ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کلهر: عیسی برای بازگشت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

8 ماه پیش

کلهر: عیسی برای بازگشت مستقیم با یحیــــــی حرف بزند

ارتش سرخ دات کام :
کلهر: عیسی برای بازگشت مستقیم با یحیــــــی حرف بزند
محمود کلهر هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و شرایط حساسی که برای پرسپولیس به جهت بازی نکردن سر‌لک و سایر موارد به وجود آمده موجب شد تا گفت‌و‌گویی را با پیشکسوت اسبق کشورمان و پرسپولیس داشته باشیم.

*در خصوص مشکلات متعدد باشگاه پرسپولیس که شرایط سختی را برای بازیکنان پرسپولیس به وجود آورده چه صحبتی دارید؟
متأسفانه پرسپولیس با مشکلات زیادی مواجه شده است و همه مشکلات ناشی از این است که عده‌ای که متخصص نیستند، مسئولیت گرفته‌اند و همه این مسائل موجب شده تا تیمی که سه قهرمانی کسب کرده هنوز پاداش قهرمانی‌های فصل قبلش را دریافت نکرده باشد. در این بین البته درویش زحمت خودش را می‌کشد اما به نظرم افرادی در بدنه باشگاه پرسپولیس هستند که نمی‌توانند به تیم پرسپولیس کمکی انجام دهند. باشگاه باید از پیشکسوتان متخصص و کار بلد که افراد تحصیلکرده هم کم در بین آنها نیستند به خوبی استفاده کند تا مشکلات به کمترین شکل ممکن برسد.

*اما با همه مواردی که مطرح ساختید پرسپولیس مشکل در‌آمد‌زایی و مالی دارد که حل نشده و به مشکلات بیشتر و بیشتر دامن می‌زند!
باید از راه فوتبال در‌آمد‌زایی کنند همان طور که ما قبلاً نمونه فوتبالی این افراد را داشته‌ایم؛ مدیرانی مانند دادکان و عابدینی که بیشترین کارآیی را در عرصه فوتبالی و در‌آمد‌زایی داشتند. به طور مثال مهندس عابدینی با ترانسفر بازیکنان پرسپولیس به اروپا و روش‌های دیگری که داشتند، موفق شدند که تیم را به بهترین شکل ممکن بدون مشکل مالی اداره کنند. نمونه این را در فدراسیون با حضور فردی مانند دادکان هم داشتیم که موفق شدند به بهترین شکل ممکن فدراسیون را اداره کنند.

*در رابطه با احتمال غیبت میلاد سرلک و بازی ریگی به جای این بازیکن چه نظری دارید؟
من دوست دارم در وهله نخست مشکل سربازی بازیکنانی مانند سر‌لک که در سطح اول فوتبال یا ورزش و تیم ملی هستند، حل شود. حضور این بازیکنان در باشگاهی که در آسیا حضور دارد به نوعی باید حل شود خصوصاً امسال که پرسپولیس نماینده اول ایران در آسیا محسوب می‌شود. سر‌لک در خط میانی بازیکن پخته و جا افتاده‌ای در ترکیب پرسپولیس است و قطعاً غیبتش در مقابل ذوب‌آهن به چشم خواهد آمد. البته ریگی هم بازیکن خوبی است اما تا این بازیکن جا بیفتد زمان بیشتری لازم دارد. در رابطه با سینا اسد‌بیگی هم فکر می‌کنم باید این بازیکن حفظ شود چون هافبکی جوان است که می‌تواند عمر فوتبالش در پرسپولیس زیاد باشد.

*در خصوص عیسی آل‌کثیر با توجه به صحبت‌هایی که در رابطه با ابراز ندامت او برای بازگشت به پرسپولیس مطرح شده چه نظری دارید؟
بازیکنی که از پرسپولیس جدا شده بازگشتش برای هواداران و سرمربی تیم سخت است و در این بین باید در وهله نخست دید خود سر‌مربی می‌تواند با بازگشت بازیکن جدا شده کنار بیاید تا بعد در رابطه با بقیه موارد در این رابطه بحث کرد.

*حرف‌تان منطقی است اما به هر حال پرسپولیس تاکنون مهاجمی جذب نکرده به همین دلیل شاید اگر خود عیسی با سر‌مربی پرسپولیس صحبت کند همه چیز حل شود؟!
به هر حال در این رابطه باید چهار‌چوبی تعیین شود تا هر کسی به راحتی اجازه پیدا نکند جدا شود و بعد هم برگردد. از همین رو برای بازگشت عیسی باید همه مصلحت‌ها را در نظر گرفت و بعد از در نظر گرفتن همه موارد باید ببینیم کفه ترازو به کدام سمت سنگینی خواهد کرد. در این بین همه چیز باز هم به نظر یحیی بستگی دارد و اگر عیسی واقعاً خواهان بازگشت است باید مستقیم با سرمربی پرسپولیس بدون واسطه حرف زده و ابراز پشیمانی کند تا تکلیف این مسأله به شکل کامل مشخص شود.

*در رابطه با شهاب اگر گل نزدنش ادامه پیدا کند چه اقدامی را باید انجام داد؟
به هر حال قبلاً مهاجمانی مانند مغانلو و عیسی هم با مشکلی شبیه شهاب مواجه بودند که بعد از چند بازی مشکل گلزنی‌شان حل شد به همین دلیل باید به شهاب هم فرصت داد تا مشکل گلزنی‌اش را حل کند.

*بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
ذوب‌آهن تیم خوب و ریشه‌داری است و امسال تیم بسیار منسجمی را ساخته است. بازی با این تیم سخت است اما اگر پرسپولیس بازی خودش را انجام دهد برنده خواهد شد. ذوب‌آهن در خط دفاعی‌اش مشکلاتی دارد که اگر پرسپولیس از این ضعف استفاده کند حتماً برنده خواهد شد.

*در رابطه با جدایی مهدی عبدی چه نظری دارید؟
به نظرم بزرگترین اشتباه یحیی از دست دادن عبدی بود؛ بازیکنی که با گلزنی در دربی و بازی لیگ قهرمانان آسیا نشان داده بود که بازیکن خوبی است. از این رو عبدی چهار‌چوب را خوب می‌شناخت و خوب هم سر می‌زد اما به او بازی زیادی نرسید با وجود این باید او را حفظ می‌کردند.

*از شهاب دفاع کردید اما اگر گل نزدنش ادامه پیدا کند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟
شهاب باید خودش را جمع کند در غیر این صورت جایش را از دست خواهد داد. بازیکن در پرسپولیس فرصت زیادی ندارد و باید سریع خودش را وفق دهد و سازگار سازد.

*صحبت پایانی‌تان را در توصیه به یحیی برای بازی روز پنجشنبه چگونه ارزیابی می‌کنید؟
تیم ذوب‌آهن با توجه به نوع بازی‌اش سعی می‌کند که فضاها را از تیم حریفش بگیرد اما در این بین هر تیمی که آنالیز دقیق‌تری داشته باشد قادر به موفقیت خواهد بود که من در این بین به دلیل شرایط فنی بهتر بازیکنان و کادر‌فنی پرسپولیس شانس برد را به سرخپوشان پایتخت می‌دهم.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156148
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جوادسواری

0

1

8 ماه پیش

آقایان سانبلی‌ .شیرازی .وادهم‌ حق‌ باشماست‌اگه قراره عیسی برگرده خوبه‌ من‌هم‌ از رفتنش ناراحت شدم‌ وهمه‌ هوادارا ولی مصلحت تیم از ناراحتی‌ ما‌ بالاتره...


حجت شیرازی

-2

4

8 ماه پیش

کینه ای نباشید گذشت خوبه عیسی اشتباه کرد ببخشش خوبه همه که نباید مثل هم باشند الان تیم نیاز به مهاجم داره خواهشی دارم سنگ اندازی نکنید عیسی برگرده ممنون 🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️❤️🙏


حسین سانبلی

-2

4

8 ماه پیش

گل گفتین آقای کلهر بهترین راه حل صحبت مستقیم با خود آقا یحیی چون ایشان خیر و صلاح تیم بهتر از من هوادار که شاید احساسی برخورد کنم باقضیه میدانه وعمل میکنه ما بازیهای آسیایی درپیش داریم تیم بدون مهاجم خوب فکرش هم آدم آزار میده


سبحان کهوری

-7

3

8 ماه پیش

دیگه نباید برگردد عیسی چون هواداران دیگه نمیخوانش


ادهم

-1

6

8 ماه پیش

عیسی خوب آخرای عمرفوتبالی شه دنبال پول بیشتربود اما چیزی که می خواست محقق نشد ویک طرف لیگ ما حرفه ایی ست ونمی شه. به بازیکن خرده گرفت چرا رفتی این یا ان تیم برای پرسپولیس گرفتن مهاجم الان ازنان شب واجب تره عیسی ال کثیر مهاجمی ست که امتحان پس داده وخیلی هم به درد پرسپولیس می خوره سعی کنیم ما هوادار منتقی با ایشان رفتار کنیم احساسی خوب نیست پرسپولیس قهرمان


محمدرضایی

-4

2

8 ماه پیش

ای باباعلی هم شودکارشناس انهای که میگویندپرسپولیس بایدچکارکند خوب چکارکندبگوبگو


دختر پرسپولیس ❤🔥

-5

4

8 ماه پیش

چی؟ عیسی برگرده؟ جوک جدیده؟ ولمون کن بابا... الان مثلا پشیمونه؟ دیگه فایده نداره باید اونوقتی که میخاست بره یادش بیاد که چه جوری یک سال با بچه بازی به پاش موندیم... مصدومیت و محرومیت... چه ساده رفت وقتی که فکر میکردیم به پامون میمونه چون به پاش مونده بودیم💔😄


جوادسواری

-1

4

8 ماه پیش

به‌ هر‌حال در مورد عیسی باید گفت که اولا باید توبه‌ کند وپیش‌ یحیا‌ رفته‌ معذرت خواهی کند واز تک تک هوادارا عذر خواهی‌ کند‌‌ ثانیا‌ بصورت کتبی‌ ازهمه ‌وهمه‌ علاوه بر معذرت خواهی اظهار ندامت کند‌ثالثا‌ جلسه‌ هیات‌مدیره تکلیف‌ اورا مشخص کند


شهریار ریگی زاده

0

5

8 ماه پیش

انشاالله ذوب‌آهن را در ازادی ذوب خواهيم کرد


احمد نوری اسرمی

-6

4

8 ماه پیش

عیسی حق بازگشت نداره همونجور که نذاشتیم شجاع دلال زاده برگرده

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال