ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کلهر: تیم قهرمان باید ...

نویسنده : محمد رهسپار

-

نظرات : 18 اظهار نظر

-

2 سال پیش

کلهر: تیم قهرمان باید از بازی‌های بزرگ سکو‌ی پرتاب بسازد

ارتش سرخ دات کام :
کلهر: تیم قهرمان باید از بازی‌های بزرگ سکو‌ی پرتاب بسازد
پیشکسوت پرسپولیس گفت تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از بازی‌های بزرگ به چشم سکو‌ی پرتاب نگاه کند، اتفاقی که در دیدار سپاهان پرسپولیس رخ نداد.

محمود کلهر در گفت‌وگویی، درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: دو تیم انتظارات را برآورده نکردند و بازی بار فنی بالایی نداشت. هر دو تیم با احتیاط بازی کردند و موقعیت زیادی روی دروازه‌ها نداشتند. در نیمه اول پرسپولیس بهتر کار کرد ولی در شروع نیمه دوم یک موقعیت خیلی عالی برای سپاهان ایجاد شد که با هوشیاری و آمادگی بیرانوند دفع شد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس و سپاهان در سایر زمان‌های بازی موقعیت‌‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند ولی به دلیل فشار بالا و حساسیت بازی بازیکنان نتوانستند توانایی‌های فنی‌شان را نشان دهند. این باعث شد قدرت تصمیم‌گیری مربیان پایین بیاید و تعویض‌ها نیز ثمری نداشته باشد. دو تیم در کورس قهرمانی هستند و باید هجومی‌تر کار کنند مخصوصاً پرسپولیس با مهره‌هایی که دارد باید در بازی‌ها به گل برسد.

این کارشناس درباره اینکه نمایش ضعیف پرسپولیس و سپاهان در این بازی به حدی بود که می‌تواند منجر به دلخوری هواداران دو تیم شود، تصریح کرد: مطمئناً‌ اینطور است. وقتی تیمی می‌خواهد قهرمان شود باید به بازی‌های بزرگ به چشم سکو‌ی پرتاب نگاه کند. البته کار پرسپولیس در اصفهان سخت بود، چون مقابل سپاهانی بازی می‌کرد که مربی خوبی دارد. مورایس جزو مربیان خوب دنیاست و در آن طرف هم یحیی جزو بهترین‌هاست. نفرات دو تیم هم با کیفیت هستند.

کلهر به شکست هفته هفتم پرسپولیس مقابل تراکتور اشاره کرد و افزود: کار پرسپولیس با این شکست سخت‌تر شده است. پرسپولیسی‌ها باید این بازی را فراموش کنند و با هوشیاری به کارشان در لیگ ادامه دهند.

وی درباره اینکه لوکادیا پیش از تعطیلات لیگ وضعیت خوبی در پرسپولیس داشت ولی در دو بازی گذشته موفق به گلزنی نشده است، یادآور شد: تیم‌ها از این بازیکن کاملاً شناخت پیدا کرده‌اند. در این وضعیت شیوه بازی پرسپولیس باید تغییر کند. پرسپولیس می‌تواند با 2 یا 3 مهاجم بازی کند تا وقتی یک بازیکن صاحب توپ می‌شود مهاجم دیگر آزاد شود و از فضا استفاده کند. لوکادیا در این بازی تنها بود و نیاز به بازیکنی داشت که کنارش باشد تا از کارهای ترکیبی استفاده کند. سبک بازی پرسپولیس اگر هجومی‌تر باشد با این نفرات می‌تواند هر تیمی را از پیش‌رو بردارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151483
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

برای پرسپولیس . خدایی زمان برانکو تیم هجومی و چشم نواز بازی میکرد هر بلری موقعیت گل ایجاد کرد شاید بعضی از بازیها مشکل داشت ولی در کل همه راضی بودن . مشکل یحیی اینه که بهانه های عجیب و غریب میاره و نمیتونه هوادار رو راضی نگه داره . برانکو واقعن یه روانشناس بود و میدونست با هوادارا چطور حرف بزنه . اون جنتلمن قلابی پارسال به منتقدان میگف بچه پانزده ساله . مطمئن باش اگه برانکو هم با هوادارا اینجوری حرف میزد از چشم ملت میوفتاد . دو بار استعفای صوری پارسال یحیی بدجور رو مخ هوادارا بود


برای پرسپولیس

0

3

2 سال پیش

آقای اسرمی مصدوم به خاطر زمین تمرین هست. زمین تمرین زمان برانکو اگه اشتباه نکنم همین کاظمی بود. اون زمان خیلی بهتر بود. کلا اصلا اون زمان زمین صد برابر الان بود. زمین کاظمی شما چمنش ببین چجوره. یحیی هم تو آسیا بوده. مگه ما رو نبرد فینال؟ مگه من همون السد و بقیه تیم ها رو نبردیم؟ زمان برانکو هم خیلی از بازی ها اینجوری سرد بود. البته بازی های مهم. کلا تو اروپا هم بعضی از تیم های بزرگ گاهی بعضی از بازی هاشون اینجور هست. شما یادت نیست چند تا از دربی های زمان برانکو رو؟ من نمیگم برانکو بده اما زمان برانکو هم بازی سرد بود اینجور نبود کل بازیا هزار تا موقعیت داشته باشیم. اون زمان بیشتر بازی ها یک هیچ می بردیم واقعا. به همین هم معروف بودیم. زمان برانکو اگه ما زیاد خرج نمی کردیم و کمتر بازیکن داشتیم نسبت به الان، بقیه تیم های لیگ هم اینجور بودن. الان کیسه و سپاهان خیلی بیشتر خرج کردن. زمان برانکو همه حمایت می کردن. الان یحیی هر مساوی یا باخت هزار تا فحش می خوره. خب مربی اینجور تمرکز نداره. اگه همینجور پیش بره و طرفدارا بخوان اینجوری کنند، دوباره میشه مثل سال قبل. الان صدر جدولیم و باید حمایت بشه. پرسپولیس بازی با سپاهان عالی بود اما اونا همش دقیقه های اول خودشون رو مینداختن زمین خب دیگه کلا بازی سرد شد دیگه. وگرنه پرسپولیس اول کار رفته بود واسه برد. سپاهان با نامردی مساوی گرفت. من یحیی و برانکو رو مقایسه نمی کنم و به نظرم نباید این دو نفر رو مقایسه کرد چون هردو خوب هستند. اما بعضیا میگن ما زمان برانکو نسخه حریفا رو تو ده دقیقه می پیچیدم. درحالیکه تا جایی که من یادمه بیشتر برد ها یک هیچ بود. زمان مربیگری یحیی کمتر بازی ای یک هیچ بود و اگه ببریم معمولا پرگل می بریم. به نظرم زمان برانکو دفاعی تر بودیم و کمتر هم گل می زدیم. الان ما بیشتر می زنیم اما به جاش بیشتر از زمان برانکو هم گل می خوریم چون هجومی تر هستیم. البته بازی با تراکتور و سپاهان اینجور نبود اما از بازی بعد دوباره میشیم مثل قبل از فیفادی حالا ببینید


محمد حسن جلالی

-1

3

2 سال پیش

کیسه کشها وارد مسائل درون خانوادگی ارتش سرخ نشن/ کیسه کشهای منفور استفراغی


ع حسین زاده

-2

1

2 سال پیش

آقای کلهر ترابی تو زمین داره راه میره، یعنی علنا پرسپولیس ۱۰نفره داره بازی میکنه فقط داره توپ لو میده و تیم رو تحت فشار میزاره ،آقا یحیی که جرأت تعویضش رو نداره، بازیکن وقتی رو نیمکت بشینه دیگه قدر فیکس بازی کردن رو میدونه.


یداله قنواتی

0

3

2 سال پیش

حمایت از یحیی حمایت از پرسپولیس است


پرسپولیسی

-2

1

2 سال پیش

تیم روحیه جنگندگی ، صلابت ، شجاعت ونشاط وشادابی کافی رو نداره یه شوکی ،چیزی،میزی لازمه تا بخود بیان


احمد نوری اسرمی

-2

1

2 سال پیش

برای پرسپولیس . دوره برانکو پرسپولیس هر سال بالای چهل تا بازی میکرد ولی خیلی باطراوت تر از الان بازی میکرد مصدوم کمتری هم میداد . پارسال و امسال تو اسیا نبودیم ولی تیم جذابیت زیادی نداره و پارسال خیلی مصدوم دادیم . باید قبول کنیم امسال از نظر مهره بهترین مهره ها رو داریم . برانکو تو زمین السد قطر پنج یا شش موقعیت گل ایجاد میکرد ولی الان فقط وسط زمین و دور هجده قدم میچرخیم و اصلن خوب نیست . یحیی یک دور باید با خودش بشینه حساب کتاب کنه و به یک نتیجه ای برسه و اونم اینه که فقط باید موقعیت خلق کنه . پارسال بعضی از بازیها رو جون به لب شدیم تا بردیم . یحیی اگه شجاعت به خرج بده بدون شک همه از ما میترسن


عبدالوصال چاری

-3

1

2 سال پیش

مشکل فقط و فقط خود یحیی دلال پول پرست است چرا باید این مردک اینهمه پول باید بگیرد و در بازی های بزرگ که باید خودش را نشان دهد هیچی نداشته باشد، بازی های کوچک با اینهمه بازیکن یک مربی معمولی هم می تواند برنده باشد مهم بازی های حساس و بزرگ است که یحیی هیچی ندارد و پارسال هم همینطوری بود، یحیی حیا کن پرسپولیس را رها کن


مهرعلی

-2

1

2 سال پیش

فکر میکنم یحیی باید بره


برای پرسپولیس

-2

3

2 سال پیش

آقای اسرمی ترس نیست. یعنی زمان برانکو هیچوقت اینجور نبود؟ بازی های مهم همیشه اینجور هست. یادتون نیست مثلا بعضی از دربی ها که صفر صفر میشد کلا یک حمله هم نکرده بودیم؟


احمد نوری اسرمی

-2

4

2 سال پیش

یحیی باید یه روز این ترس رو برای همیشه کنار بزاره . اونی که باید بترسه حریفان ما هستن نه ما


منوچهربختیاری

-1

5

2 سال پیش

یه طوری میگین حمایت انگارماداریم خیانت میکنیم.خب دیگه حمایت چه جوریه که مانمیدونیم.ماهم همیشه ازتیممون حمایت میکنیم.امااگه قراره یحیی بااین تیم کهکشانی اینطوری نتیجه بگیره وخون به دلمون بکنه.مسلمه که دیگه حمایت معنی نداره.بایداونوقت واسه تیم یه چاره ای،یه فکری کرد..


رضا بحیرائی

-4

7

2 سال پیش

یحیی باید از پرسپولیس بره


GLUT

-1

5

2 سال پیش

امسالم پرسپولیس به جایی نمی رسد.گل گهربه نفت مسجدسلیمان ۵ گل میزنه،اونوقت پرسپولیس به زوریه گل میزنه.ترس ازباخت دربازیهای خارج خانه بلای جان پرسپولیس میشه


میرسالاری

0

4

2 سال پیش

❤❤❤❤❤❤


فردین کرمی

0

6

2 سال پیش

چون پرسپولیسیم هراتفتقی بیفته زبانم به اهانت به عشقم نمیچرخه تاابدپرسپولیسیم❤❤❤


یاسمین

-2

4

2 سال پیش

خاهش میکنم هوادار نما نباشید . اصلا انقدر فشار خوب نی رو کادر و بازیکنا باشه . الان وقت حمایته حمایتتت


فرهاد

0

5

2 سال پیش

عشق پرسپولیس

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 فولاد 5 0 8
5 تراکتور 4 5 7
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 4 1 6
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
11 مس رفسنجان 4 0 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال