ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

کلهر: پرسپولیس نباید ا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 2 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

کلهر: پرسپولیس نباید اوسمار و بازیکنانش را از دست می‌داد

ارتش سرخ دات کام :
کلهر: پرسپولیس نباید اوسمار و بازیکنانش را از دست می‌داد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، مدیران این باشگاه باید قبل از اتمام فصل، قرارداد اوسمار و چند بازیکن تأثیرگذار تیم را تمدید می‌کردند.

محمود کلهر در گفت‌وگویی، درباره جدایی سه بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس از این تیم گفت: من معتقدم باشگاه می‌توانست بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی را حفظ کند، ولی متأسفانه آنها جدا شدند و بعد از اتمام فصل هم اوسمار تصمیم به جدایی گرفت. این بازیکنان در این چند سال شایستگی خودشان را نشان دادند و اوسمار هم بعد از قبول هدایت پرسپولیس، نتایج خیلی خوبی گرفت، ولی باشگاه برای حفظ این مربی مدام امروز و فردا کرد.

وی ادامه داد: اوسمار خودش راضی بود بماند و این طبیعی بود که وقتی او پرسپولیس را قهرمان کرد، پیشنهادهای بهتر به دستش برسد. وقتی او در پرسپولیس خوب نتیجه می‌گرفت باشگاه هم باید خیلی زود و قبل از اینکه فصل به اتمام برسد قراردادش را تمدید می‌کرد، ولی آنقدر در بخش مدیریتی مشکل داشتیم که سرمربی جدا شد و چند بازیکن مؤثر پرسپولیس هم این تیم را ترک کردند. پرسپولیس نباید این سه بازیکن و همچنین اوسمار را از دست می‌داد. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود چرا باید عناصر مهم و تأثیرگذارش را از دست بدهد؟ بعضی مسائل خیلی راحت در پرسپولیس اتفاق می‌افتاد که حتی می‌توان به جدایی یحیی گل‌محمدی و کریم باقری هم اشاره کرد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: این تیم در فصل جدید باید در سه جام بجنگد، ولی باشگاه هنوز بازیکن جدید نگرفته است و چند بازیکن دیگر هم انگار در آستانه جدایی قرار دارند. این شرایط برای هواداران نگران‌کننده است و امیدوارم باشگاه برای فصل جدید یک تیم پرقدرت ببندد و بازیکنان باکیفیت جذب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به برخی انتقادها که از انتخاب گاریدو به‌عنوان سرمربی جدید این تیم صورت گرفته است، تصریح کرد: بعضی از مربیان خارجی با آمدن و رفتن‌شان برای باشگاه‌های ایرانی چالش مالی ایجاد کرده‌اند. نظر بعضی‌ها این است که گاریدو کارنامه چندان خوبی نداشته، ولی باید صبر کرد و قضاوت هنوز زود است. او قطعاً محکوم به قهرمان کردن پرسپولیس است چون هواداران به چیزی جز این راضی نیستند. گاریدو قطعاً در پرسپولیس کار سختی دارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160743
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مهدی

0

0

3 ماه پیش

داداش اینا از ۶هفته قبل پایان لیگ میدونستن میخوان جدا بشن اوسمار خبر از ترابی و دانیال و بیرانوند داشت و گفت فصل بعد کارنامم خراب نشه خودش هم رفت


امیر پرسپولیسی

0

5

3 ماه پیش

با نهایت احترام به پیشکسوتان و هواداران عزیز برای من خیلی جالبه که بعضی از پیشکسوتان بلاتکلیف هستن یعنی خودشون هم روی حر خودشون نیستن همین عزیزانی که الا غر می‌زنند چرا آقای درویش و مدیریت باشگاه قرارداد اوسمار رو تمدید نکرد همین عزیزان زمانی که لیگ هنوز تمام نشده بود میگفتن باشگاه باید تا آخر فصل صبر کنه فعلا نباید قرارداد اوسمار تمدید بشه وقتی فصل تموم شد اگه تونست پرسپولیس رو قهرمان کنه اون موقع قراردادش تمدید بشه ولی الان حرف پیشکسوتان محترم ۱۹۰ درجه که هیچ ۳۶۰ درجه تغیر کرده خدایی انصافا درویش در این چند فصل حضورش خودش رو ثابت کرده هروقت به درویش فشار وارد نکردیم و اجازه دادیم در آرامش کار انجام بده نتیجه کارش عالی بوده ولی یک مواقعی ما هواداران و پیشکسوتان از روی عشق و تعصب متاسفانه عجول رفتار میکنیم و ناخواسته با دلال ها که دشمن پرسپولیس هستن همراه میشیم و ندانسته و ناخواسته به مدیرعامل فشار زیادی وارد میکنیم درویش هم بنده خدا انسان هست زیر فشار میلیون ها هوادارا اونم شتاب زده و برای این که از زیر فشار خارج بشه فقط یکی رو جذب میکنه از طرفی هم همه ما میگیم مدیران باشگاه به دلال جماعت باج نده کاری آقای درویش به معنی واقعی کلمه داره انجام میده مقابله و مبارزه با دلال ها هستش از یک طرف میگیم مدیرعامل نباید بدهی به جای بگذاره خب اگه میخوایم درويش روزی که رفت بدهی جا نزاره پس باید در توان باشگاه به بازیکن مبلغ رو پیشنهاد بدن به نظر شما درویش نمیتونه مثل امثال رویانیان با پیشنهاد رقم های آنچنانی کل ستاره هارو جمع کنه یا مثل انصاری فرد که با رادوشویچ قرارداد ۳ ساله بسته درویش با بیرانوند قرارداد ۳ ساله ببنده بله که میتونه ولی میشه مثل همین کسانی که اسم بردم خودشون رفتن ولی بعد ا، نزدیک به ۱۰ سال هنوز لکه های گند کاری هاشون مونده پاک نشده بعدشم اگه قراره با هر رقمی با بازیکن قرارداد بسته بشه باید با بازیکنانی مثل اورونوف محمد عمری یاسین سلمانی محمد خدابنده لو و مهدی لیموچی قرارداد بسته بشه که همه زیر ۲۵ سال سن دارن نه که با هر رقمی بخوایم بت بیرانوند ترابی اسماعیلی فر عبدالکریم حسن .... باشیم

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

چادرملو

شنبه, 14 مهر
ساعت 17:00

ورزشگاه : تختی

داور : احمد محمدی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر السد به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 8 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 26 مهر

چادرملو 1 - 0 خیبر خرم‌آباد 18:00
شمس آذر 1 - 1 هوادار 18:00
استقلال خوزستان 3 - 2 مس رفسنجان 18:30

تعویق

گل گهر - تراکتور تعویق
سپاهان - نساجی 18:00
استقلال - ذوب آهن 18:30

یکشنبه, 29 مهر

آلومینیوم - فولاد 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر - پرسپولیس 19:30
العین امارات - الهلال 19:30
الشرطه عراق - پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 گل گهر 6 2 9
8 آلومینیوم 7 1 9
9 استقلال خوزستان 8 -2 9
10 استقلال 6 0 8
11 ذوب آهن 7 -4 7
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 2 7 6
2 الاهلی عربستان 2 3 6
3 السد قطر 2 2 4
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 النصر عربستان 1 0 1
8 پرسپولیس 2 -1 1
9 پاختاکور 2 -1 1
10 العین امارات 2 -2 1
11 الشرطه عراق 2 -5 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال