ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

یوسفی: لک نباید از روی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

2 سال پیش

یوسفی: لک نباید از روی شکم سیری درون دروازه بایستد

ارتش سرخ دات کام :
یوسفی: لک نباید از روی شکم سیری درون دروازه بایستد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پولی که بازیکنان پرسپولیس دریافت می‌کنند نوش جانشان، اما به اندازه این پول و بزرگی پیراهن پرسپولیس هم باید تلاش کنند.

رحیم یوسفی در گفت‌وگویی، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس در موقعیت بدی امتیاز از دست داد و در این دیدار صلابت کافی را نداشت. گل گهر سراپا حمله بود و باید هم به گل می‌رسید؛ خدا را شکر که این دیدار را نباختیم. اختلاف با صدر به ۵ امتیاز رسیده و می‌تواند زنگ خطری برای یحیی گل‌محمدی و بازیکنان باشد.

وی درباره اشتباهات حامد لک درون چارچوب پرسپولیس گفت: در ایران دروازه‌بان خوب نداریم و همه ادعا می‌کنند که خوب هستند، اما گل‌های بسیار بدی دریافت می‌کنند. حامد لک در صحنه گل حریف خروج بدی داشت و یک گل ابتدایی دریافت کرد. او می‌توانست به راحتی توپ را مشت کند، اما مهاجم حریف به سادگی ضربه سر زد و دروازه را گشود.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «آیا بی‌رقیب بودن و آسودگی خاطر لک از فیکس بودن باعث این عملکرد شده؟» گفت: بازیکنی که در لیگ برتر ایران دروازه‌بانی می‌کند باید سطح بسیار بالایی داشته باشد. زمان ما دروازه‌بانانی، چون عابدزاده، حجازی و ... بودند که برایشان اهمیتی نداشت رقیبی دارند یا خیر و همواره بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذاشتند. حامد لک نباید از روی شکم سیری درون دروازه بایستد و باید ضعف‌های خود را با تمرین و تلاش بیشتر رفع کند.

یوسفی در رابطه با ضعف پرسپولیس در مسائل فیزیکی و پرس کردن حریفان عنوان کرد: پرسپولیس از لحاظ فیزیکی بسیار عقب است، قبلاً فوتبال روان و محکمی بازی می‌کردیم، اما حالا در تقابل با یک تیم خوب و تکنیکی به مشکل می‌خوریم. قبلاً در هر نقطه از زمین توپ را لو می‌دادیم خیلی سریع آن را پس می‌گرفتیم، اما بازیکنان گل‌گهر به راحتی پاسکاری می‌کردند و پرسپولیسی‌ها توانایی پرس آن‌ها را نداشتند.

وی افزود: بازیکنانی که این فصل جذب پرسپولیس شدند در حد این تیم نبوده‌اند. رضا اسدی وقتی به بازی می‌آید انگار با همه دعوا دارد و معلوم نیست چه کاری انجام می‌دهد. او یک گل شانسی به ثمر رسانده و حالا طلبکار هم هست. مقصر این وضعیت مسئولانی هستند که در هنگام عقد قرارداد بازیکنان را پررو و پرتوقع می‌کنند. مثلاً یک بازیکن بند‌هایی در قرارداد دارد که اگر گل زد یا پاس گل داد فلان قدر به دستمزدش اضافه شود. فوتبالیست مگر کار و وظیفه‌ای غیر از این دارد؟ گل زدن و پاس گل دادن که شق القمر کردن نیست.

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت درخصوص حامد پاکدل و گل‌هایی که به ثمر رسانده تصریح کرد: حامد پاکدل هم همین شرایط را دارد. ما یک بازیکن را برای چه کاری به زمین می‌فرستیم؟ برای اینکه در دفاع، حمله، بازیسازی، پاسکاری، شوت زنی و گلزنی ایفای نقش کند. پرسپولیس زمانی فرشاد پیوس و ناصر محمدخانی را داشت که مدام در حال گلزنی بودند، اما هیچ ادعایی نداشتند. پاکدل فقط ۳ گل زده و کار خاص و بزرگی انجام نداده. پولی که بازیکنان پرسپولیس دریافت می‌کنند نوش جانشان، اما به اندازه این پول و بزرگی پیراهن پرسپولیس هم باید تلاش کنند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره صدرنشینی استقلال و اهمیت دربی ۹۸ یادآور شد: استقلال در روزی که خوب نیست هم به پیروزی می‌رسد و امتیازات لازم برای قهرمانی را جمع می‌کند. اگر در بازی‌های باقی مانده تا دربی و همچنین خود دربی نتایج مناسبی کسب نکنیم قهرمانی برای پرسپولیس تمام شده است و به استقلال نخواهیم رسید. نباید اجازه دهیم کار به اما و اگر برسد و نباید منتظر باشیم تا با برتری در دربی شرایط تغییر کند، از حالا باید فکری اساسی کرد.

رحیم یوسفی در خصوص دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: مس تیم بسیار خوبی است و پرسپولیس برای حضور در کورس قهرمانی باید تمام بازی‌های خود را پیروز شود و حتی تساوی هم به کار ما نخواهد آمد. تساوی همان باخت خفیف است، شما در هنگام باخت ۳ امتیاز و در هنگام تساوی ۲ امتیاز از دست می‌دهید، پس از ۲ تساوی ۴ امتیاز از دست خواهد رفت و می‌تواند باعث شود اختلاف با صدر به ۷ امتیاز هم برسد.

وی در پایان خطاب به بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند؛ پرسپولیس یعنی همه مردم ایران و این پیراهن که به تن دارند ارزش معنوی بسیار بالایی دارد. بازیکنان باید ادعای خود را کم کنند و تمام تمرکز و حواس خود را به تمرین و خوب بازی کردن معطوف نمایند و تمام قابلیت‌های خود را در زمین نشان دهند. این شرایط باعث می‌شود خود بازیکنان و مردم از نتایجی که حاصل می‌شود لذت ببرند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147800
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
پارسا خبره

0

3

2 سال پیش

والا فعلا که از روی شکم سیری وایساده دروازه😒😒😒


محمدرضا معتمدی

0

2

2 سال پیش

آقای یوسفی عزیز آرزوی سلامتی داریم براتون واقعیتهارو بیان کردین ممنون از بودنتون و این بزرگیتون . پرسپولیسی بودن یعنی این که با قدرت و بدون در نظر گرفتن چیزی واقعیت را گفتن نه مثل بعضی با جانبداری خاص حرف زدن . زنده باد پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤


raheem Azarkoosh

0

2

2 سال پیش

کاملا و صدرصد موافقم واقعا با تمام و کمال همه حقيقت رو گفتین بنازم


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

علت پس نگرفتن توپها بعد از از دست دادن توپ فقط به بدنساز نادان برمیگرده که تا الان همه بازیکنا دو بار مصدوم شدن . البته سیامک و عالیشاه که تقرببن کل فصل مصدوم بودن . نکنه بدنساز جاسوس دوچرخه سواران باشه

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر - ملوان 17:15
مس رفسنجان - سپاهان 17:50
هوادار - پرسپولیس 18:20
آلومینیوم - صنعت نفت 18:30
تراکتور - گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال