکثر مصدومیت‌ها به دلیل شرایط نامساعد چمن ورزشگاه آزادی ایجاد شده است. متاسفانه زیرساخت‌های ما هیچ‌وقت درست نمی‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان، عنوان کرد: استقلال تاجیکستان تیم خوب و دونده‌ای است و فاز تهاجمی قدرتمندی دارد، اما ضعف شدید آنها در دفاع است. اگر پرسپولیس نمایشی که مقابل الدحیل داشت را برابر نماینده تاجیکستان ارائه کند، قطعا به برتری می‌رسد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157020
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
آرین

0

2

6 ماه پیش

سلام و درود بر محمد رضایی عزیز.... درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیسی.... داداش من خاک پاهاتم..... دمت گرم بابت حمایتت 🌷🌷🌷🌷🌷🌷


قلب آ تشین

0

3

6 ماه پیش

سلام خدمت هواداران..ترا خدا هوشیار باشید بی دلیل یحیی از سپاهان تعریف نکرد با توجو به شایعه که مربی سپاهان نیم فصل جدا خواهد شد با ید درویش سریعتر با گل محمدی تمدید کنه .عزیزانی که مگید یحیی بره تو جو داشته باشید که هیچ مربی خوب خارجی نمیتونه با این شرایط دوام بیاره وموفق باشه.نگاه به کادر سپاهان وتراکتور اگر دارید این دو باشگاه از نظر مالی وسخت افزاری در شرایط خوبی هستن با این وجود خواهان جدای هستن.اگر ما یحیی رو از دست دادیم تیم وارد برزخ خواهد شد واگر رفت سپاهان دیگه از دستش نمیدن.خواهش میکنم اجازه ندید هواداران تهرانی


msa

0

2

6 ماه پیش

هیچ جا بهترازپرسپولیس برای یحیی نمیشه شک نکنید


محمدرضایی

0

3

6 ماه پیش

اقای ابراهیم رمضانپوسلام عرض ادب دارم خدمت شماخیلی هوشیاری ودست به قلم خوب شماممنونم ماهمه پشت تیم خوب ارتش سرخ دلیم ترسی هم ازکسی نداریم حرف دردنیابسیارهستش


محمدرضایی

0

2

6 ماه پیش

ارین عزیزخسته نباشی دادش واقعاممنونیم خیلی باهوش عمل میکنی 🙏🙏🙏🙏🙏


محمدرضایی

0

3

6 ماه پیش

کجابره دست خودش هست


آرین

0

3

6 ماه پیش

سلام و درود بر ابراهیم رمضانپور عزیز.... درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیسی.... داداش دمت گرم بابت حمایتت


فرشاد شیخ الاسلامی

0

2

6 ماه پیش

یحیی موندنیه .


ع حسین زاده

0

4

6 ماه پیش

البته درسته که درویش تو بعضی از کارها و گفتار خودش نواقص و ضعف هایی داره که حتما باید اونو رفع کنه، ولی یحیی و بازیکنان باید بخاطر هواداران که حامی اصلی اونا هستن کمی صبور و خویشتن دار باشن، تا اینقدر استرس و فشار به میلیون ها هوادار نیاد، البته درویش باید تلاشش رو بیشتر کنه، و بجای انجام کارهای حاشیه ساز، بیشتر به متن مشکلات پرسپولیس بپردازه، اگر بخواهیم یکی از علل‌ باخت پرسپولیس به النصر را بگوییم، یکی از این عوامل کارها و رفتاری که تو ورود تیم النصر به ایران، انجام داده هست، چراکه با اون کارش ۵۰درصد از نظر روحی و روانی به مربیان و بازیکنان پرسپولیس ضربه زده و به تیم حریف کمک کرده، درضمن تو مواقع ضروری و حساس که باید کنار تیم باشه، به سفرهایی میره و کارهایی میپردازه که غیر ضروريست و میشه تو زمان دیگه انجام بده، بخاطر همین بازیکنان وقتی این بی خیالی و عدم توجه اونو میبینن، از نظر روحی و روانی خراب میشن، و این به تیم ضربه میزنه.


ahad almasi

0

2

6 ماه پیش

درود بر پیشکسوت متعصب و متعهد به باشگاه و هواداران که دقیق و و ریزبین مصالح باشگاه و هواداران را مد نظر دارد نه امثال ضیاء ها و مرتضی ها که حک کردن مربی و بازیکن براشان فرقی ندارن . انسان های با شرفی هستید آقایان کلهر و درخشان.


ابراهیم رمضانپور

0

4

6 ماه پیش

آقایان عزیز هواداران پرسپولیس یه شوک دیگه برای تیم محبوبمان دارند طراحی می کنند... از شعله زرد خبر رسیده که سرمربی این تیم از زندگی خود در اصفهان و تیم سپاهان اصفهان راضی نیست و مصاحبه کرده شاید ایران را ترک کند.... باید هیأت مدیره باشگاه و مدیر عامل محترم مواظب اوضاع باشند... مشکلات زیادی در پرسپولیس وجود دارد برطرف کنید لطفاً.....بابا اینا پول دارن و شبانه با یحیی گل‌محمدی مذاکره خواهند کرد..... کاربران گروه شما نظر بدین لطفاً دست رو دست گذاشتن عاقبت شومی خواهد داشت..... یکی از معضلاتی که باشگاه بزرگ پرسپولیس دارد همین بحث مالی است....... آقای هدایتی آقای آرین دوست داشتنی.....


یداله قنواتی

0

3

6 ماه پیش

یحبی میماند وهیچ کس نمیتواند او. را تکان‌ بدهد هوادار پشت یحیی تا موقعه ای که خودش بخواد


آرین

0

4

6 ماه پیش

سلام درود به هوادارای با تعصب و با غیرت ارتش سرخ.....یه خبر جدید و موثق رسیده که درویش خلف وعده کرده و یحیی و بازیکنها رو میخواد ببره به حاشیه از طرف هوادارای متعصب پرسپولیس به درویش اخطار میدم که هواس هوادارها جمع هستش و میفهمند و میبینند که با عمل نکردن به وعده هاش چطوری داره تیم رو وارد حاشیه میکنه.... جناب درویش ما همه پشت یحیی و بازیکنا هسستیم وقتی قول میدی بهش عمل کن چون هر انسانی برای خودش شخصیت داره که میدونم این اصلا برای شما مهم نیسست چون توی نقل و انتقالات با مصاحبه هات نشون دادی که برای شخصیت انسانها ارزش قائل نیستی وقتی برمیگردی مصاحبه میکنی میگی عزت الهی اگه میخواد بیاد پرسپولیس خودش باید بره رضایت نامه شو بگیره اونوقت معلومه که برای شخصیت بازیکنی که سالهاست توی خارج داره بازی میکنه ارزش قائل نیستی و الانم برای یحیی و بازیکنای خودمون ارزش قائل نیستی و میخوای شخصیتشونو خورد کنی و با دروغ هات میخوایی تیم رو به حاشیه ببری پس چی شد به وعده ای که دادای چرا عمل نمیکنی فقط اینو بدون ما هوادارا عین کوه پشت یحیی و بچه ها هستیم و کور خوندی که بخوای تیم رو به حاشیه ببری چون ما اجازه نمیدیم شما بعداز اون همه مشکلات تا الان حتی یه نامه به یحیی نزدی برای رفع مشکلات.... از هواداران متعصب پرسپولیس خواهش میکنم هواسشون باشه و عین کوه پشت یحیی و بازیکنا و تیم پرسپولیس باشن این خبری که بهتون دادم از نزدیک ترین فرد به باشگاه بهم رسیده و مطمئن باشید اگه هواسمون نباشه تیم رو به حاشیه میبرن و نابودش میکنن هیچوقت سرنوشت آقا کریم باقری رو بعداز 10 سال خدمت توی کادر فنی رو فراموش نکنید که چطوری آقا کریم رو با بی ادبی و بی احترامی گذاشتنش کنار و بعدش کلی پشت سر آقا کریم دروغ گفتن.... درود بر شرف و غیرت هوادارای با تعصب پرسپولیس بزرگـ.... درود بر یحیی و کادر فنی با غیرتش.... درود بر شیر پسران پرسپولیس بزرگ ♥♥♥🌷🌷🌷♥♥♥


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

3

6 ماه پیش

کاش نره🥺💔


ابوالفضل شریفی

-4

2

6 ماه پیش

اصلا یحیی قهر کرد که باهاش تمدید کنن کجا بره

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال